Τις πρώτες 90 ημέρες του χρόνου, η Ferrari παρέδωσε σε 2.003 τυχερούς πελάτες της κάποιο μοντέλο της, σημειώνοντας με αυτό τον τρόπο τρίμηνο ρεκόρ, με το νούμερο αυτό να είναι μεγαλύτερο κατά 6,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι.

Ο κυριότερος όγκος των πωλήσεων αφορά την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), καθώς παραδόθηκαν 1.034 αυτοκίνητα (+8,8%) το πρώτο τρίμηνο, για να ακολουθήσει η Βόρεια και η Νότια Αμερική με 545 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,2%. Η περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού, εξαιρουμένης της Κίνας, είδε μια αύξηση 4%, ενώ τέλος η Κίνα μαζί με το Hong Kong και την Ταϊβάν παρέδωσαν 3,2% περισσότερα αυτοκίνητα, συγκριτικά με το 2016.

Όπως καταλαβαίνεις, συνεχίζοντας με αυτόν τον ρυθμό, η χρονιά λογικά θα κλείσει με νέο ετήσιο ρεκόρ, ξεπερνώντας τις 8.014 νέες Ferrari που κυκλοφόρησαν πέρσι. Ως επακόλουθο άκρως θετικά ήταν και τα οικονομικά στοιχεία της ιταλικής εταιρίας παραγωγής ονείρων, με τον τζίρο να αγγίζει τα 821 εκατομμύρια ευρώ (+21,5%), με τα κέρδη προ φόρων να αγγίζουν τα 242 εκατ. ευρώ, έχοντας περιθώριο κέρδους 29,5% (από τα 26,3 το πρώτο τρίμηνο του 2016), πλησιάζοντας το ποσοστό του 31,6% της Apple.

Αυτά αιτιολογούνται κυρίως του καλύτερου μείγματος των πωλήσεων 8-κύλινδρων/12-κυλινδρων μοντέλων, με τα δεύτερα να σημειώνουν αύξηση κατά 50% των πωλήσεων, έναντι μείωσης κατά 3% των πρώτων.