Η πίστα της Βαρκελώνης παραδοσιακά δεν προσφέρει ικανοποιητικό θέαμα στους οπαδούς. Ακόμα και με το DRS, λίγες είναι οι προσπεράσεις που βλέπουμε στο Circuit de Barcelona-Catalunya, αλλά η Παγκόσμια Ομοσπονδία θέλει να κάνει ακόμα κάτι τελευταίο, προκειμένου το θέαμα να βελτιωθεί έστω ακόμα λίγο.


Όχι, δεν έχουμε τρίτη ζώνη DRS, αλλά επέκταση της μίας εκ των δύο. Η πρώτη ζώνη βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και, πριν την αλλαγή, ξεκινούσε 157 μέτρα μετά την τελευταία στροφή, μέχρι και τα φρένα για το πρώτο chicane. Ωστόσο, μετά την αλλαγή, η ζώνη έχει μεγαλώσει κατά 100 μέτρα, αφού θα ξεκινά 57 μέτρα μετά την τελευταία στροφή, δηλαδή τη στροφή 16.

Καμία αλλαγή δε σημειώνεται στη δεύτερη ζώνη του DRS, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στις στροφές 9 και 10.

  • Rebel

    Τι λέει το κοινό; Αν επιτραπεί η χρήση DRS κατά βούληση του οδηγού σε όλη τη διάρκεια του γύρου, θα έχουμε καλύτερα ή χειρότερα αποτελέσματα;
    Προσωπικά, θα ήθελα χάριν του θεάματος να επιστρέψουν οι ανεφοδιασμοί & να εξεταστεί η περίπτωση τοποθέτησης έρματος στα μονοθέσια, ώστε να ανακατεύεται η τράπουλα.