Τις πρώτες 90 ημέρες του χρόνου, η Ferrari παρέδωσε σε 2.003 τυχερούς πελάτες της κάποιο μοντέλο της, σημειώνοντας με αυτό τον τρόπο τρίμηνο ρεκόρ, με το νούμερο αυτό να είναι μεγαλύτερο κατά 6,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι.

Ο κυριότερος όγκος των πωλήσεων αφορά την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), καθώς παραδόθηκαν 1.034 αυτοκίνητα (+8,8%) το πρώτο τρίμηνο, για να ακολουθήσει η Βόρεια και η Νότια Αμερική με 545 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,2%. Η περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού, εξαιρουμένης της Κίνας, είδε μια αύξηση 4%, ενώ τέλος η Κίνα μαζί με το Hong Kong και την Ταϊβάν παρέδωσαν 3,2% περισσότερα αυτοκίνητα, συγκριτικά με το 2016.

Όπως καταλαβαίνεις, συνεχίζοντας με αυτόν τον ρυθμό, η χρονιά λογικά θα κλείσει με νέο ετήσιο ρεκόρ, ξεπερνώντας τις 8.014 νέες Ferrari που κυκλοφόρησαν πέρσι. Ως επακόλουθο άκρως θετικά ήταν και τα οικονομικά στοιχεία της ιταλικής εταιρίας παραγωγής ονείρων, με τον τζίρο να αγγίζει τα 821 εκατομμύρια ευρώ (+21,5%), με τα κέρδη προ φόρων να αγγίζουν τα 242 εκατ. ευρώ, έχοντας περιθώριο κέρδους 29,5% (από τα 26,3 το πρώτο τρίμηνο του 2016), πλησιάζοντας το ποσοστό του 31,6% της Apple.

Αυτά αιτιολογούνται κυρίως του καλύτερου μείγματος των πωλήσεων 8-κύλινδρων/12-κυλινδρων μοντέλων, με τα δεύτερα να σημειώνουν αύξηση κατά 50% των πωλήσεων, έναντι μείωσης κατά 3% των πρώτων.

  • ασχετο…ξερουμε ποια ειναι η μεγιστη παραγωγη οχηματων στον χρονο ????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν υπάρχουν νούμερα για τον πουλοβεράκια.
      Από τότε που καρατόμησε εκείνες τις σάπιες μούμιες με τα κουστούμια,
      έβαλε πρόσω ολοταχώς τις μηχανές και παράγουν αβέρτα-κουβέρτα. : )

    • Mika

      Δεν ελεγε αυτος για 7-7500 αυτοκινητα το χρονο????Η αλλαξανε τα γουστα του??

    • Κάτι τέτοιο θυμόμουν και γω …

    • mixalhs7

      8χιλ και θελει να τα κανει 10χιλ. Μια απο τις διαφωνίες που ειχε με το πρωην αφεντικο της εταιρειας Λουκα Μοντετζεμολο.

    • αρα 10.000 ειναι η μεγιστη παραγωγη ???

    • mixalhs7

      Τωρα ειναι 8χιλ

  • gv

    αυτη τη lusso που ειναι στη καλυτερη περιπτωση μετρια σχεδιαστικα απορω γιατι την παιρνουν!
    καθαρα γιατι δεν εχει ανταγωνισμο μαλλον και δεν εχουν τι αλλο να παρουν γιατι πχ η continental που μπορω να σκεφτω προχειρα σαν ανταγωνιστη ειναι λιγοτερο σπορ και εχει πολυ διαφορετικο χαρακτηρα..

    • antonis

      Για τη χρηστικότητα αν δεις βίντεο ή στα σοσιαλ μιντια κατόχους όλοι ειναι υπερευχαριστημένοι όποτε γτ Οχι. Αν είχα κ εγω τα φράγκα σίγουρα θα επαιρνα μια.

    • gv

      ποια χρηστικοτητα και αλλα ειναι χρηστικα..
      για τον V12 και επειδη ειναι φεραρι κατα τα αλλα ειναι μια ατσουμπαλη μετριοτητα σχεδιαστικα..
      εγω απορω..ολοκληρη φεραρι κατι σαν τη maserati granturismo δε μπορει να σχεδιασει?
      απλα δεν υπαρχουν δικαιολογιες..
      ουτε καν οτι πουλαει ειναι δικαιολογια..
      δηλαδη αν ηταν πιο ομορφη δε θα πουλουσε?!
      θα ενοχλουσε κανεναν?
      απογοητευση..

    • antonis

      Δν ξερω φίλε εμενα πάντως μου αρεσει αρκετά ειδικά με την ανανέωση.

    • Νικόλαος244turbo

      έλα ντε…
      βλέπεις την 488 κάμπριο και λες “πόσο κομψότητα ακόμα;” και μετά αυτό το…κάτι σαν liftback και αρχίζουν οι γαστροεισοφαγηκές παλινδρομήσεις…

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Η Ferrari έχει το ατού των εκπληκτικών δωδεκακύλινδρων υπερστροφίας,
    σε εμπρόσθια τοποθέτηση, για ιδανικό ζύγισμα πλαισίου.
    Πολύ σωστή η στροφή του κοινού της προς αυτά τα μοντέλα και την τεράστια αύξηση πωλήσεων.