1Κατατακτήριες

Μεγάλη μάχη δόθηκε για την pole position, όμως ο Lewis Hamilton ήταν νικητής. Ο οδηγός της Mercedes ήταν 51 χιλιοστά ταχύτερος από τον Sebastian Vettel, παίρνοντας την 3η φετινή και την 64η pole position στην καριέρα του. Ο Valtteri Bottas θα βρεθεί στην τρίτη θέση αύριο, με τον Kimi Raikkonen να είναι ελάχιστα πιο αργός από τον συμπατριώτη του.

Τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Max Verstappen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Fernando Alonso, Sergio Perez, Felipe Massa και τον Esteban Ocon που συμπληρώνει την 10άδα. Ο Alonso ήταν για μία ακόμα φορά εξαιρετικός, δίνοντας χαρά στους συμπατριώτες του, αλλά και στη McLaren, κάτι που οι Βρετανοί έχουν ανάγκη. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες:

2Q1

Ο καιρός ήταν εξαιρετικός και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 26°C στον αέρα και 44°C στην άσφαλτο. Ο Vettel είχε νέο power unit και βγήκε γρήγορα μαζί με αρκετούς άλλους οδηγούς, δίνοντας συγχαρητήρια στους μηχανικούς του που δούλεψαν σκληρά γι’ αυτό. Ελάχιστα αργότερα, όμως, του είπαν να γυρίσει στα pits, αλλά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε φαίνεται πως λύθηκε, έτσι έμεινε στην πίστα και πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:20.9.

Όλο και περισσότεροι οδηγοί έβγαιναν για να πάρουν κατάταξη ή και να διεκδικήσουν την είσοδό τους στο Q2. Ο Bottas δεν κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση για 52 χιλιοστά, αλλά ο Hamilton έγραψε το 1:20.5, χρόνος αρκετός για την πρώτη θέση. Ήταν η σειρά των άλλων κορυφαίων συνδυασμών να κάνουν τους δικούς τους γύρους, με τον Raikkonen να περνά στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Verstappen και Ricciardo.

Μετά από τα πρώτα τους περάσματα, σχεδόν όλοι επέστρεψαν στα γκαράζ τους, κάποιοι εκ των οποίων έκαναν προετοιμασίες για νέα έξοδο, ώστε να διασφαλίσουν ή να παλέψουν για την πρόκριση στο Q2. Μαζί τους βγήκε και ο Vettel, παρόλο που η τρίτη θέση ήταν παραπάνω από αρκετή. Οι δύο Williams ήταν πολύ χαμηλά, γι’ αυτό και έκαναν νέους ταχύτερους γύρους.

Σκληρή μάχη δόθηκε και τελικά αυτοί που αποκλείστηκαν είναι οι: Ericsson, Palmer, Stroll, Vandoorne και ο Kvyat, που ήταν σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον 9ο Sainz.

3Q2

Αμέσως έξω οι Hamilton, Raikkonen και Bottas, αλλά η προσπάθεια του τελευταίου σημαδεύτηκε από μπλοκάρισμα και λάθος στην πρώτη στροφή. Ο Hamilton εξακολουθούσε να είναι ταχύτερος, όπως μαρτυρά και το 1:20.2, με τον Raikkonen να είναι 4 δέκατα πιο αργός από τον Βρετανό, τη στιγμή που κι άλλοι οδηγοί γέμιζαν την πίστα. Ο Bottas πίεσε ξανά, γράφοντας το 1:20.3, μπαίνοντας ανάμεσα στους δύο Πρωταθλητές.

Οι θέσεις άλλαζαν διαρκώς χέρια και ο Vettel ανέβηκε στη δεύτερη θέση, όντας 85 χιλιοστά πίσω από τον Hamilton, δείχνοντας ότι είναι στη μάχη της pole position. Ο Verstappen ήταν και πάλι στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Ricciardo, με τη Red Bull να κλειδώνει τις θέσεις 5 και 6, όπως μας έδειξε από χθες.

Ο Sainz βρέθηκε πίσω από την αυστριακή ομάδα, με τον Ocon να είναι ταχύτερος από τον Perez, που βρισκόταν χαμηλά στον πίνακα, όπως και ο Hulkenberg, αλλά υπήρχαν ακόμα 6 λεπτά για να κάνουν τουλάχιστον ακόμα έναν γρήγορο γύρο, ώστε να διεκδικήσουν την είσοδο στην τελική 10άδα. Ο Alonso ήταν στην 10η θέση, ελάχιστα πίσω από τον Magnussen, καθιστώντας σαφές ότι για μία ακόμα φορά παίρνει τα πάντα από την MCL32.

Με 4 λεπτά να μένουν, και οι 15 οδηγοί ήταν στα pits. Εκτός από τους 6 πρώτους, όλοι οι υπόλοιποι πάτησαν ξανά πίστα για τα τελευταία 3 λεπτά. Ο Hulkenberg πήρε την 8η θέση, βγάζοντας εκτός τον Alonso. Λάθος από τον Grosjean που επέστρεψε στα pits. Ο Alonso ανέβηκε στην 9η θέση, αλλά οι Ocon, Massa και Perez τα κατάφεραν στο τέλος, μαζί με τον Ισπανό.

Έτσι, εκτός έμειναν οι Magnussen, Sainz, Hulkenberg, Grosjean και Wehrlein.

4Q3

Οι δύο Mercedes και οι δύο Ferrari ήταν τα πρώτα μονοθέσια που άφησαν τα pits. Οι Red Bull ακολούθησαν λίγο αργότερα, έχοντας αρκετό χώρο μπροστά τους για την πρώτη τους γρήγορη προσπάθεια. Κορυφή έπιασε ο Hamilton, όντας 2 δέκατα πιο γρήγορος από τον Bottas και 3 δέκατα πιο από τον Raikkonen. Ο Vettel δεν ήταν γρήγορος, με αποτέλεσμα την τέταρτη θέση, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Hamilton.

Ο Verstappen στην πέμπτη θέση, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ricciardo, που σίγουρα είχε κι άλλη ταχύτητα. Οι Ocon, Massa, Perez και Alonso δεν είχαν βγει, θέλοντας να διαφυλάξουν ένα σετ γόμας για τον αυριανό αγώνα, όμως στα 3 λεπτά για το τέλος βγήκαν για την δική τους προσπάθεια, μαζί με τους υπόλοιπους 6 οδηγούς, που έβαλαν νέα μαλακή γόμα για να κάνουν το ταχύτερο γύρο που μπορούν.

Τα Mercedes δεν βελτίωσαν τους χρόνους τους, αλλά ο Vettel ανέβηκε στην δεύτερη θέση, μόλις 51 χιλιοστά από τον Hamilton. Ο Bottas έμεινε στην τρίτη θέση, για 66 χιλιοστά. Ο Verstappen νίκησε κατά κράτος τη μάχη των Red Bulls, με τον Alonso να κάνει έναν εκπληκτικό γύρο για την 7η θέση, μπροστά από τους Perez, Massa και Ocon.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

5Αποτελέσματα

6Ο γύρος του Hamilton

7Ο γύρος του Alonso

8Τα highlights των κατατακτήριων

  • kostas

    Απιθανος ο χρονος του Φεττελ, σχεδον αγγιξε την pole παροτι δεν φανηκε να εχουμε την ταχυτητα σημερα. Ειναι πολυ ατυχος ομως γτ ξεκινα απο το βρωμικο κομματι και ο μποτας που ειναι τριτος θα τον περασει στην εκκινηση. Θα εχει ενδιαφερον αυριο αν ρισκαρουμε για ενα πιτ στοπ μονο δεδομενης της καλυτερης διαχειρισης της φερραρι στα λαστιχα. Ειναι τζογος βεβαια για τον Φεττελ αλλα στον Κιμι θα μπορουσαν να το ρισκαρουν, και θα ηταν και ευκαιρια να καθυστερησει λιγο τις Μερκ οταν θα μπουν και θα κολλησουν πισω του για να τους πιασει ο Φεττελ.

    • Mitsos Ribopaido

      Ελπίζω πως θα κρατήσει την θέση απο μποτας και μετά να δούμε πως θα πιέσει τον χαμ…Ο μποτας έχει λαστιχο απο μπλοκάρισμα οποτε μην βιάζεσαι..Θα δούμε πολλα

    • Christos Protopapas

      Αυριο αννστριψουν.οπως ξεκινησαν.θα κριθουν.πολλα στην.διαχειριση του καθε μονοθεσιου

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes ακόμα μία pole με τον Lewis και ο Bottas στην τρίτη θέση.
    Η Ferrari πολύ καλά με τις θέσεις 2-4. Η SF70-H ενώ στα 2 πρώτα sectros ήταν εφάμιλλη με την W08, στο τρίτο sector φαινόταν ότι υστερούσε στα πατήματα επάνω στα kerbs και αποσταθεροποιούνταν αρκετά και έχανε κοντά στα 2 δέκατα.
    Η RBR παραμένει σταθερά στην τρίτη θέση δυναμικής του grid
    Η McLaren έκανε την υπέρβαση και μπήκε στο Q3 και πήρε την 7η θέση με τον Alonso, ενώ ο Βέλγος ακόμα μία φορά απογοητεύει
    Η F.I. διπλή παρουσία στο Q3 και φαίνεται να συνεχίζει τις πολύ καλές παρουσίες από την αρχή της χρονιας
    Η Williams πήρε το καλύτερο δυνατό με τον Massa, ενώ ο Stroll ψάχνει και ψάχνεται.
    Η Haas προσπάθησε για την είσοδο στο Q3, αλλά άνθρωποι της ομάδας ανέφεραν πως ο πολύ δυνατός αέρας επηρέασε τις προσπάθειες των οδηγών τους.
    Η STR πήγε για την υπέρβαση, αλλά δεν μπόρεσε για κάτι παραπάνω από την 12η θέση, ενώ o Kvyat ετοιμάζει βαλίτσες για αποχώρηση από την Faenza και το εισιτήριο θα του το δώσει ο Helmut.
    Η Renault ανεξήγητα δεν είχε την δυναμική ούτε για το Q3.
    Η Sauber “έπιασε” ταβάνι και με τους 2 οδηγούς της.

  • Gestione Sportiv@

    Χθες, ο Alonso δεν κοιτούσε απλά το μονοθέσιο, αλλά το ξεμάτιαζε…………………. https://uploads.disquscdn.com/images/a127ff47725870658de765b658b5f7c7e190a4d23cbe042d90e94ea4ce8e415f.jpg χαχαχαχαχαχ

  • F1fan

    Φανταστικες δοκιμες,οι καλυτερες εδω κι παρα πολλα χρονια!!!!!Επικη μαχη μεταξυ Mercedes κ Ferrari,με τον Ham οριακα στην pole.O Bottas αμα δεν ειχε κανει το λαθακι στην 1η προσπαθεια ισως ηταν καλυτερα,περιμενα περισσοτερα απο τον Kimi.Απο κει,η RBR ησυχα,ενω πισω η απολυτη σφαγη!!Hats off στον Alonso,μακαρι να μην του μεινει η Macca αυριο,F.I & Massa οκ,στο Q2 o 8os απο τον 13ο ειχαν διαφορα 0,150!!!!Wehrlein πολυ καλα,Palmer,Stroll,Kvyat κακιστα.

  • Gestione Sportiv@

    Και να μην ξεχάσουμε κάτι πολύ σημαντικό, καθώς σαν σήμερα πριν 5 χρόνια ένας θρύλος της F1 πήρε την πρώτη του νίκη!!!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/e245589e008c0a9d0a1a11f7bb99e6bdb887a0c55620c38f74cffd0003f94e6a.jpg χαχαχαχαχαχα

    • LJ

      Γελα οσο θες αλλα ειναι πραγματικοτητα. Και ακομα πιο ζοφερο το ποιοι ανθρωποι τον κρατανε στους ωμους τους!!!

    • Κούκος

      Ακριβώς! Καμιά φορά αξία στην νίκη σου δίνει ο ηττημενος και είτε το θέλουμε είτε όχι εκείνη η νίκη ήταν πολύ μεγάλη!

  • Βασιλης

    Οτι εγινε στην ρωσια εγινε και στην ισπανια μονο που ηταν λιγο αλλιως….στην ρωσια εχαναν τα merc στο 3o sector και στην ισπανια χανουν τα ferrari…..μεγαλη εκπληξη ο alonso….να τα βλεπει αυτα η honda

  • Maleas George

    Αντίστροφη εικόνα από τη Ρωσία, όπου οι Merc δεν πατούσαν πουθενά στο τελευταίο sector, τώρα οι Ferrari δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τις Merc στο τελευταίο sector. Στην εκκίνηση θα κριθούν όλα πιστεύω καθώς δεν φημίζεται για τα προσπεράσματα η πίστα, αν και μεγάλωσαν τη ζώνη DRS…

  • Gestione Sportiv@

    Πως θα είναι αύριο οι άνθρωποι της McLaren λίγο πριν την εκκίνηση…………….
    http://www.collegemagazine.com/wp-content/uploads/2016/01/dc-blizzard-13.gif χαχαχαχα

    • LJ

      Σε ολο τον αγωνα εγω λεω!

    • Mika

      Ακριβως!!

  • gronholm89

    Αυτός ο Alonso με την Minardi πως βρέθηκε εκεί?????

    • LJ

      Το χοντρινες λιγο.

    • gronholm89

      Λιγο? Κοιτα βαθμολογια κατασκευαστων και οδηγων. Ποια η διαφορα με την Minardi??

    • η μακλαρεν καποτε ηταν το φοβητρο……..καποτε ομως !!! :-P

    • gronholm89

      Η παρακμή εχει ξεκινήσει απο το 2013, απλα τώρα με την Honda δεν ξέρουμε κατα ποσο μειονεκτεί η ίδια η McLaren σε σασί!!!!

    • LJ

      Ότι η Minardi ήταν πάντα (σχεδόν) τελευταία. Μόνο απο συγκυρίες έπαιρνε και μια καλή θέση. Σημερα για παράδειγμα το μονοθέσιο στα ίσα έμπαινε Q2 και προσπαθούσε για Q3. Η minardi δύσκολα θα το έκανε αυτο απο όσο θυμάμαι.

    • gronholm89

      Προφανώς το σχολιο μου είναι ειρωνικό κ με αρκετή δόση γέλιου! Αλλά το οτι η McLaren είναι στο χαλί της το μαυρο είναι! Και ας μν γελιομαστε, το Q3 το έφερε μόνος του ο Alonso…

    • LJ

      Είπα για Q2. To Q3 ήταν λόγω Alo 100%.

    • kostas

      Η Minardi τουλαχιστον τερματιζε…

    • LJ

      Δε τα θυμασαι καλα μου φαινεται. Anyway, και μονο που το συζηταμε ειναι γελοιο για την McLaren.

  • Rebel

    Απίστευτος Ισπανός, που έστυψε το μονοθέσιό του στις στροφές & έδειξε γιατί έχει δίκιο που γκρινιάζει και αντιδρά όπως αντιδρά.
    Κάτι κρύβει ο Verstappen σε απόδοση σε αυτήν την πίστα, αύριο τέτοια ώρα θα ξέρουμε.

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι τρομερός πραγματικα

  • edurakias

    Poly kali i ferrari mia anasa tha elega o hamilton dixnei anxomenos kai den ksero an auto exei antiktipo aurio redbull mia apo ta idia McLaren alonso 7 thesi no comments kimi den exei pathos fetos kai den katalaveno ti borei na fteei…
    Na exoume aurio enan agona me theama kai xoris atiximata.

  • Christos Protopapas

    Μεγαλες οι αναβαθμισεις.της μερσεντες …..αλλα.τελικα χωρις.τυμπανοκρουσιες εχει.φερει και.η φεραρι πολλες….η pole χαθηκε για 51 χιλ και.η ομαδα μου δειχνει οτι.πλεον οι αναβαθμισεις που.φερνει λειτουργουν….αυριο θα κριθουν.ολα.στην.διαχειριση των ελαστικων.αν.στριψουνε ετσι οι.δυο πρωτοι….καμια.διακιολογια για τον.κιμι πλεον….φετελ με χιλια δυο.προβληματα….τερας ψυχραιμιας ….απεδειξε γιατι.ειναι.τεατρακις πρωταθλητης…συμπτωση στην.ζωη δεν.τπαρχει

    • Gestione Sportiv@

      Χρήστο, όντως οι αναβαθμίσεις της Ferrari ήταν πολύ καλές και φαίνεται ότι δουλεύουν, αλλά η Mercedes βρίσκεται ένα βήμα “μπροστά” όσων αφορά την σχεδίαση της εμπρός ανάρτησης.
      Όταν στο GP της Αυστραλίας, η FIA έκανε συστάσεις σε Mercedes και RBR ήταν αναγκασμένοι να τρέχουν με κάποιες προσωρινές λύσεις.
      Τώρα στην Ισπανία, έφεραν και οι δύο ομάδες νέες αναρτήσεις φαίνεται πως, η σχεδιαστική ομάδα του Brackley έκανε πολύ καλή δουλειά στον τομέα αυτόν.
      Σε δηλώσεις του ο Newey, λέει ότι έμεινε εντυπωσιασμένος με την δουλειά του Aldo Costa στην σχεδίαση της νέας ανάρτησης, ενώ η δική του σχεδίαση δεν δουλεύει όπως θα επιθυμούσε.

    • Βασιλης

      Γενικα φετος ο Newey την πατησε στην αεροδυναμικη σε ολα τα σημεια του μονοθεσιου….ευτυχως που βελτιωνεται η renault αγωνα με τον αγωνα και δεν εχουν γκρινια και για τον κινητηρα

    • Christos Protopapas

      Συμφωνω με.οσα λες…αλλα.φαντασου …οτι.εφεραν.ολα.τα οπλα.τους.εδω ….και.ειδικα στις.δοκιμες.στο Q3 ….που ηταν. Το.ποιο.δυνατο.τους κομματι.παντα ..η φεραρι.ειναι.0.050 πισω….

    • Gestione Sportiv@

      Όπως αναφέρω και στο πρώτο μου σχόλιο, η SF70-H είναι στα πρώτα δύο sectors πολύ δυνατή, αλλά στο τρίτο εκεί που παίζει ρόλο το πάτημα επάνω στα kerbs, χάνουμε πολύ χρόνο.
      Ότι “χτίζουμε” στην αρχή και στη μέση της πίστας “γκρεμίζεται” γιατί το μονοθέσιό μας αποσταθεροποιείται έντονα στον τρίτο τομέα.

    • Christos Protopapas

      Στις γρηγορες καμπες ειναι ανικητη.η φεραρι με τα πατηματα της….στα πολυ.αργα κομματια εχει.πλεονεκτημα η μερσεντες…..

    • Mitsos Ribopaido

      Κάναμε και λάθη αρκετά νομίζω αύριο θα ναι διαφορετικά…τρομερος αγωνας και δεν θέλω νίκη του χαμ

  • F1fan
  • Akis-F1 FAN

    Πολύ ωραίες κατατακτήριες !! Πολ για Χαμ που το χρειαζόταν μετά από 2 σερί ήττες σε κατατακτήριες από τον Μποττας, 2ος ο Σεμπ…φοβερή επίδοση μετά τα προβλήματα που είχε όλο το ΣΚ και ακόμα και στην αρχή των κατατακτηρίων…ο Μποττας πολύ δυνατή επίδοση και αυτός αν σκεφτεί κανείς ότι ο κινητήρας του έχει ήδη χρησιμοποιηθεί 4 αγωνιστικά 3ημερα, ο Κιμι καλός και αυτός, δεν μπόρεσε το κάτι παραπάνω στο τέλος. Η rb αρκετά κοντά σε σχέση με τους 4 πρώτους αγώνες…η Μακλαρεν εκπληκτική επίδοση σήμερα με τον Αλονσο, και η force india πολύ καλά. Γενικά από την 7η θέση και πίσω όλοι ήταν πολύ κοντά. Αύριο με μια καλή εκκίνηση πιστεύω έχουμε τη νίκη.

    Υ.Γ. Στο Q1 ο Σεμπ κυριολεκτικά έσωσε την “παρτίδα” για τη φερραρι που δεν έκανε αυτό που του είπαν να σταματήσει το αμάξι και ξαναρώτησε…όπως είπαν και στο sky sports τον έσωσε η ψυχραιμία του.

  • Mitsos Ribopaido

    Τρομερα δοκιμαστικά…Κρίμα είχα φρικάρει είδα το -0,450 στο 2ο σεκτορ και του φετελ και λεω ναι το πήραμε ανετα μετα απο τόσα προβληματα…Αλλα το μπλοκάρισμα στο σ3 και το απότομο στρίψιμο στέρησε μισο δευτερόλεπτο..ΚΑΚΟΣ ραικκο , εκανε 2 λάθη σε s2-s3 που του κόστισαν πολύ… Ελπίζω να μην φύγει ο χαμ γιατι τον μπότας λόγω ελαστικού απο μπλοκάρισμα νομίζω θα τον κρατήσει…Θα μετρήσει πολυ πως θα ξεκινήσει ο ραικκο..
    Αλονσο τρομερός…
    Φερστάπεν έχει πολλα να δώσει αύριο.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά δεν έχασε μισό δευτερόλεπτο στο S3 από το μπλοκάρισμα, γενικά η φερραρι δεν πατούσε καθόλου καλά στο τελευταίο σεκτορ σε σχέση με τη μερκ και αυτό θα είναι πρόβλημα αν χρειαστεί να τους προσπεράσουμε αύριο στην πίστα. Κρίμα πάντως γιατί και γω όταν είδα ότι ήταν ήταν 4μιση δέκατα κάτω στα πρώτα 2 σεκτορ λέω τι κάνει το άτομο πάμε χαλαρά για πολ αλλά τελικά μας σφάγιασε το s3.

    • Mitsos Ribopaido

      Ε ναι μαζι με το λαθος εχασε τοσο.. νομιζω 1-2 δεκατα.. κριμα πάντως μια πολ θα δινε ψυχολογια

  • Nerazzuro21

    Ωραίες κατατακτήριες. Η Ferrari έχασε την pole λόγω της υστέρησης στο 3ο sector. Ίσως να οφείλεται στο setup, ίσως στα ελαστικά. Θα παίξει σημαντικό ρόλο η διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα. Εξαιρετικός Vettel, επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις ο Ham.
    Σημαντική βελτίωση από Red Bull. Απογοήτευση από Kvyat και τους συνήθεις υπόπτους Vandoorne, Stroll και Palmer. Όπως τα περιμέναμε από τους υπόλοιπους.

    Τεράστιος Alonso. Χτες έλεγε ότι στόχος είναι το Q3 αλλά νόμιζα ότι τρόλλαρε. Η McLaren φαίνεται να έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά στο σασί. Κρίμα που ο Ισπανός δεν θα τρέξει στο Monaco για να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.

    • Mitsos Ribopaido

      Λάθη απο τους 2 στο 3ο σεκτορ ειδικα οφετελ δυστυχως εκει έχασε 500 msec

    • Nerazzuro21

      Οκ. Τότε εξηγείται η υστέρηση.

    • Mitsos Ribopaido

      Παρόλα αυτα ner , η μερκ πετάει στο 3ο όπως είπες

    • stadi

      Καπου διαβασα οτι ο alonso στο sector 2 ήταν πιο γρήγορος από τις red bull.

    • Nerazzuro21

      Δεν το είχα προσέξει αλλά το έλεγξα και είναι 7ος πίσω από τα 2 Red Bull. Ακόμα και έτσι όμως καταλαβαίνεις ότι με έναν καλύτερο κινητήρα η McLaren θα ήταν τουλάχιστον best of the rest. Είναι να τρελαίνεσαι με την ανικανότητα των Ιαπώνων να φτιάξουν έστω έναν αξιοπρεπή κινητήρα.

    • Mitsos Ribopaido

      1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ πίσω και 12 χλμ λιγοτερα… ολους τους αλλους τους πέρασε ομως… με το μπρίκι ρε φιλε..μαγος

    • Mika

      Εδω οι συγκρισεις, απο το SKY F1.

      https://www.youtube.com/watch?v=XionlojCzSQ

  • George Liverpool

    Ο alonso δειχνει τη κλαση του σε καθε αγωνα και αποστομωνει ακομη και τους πιο δυσπιστους,για το αν ειναι ενας τεραστιος οδηγος.Πραγματικα απιστευτος.Δειχνει επισης το ποσο ριχνει η honda το πακετο της mclaren…

  • Giannis

    Πολυ ικανοποιημενος απο Ferrari .Εκλεισε την διαφορα στις κατατακτηριες και πιστευω οτι σε ρυθμο αγωνα θα ειναι και λιγο μπροστα. H RBR ξεκαθαρα 3η δυναμη. Ο Alonso καταπληκτικος. H F.I. επανηλθε ενω η Renault δεν τα πηγε αναλογα καλα οπως στα FP.Θα εχουμε λογικα εναν ωραιο αγωνα.

    • Christos Protopapas

      Ολοι με ολα.αυτα που λεγανε για τις μεγαλες αναβαθμισεις της μερσεντες ….φοβηθηκαμε για 1 δευτερολεπτο.πισω την.φεραρι …αλλα.ειμαστε εδω ….και.πιστεω καλυτεροι.σε.ρυθμο.αγωνα με τετοιες θερμοκρασιες….και.κλεινει.η ψαλιδα πλεον.στο.Q3…πλεον.η φεραρι κανει.δουλεια και.δεν.μιλανε.καθολου

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτό ακριβώς δουλεια και μοκο ας μην ακουγόμαστε αλλα να ΠΕΤΑΜΕ

  • Gestione Sportiv@

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι, ο Υπουργός Δημοσίας Τάξεως της Ισπανίας θα κάνει παρέμβαση να κατέβει το συγκεκριμένο πανό από την πίστα της Βαρκελώνης, για να ξεκινήσει αύριο ο αγώνας……. https://uploads.disquscdn.com/images/f48ca0666c25db9ace783fe20c9703ab69542cca41836e18b37725f806d94e4e.jpg χαχαχαχαχα

  • F1fan

    -Αlonso-Vandoorne,12 θεσεις διαφορα κι 5 δεκατα στο Q1
    -Massa-Stroll,9 θεσεις διαφορα κι 3 δεκατα στο Q1
    -Sainz-Kvyat,8 θεσεις διαφορα κι 8 δεκατα διαφορα στο Q1
    -Hulkenberg-Palmer,4 θεσεις διαφορα κι 3 δεκατα στο Q1

    Eντυπωσιακες οι διαφορες,ιδιαιτερα σε μια πιστα οπου οι λεπτομερειες εκριναν πολλα

  • F1fan
    • Rebel

      Μόνο 12χλμ/ώρα; Χμ… ίσως κατι παει να γίνει τελικά.

    • F1fan

      Να αντεχει κιολας!!Γιατι φετος εχουμε δει πολλα :/

  • Yiannis P

    P7 o Alonso!! Μπράβο του. Ο άλλος οδηγός πρέπει να είναι τέρμα σάπιος πάντως..

  • filip

    Παρά λίγο :)
    Πραγματικά δεν αρεσε στη Φερραρι το τριτο σεκτορ οπου εχανε το μισο δευτερόλεπτο που κέρδιζε στα προηγούμενα. Μαλλον ειναι θέμα των αναρτήσεων.
    Αν, παρά το πακέτο αναβαθμισεων, η Μερς συνεχίσει να παρουσιάζει την ιδια υστέρηση την Κυριακή σε σχέση με το Σάββατο, τοτε νομιζω η Φερραρι έχει τον πρωτο λόγο για το πρωτάθλημα.
    Οι Γερμανοί γεμισαν το μονοθέσιο με “φτερά” και πλέον ειναι κακάσχημο. Και η μούρη επίσης. Ο Χάμιλτον καμαρωνε παλιότερα για την εμφάνισή του. Νομίζω θα αλλαξε γνώμη τωρα. Ειχα πάντα 🐼 την αισθηση πως ολα τα χρονια οι Γερμανοί, λογο της μεγαλης διαφοράς απο τους υπολοίπους, κάνανε έναν συμβιβασμό αισθητικής και απόδοσης ευνοώντας την πρώτη (μου αρέσει αυτό). Πλέον προσπαθούν να κερδίσουν απο οπουδήποτε και δεν τους παίρνει.
    Η αεροδυναμική της Φερραρι ειναι καλύτερη, φανηκε και σήμερα στα πρώτα γρήγορα κομμάτια της πίστας, και οφείλεται κατα κύριο λόγο (απο όσο έχω καταλάβει δηλαδή, δεν παρίστανω τον ειδικό) στην σχεδίαση των sidepods.
    Αν κοιτάξει κανείς μετωπικα το μονοθέσιο, αυτα βρίσκονται εξ ολοκλήρου πάνω απο την μπροστινή ανάρτηση με αποτέλεσμα να μην εμποδίζεται ιδιαίτερα η ροη αέρα. Αυτο νομίζω το πέτυχαν ανασχεδιαζοντας και ανεβάζοντας ψηλότερα τα sidepods και χαμηλωνοντας την ανάρτηση. Αυτο μπορεί να φαίνεται σε κάποιες πίστες, όπως ειπα και πιο πριν.
    Πιστεύω πως αν παρουν τελικα το πρωτάθλημα οι Ιταλοί θα τους μιμηθουν πολλοί του χρόνου.
    Χωρις μηχανικα προβλήματα μπορούμε να κερδίσουμε αύριο.
    (και 1-2 μπορούμε)

    • Christos Protopapas

      Συμφωνω …..ανησυχησαν.ολοι.χθες για.1sec διαφορα…..οι.ιταλοι κανουν.δουλεια χωρις φωνες πλεον …και μην.ξεχναμε.εφεραν.εδω ολα τα οπλα τους να ανοιξουν την.ψαλιδα ….ειδικα στα δοκιμαστικα που.μας.εριχναν.ευκολα….αν.οπως λες δεν.βελτιωθηκαν.στο πως χειριζονται.τα ελαστικα ….νομιζω η.φεραρι ειναι.φαβορι για πρωταθλημα …γιατι οι αναρτησεις θα αντιγραφουν

    • filip

      Οχι, οι αναρτήσεις.
      Ο σχεδιασμός των sidepods εννοω θα βρει και αλλους μιμητές. Οι αναρτήσεις μάλλον ειναι το μειονέκτημα του ολου σχεδιασμού και αυτό φάνηκε στο τριτο σεκτορ εννοούσα

    • Mitsos Ribopaido

      FIL αν φτιάξουμε αναρτήσεις μετα δεν μας πιάνει κανεις…ΕΠΙΣΗΣ η μερκ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ κινητήρα και ήταν 0.051 μπροστα μόνο λολ

    • filip

      Συμφωνώ. Με τις δικες μας αναβαθμίσεις στην Ρωσία πηραμε πολ μετα απο τοσα χρόνια. Ελπίζω οι επόμενες να ειναι αντίστοιχα επιτυχημένες (πότε προβλέπονται?)
      Με ανησυχεί μονο το οτι έχουμε χρησιμοποιήσει πολλούς κινητήρες και τα σχετικά προβλήματα αξιοπιστίας. Λογο πίεσης βέβαια εχουν και οι Γερμανοί κάποια

    • Mitsos Ribopaido

      όλοι θα έχουμε μοινές πιστεύω…Απλα εγώ περιμένω την αναβάθμιση του δικου μας κινητήρα..Δεν φοβάμαι για τους άλλες θα γίνει επιδιόρθωση απο την αρχή…αλλα το κακό ειναι οτι θα θέλουμε να βαλουμε τον 4ο και θα φάμε ποινη

    • Christos Protopapas

      Για, του χρονου ισως…..ειναι.αδυνατον.φετος να.αντιγραφουν της φεραρι τα sidepods….ειναι.πολυ περιπλοκα και.δεν.ειναι.μονο.αυτο.που βλεπουμε.εξωτερικα …αυτα ειχα.διβασεις απο.εγκυρους.δημοσιογραφους που ασχολουνται μονο με.την.φορμουλα οταν.παρουσιαστηκε η φεραρι..ειχαν.πει ..οτι.αν.δουλεψει ολο αυτο ….ειναι.αδυνατον.να.αντιγραφει

    • filip

      Μα για του χρόνου λεω, δεν το συζητάμε για φέτος

    • Emmanouel

      Ο σχεδιασμός των sidepods οπως είπε και ο Piola αλλά και ο Newey στις δοκιμές του Φεβρουαρίου είναι σχεδόν αδύνατον να αντιγραφούν απλά γιατί είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο, που αν και η φερράρι θέλει να τις αλλάξει πρέπει να αλλάξει το σασι της γιατί είναι μονοκόματες με το σασί.
      Και αυτό ήταν το μεγάλο ρίσκο που πήρε η Φερράρι με τον επαναστατικό και διαφορετικό σχεδιασμό απο όλους του άλλους και φαίνεται οτι τους βγήκε!
      Όποτε Γερμανάκια, κλέψτε ότι άλλο μπορείτε και υπομονή για του χρόνου!!!
      Forza Ferrari!!!!!

    • filip

      Το ξέρω, αλλά δεν εχω καταλάβει γιατι λετε όλοι να τα αντιγραψει κάποια ομάδα φέτος.
      Ειναι προφανές πως ούτε καν θα το διανοηθει κανείς και εγώ μιλάω ξεκάθαρα για την άλλη χρονιά !!!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Η φερραρι γιατί δεν αλλάζει αναρτήσεις? Δεν καταλαβαίνω..

  • Red Flag

    Οι δύο καλύτεροι οδηγοί της τελευταίας δεκαετίας (για μενα) στην πρώτη σειρά. Μονο και μονο αυτό ειναι μια πολύ ωραία εικόνα. Η εκκίνηση πολύ σημαντική. Μεγαλη ευθεία μέχρι την πρώτη στροφή. Πλεονέκτημα (θεωρητικά) των Merc. O μαχητικός Bottas καραδοκεί! Αν η Ferrari καταφέρει να διατηρήσει τον πολυ καλό ρυθμό αγώνα που εχουμε δει μεχρι τωρα με αερο+ελαστικά και εχει και μια καλη στρατηγική ίσως έχει ελπίδες. Τελικά καλά ειπε ο Seb για τις αναβαθμίσεις, σημασία εχει ποσο καλες ειναι και οχι ποσο πολλες ειναι.
    Εκπληκτικός Verstappen. Νομίζω θα μας προσφέρει θέαμα αύριο. (o Kimi το πρωτο πιθανό θύμα). Θα ήθελα βεβαια να μαθω αν η διαφορά απο τον Ric προερχεται απο στησιμο και ρυθμίσεις ή αν ο μικρός απλά έκανε για ακόμη μία φορά επίδειξη ικανοτήτων.
    Alonso πολύ καλός. Ας ελπίσουμε να τερματίσει αύριο (οχι οτι με χαλαει να τον βλεπω να γυρναει με ταποδια στα pits!)

    • Mitsos Ribopaido

      Μπότας με ταλαιπωρία απο λοκ απ στο δεξι ελαστικο χαμ με εκκινήσεις ετσι κ ετσι και φερράρι στο ακάθαρτο…Της τρελης θα γινει

    • Red Flag

      Οτι θα γίνει της τρελής θα γίνει.. δεν ξερω.. προβληματίζομαι για την Ferrari. λίγο το ακάθαρτο στο 2-4, λίγο ο Bottas (εστω και με ταλαιπωρημενο λάστιχο), λίγο ο μικρός τρελός από πίσω….. τουλάχιστον να περασουν όλοι καθαρά από την πρώτη στροφή μην έχουμε και καμιά έξοδο και κλαίμε..

    • Mitsos Ribopaido

      Βασικό αυτό… χωρις τρακάρισμα και βλέπουμε

    • Akis-F1 FAN

      Καλά στη Ρωσία ο Χαμ έκανε την καλύτερη εκκίνηση στο τοπ4 νομίζω απλά παραλίγο να πέσει πάνω στον Κιμι και έχασε φόρα….οπότε γι αύριο αν ο Σεμπ καταφέρει να κρατήσει τη 2η θέση από το ακάθαρτο θα είμαστε πολύ καλά…γιατί έτσι και περάσει ο Μποττας θα παίξει άμυνα για τον Χαμ σε όλο τον αγώνα και την κάτσαμε.

    • Mitsos Ribopaido

      Ισχύει

  • φενεται οτι η μερκ εξακολουθει να εχει προβαδησμα αλλα εγω πιστευω και ο χαμ και μποττας χανουν κατα κρατος απο τον πολυ φορμαρισμενο φεττελ που δινει κατι παραπανω στην φερραρι και πιστευω σε αυτον κυριως οφειλετε αυτη η μικρη διαφορα …. απο εκει και περα δεν μπορω να καταλαβω τι δινει ο τεραστιος οπως φενται Αλονσο και με αυτο το ποτιστήρι θα μας τρελανει και ερχεται 7 … με αυτην την καταταξη θα παει ο μανατζερ του στην μερκ και στην φερραρι και θα τους πει … αν θελετε πρωταθλημα δωστε 40 μυρια και παρτε τον κορυφαίο όλων σήμερα …

  • Red Flag
  • LJ

    Συμφωνω με τα περισσοτερα σχολια που εχουν ειπωθει απο τους φιλους στα σχολια και νομιζω οτι οι κατατακτηριες εχουν αναλυθει πληρως.

    Θελω να κανω ενα σχολιο για την ομαδα μου και δεν θα ειναι για τον κινητηρα (surprise, surprise) γτ ξερουμε σε τι επιπεδο βρισκεται. Το σχολιο μου ειναι για τον οδηγο με το νουμερο 2. Οκ, τα ειχε παει περιφημα στο Μπαχρειν περυσι αλλα φετος οχι μονο δεν στεκεται επαξια διπλα στον καλυτερο οδηγο αυτης της γενιας, αλλα γελοιοποιειται. Γελοιοποιειται απο εναν ανθρωπο που ειναι 10 χρονια μεγαλυτερος του που μονο και μονο απο θεμα φυσικης καταστασης να το δεις θα επρεπε να εχει αβανταζ.

    Περισσοτερο για περιπτωση Magnussen μου φαινεται (και χειροτερος μην πω) παρα για τον επομενο Κλαρινογαμπρο. Ελπιζω να ανεβει, πρωτα για το καλο το δικο του και μετα για της ομαδας που χρειαζεται επειγοντως προβολη με καθε τροπο.

    • Nerazzuro21

      Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο για τον Van. Μου άρεσε πάρα πολύ στο GP2 και πίστευα ότι θα μπορούσε να στηριχθεί η McLaren σε αυτόν στο μέλλον. Η εικόνα του πέρσι στο Bahrein άφησε πολλές υποσχέσεις. Η φετινή του εικόνα όμως είναι άθλια. Ίσως να μην μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των νέων μονοθεσίων. Πρέπει να βελτιωθεί άμεσα.

    • LJ

      Μπορει ο Alo και ο Kimi στα 35 και 36 αντιστοιχα και οχι ο 25αρης?

      #ALO 2018
      #RIC 2018
      #Better Honda 2018

    • Nerazzuro21

      Και εγώ θέλω να δω τον Ric στη McLaren. Είναι ο μόνος οδηγός που γουστάρω με χίλια από το φετινό grid. Όσο όμως εμφανίζει η Honda αυτά τα χάλια δεν μπορούμε να προσεγγίσουμε οδηγό από κορυφαία ομάδα.

    • Mika

      Συμφωνω κι επαυξανω…5 στις 5 παρουσιες στο Q1 εχει, ποσοστο 100%!!!Δειχνει πολυ λιγος φετος….
      Το “καλο” γι αυτον, αν μπορει να ειπωθει κατι τετοιο, ειναι οτι φετος που η Μακλαρεν ειναι ακομα χαλια, ισως εχει τη δυνατοτητα να εχει ενα μετριο προς κακο οδηγο, μεχρι να φτιαξει το μονοθεσιο….Εχει τον Αλονσο, γι αστερι της, οσο τον εχει ακομα τελοσπαντων,και κοιταζει να ψησει και το μικρο.
      Αν ομως δεν συνελθει,και δεν ανεβασει το παιχνιδι του, θα αποδειχτει αλλο ενα καμμενο χαρτι, σαν τους Μαγκνουσεν και Κοβαλαινεν, τολμω να πω…

    • LJ

      Το “ανεβάσει το παιχνίδι του” ειναι μετάφραση του “step up his game”; 😝

    • Mika

      Χαχαχα, ναι ντε!!!
      :p

    • George Liverpool

      Αν και συμφωνω για τις κατατακτηριες και την γενικοτερη επιδοση,εγω δεν μπαινω καν στο κοπο να τον κρινω κατω απο αυτες τις συνθηκες.Ψαξτε λιγο το βιογραφικο του,θα εκπλαγειτε και θα καταλαβετε οτι εχουμε διαμαντι εδω.Μακαρι να μην γινει Kmag….

  • Emmanouel

    Βγήκε 7ος ο Αλόνσο και πανηγυρίζουν σαν την Καλή βρύση στην Δράμα για την άνοδο στο Α Τοπικό! Εμένα μόνο κατάντια μου φέρνει αυτή η εικόνα για τον καλύτερο οδηγό του grid. Χαζά χαζά να δούμε θα αντέξει ο ίδιος πάνω απο 1 ώρα στο μονοθέσιο, γιατί όλο για κάνα 10λεπτο μπαίνει…
    Έχουμε και βίντεο απο το χωριό του Αλόνσο με τα πανηγύρια απο το σόι του :)
    Χαζά χαζά, κάπως έτσι θα γιορτάσει, αν τερματίσει αύριο!!

    https://www.youtube.com/watch?v=Hc9Z622fcog

    • George Liverpool

      XAXAXAXAXAXAX,φιλε αυτο ειναι τεραστιο διαμαντι!!Το χω δει 10 φορες τουλαχιστον :P…αχαχχαχαχα.Μονο cult24.

  • Mika

    Ωραιες οι κατακτηριες σημερα,ειχαν την αγωνια τους…Ειχα μια μικρη ελπιδα οτι ο Κιμι μπορει να χτυπησει pole, μετα το FP3, αλλα δεν ηταν γραφτο..Κι εμεινε πισω απο τον Bottas που ετρεχε με παλιοτερο κινητηρα….
    Η Μercedes εφερε αναβαθμισεις σε αεροδυναμικο πακετο και κινητηρα,αλλα ειδικα στο δευτερο δεν ειναι ευκολο να φανουν σε μια πιστα σαν τη Βαρκελωνη, οποτε περιμενουμε να τις δουμε σε πιο αντιπροσωπευτικα circuit.
    Aυτος ηταν κι ενας λογο που η Μακλαρεν τα πηγε σχετικα καλα σημερα, τουλαχιστον στον ενα οδηγο, γιατι ο Βελγος συνεχιζει να ειναι ανυπαρκτος….
    Φοβερος ο Ισπανος,το εστυψε οσο μπορουσε και ολοι περιμενουμε να δουμε τι θα γινει αυριο…Προσπαθω να μην εχω κακο προαισθημα, θα ηταν καλο για το αθλημα, τη F1, τη Μακλαρεν, και τους Iσπανους, να κανει μια καλη εμφανιση το μονοθεσιο αυριο…Ακομα κι οι Γιαπωνεζοι εδειχναν εκπληκτοι οταν ειδαν το χρονο, οπως εδειξαν οι καμερες…Fingers crossed,και βλεπουμε…
    Οι Red Bull θα παραμονευουν να κανουν ζημια…
    Απογοητευση η Renault με βαση τα οσα ειχαμε δει στα ελευθερα..
    Να εχουμε μια καλη καθαρη εκκινηση και πρωτο γυρο, απο ολους, και θα εχουμε καλο αγωνα…

  • Nikpap

    Δεν θα ελεγα οτι ειναι τοσο εκπληξη οσο φαινεται το αποτελεσμα του Αλονσο. Εκτος του οτι ειναι μια πιστα που γνωριζει πολυ καλα, εχει και το ψυχολογικο κινητρο λογω εδρας. Επισης απο την αρχη πιστευα οτι η mclaren ειναι καλυτερη απο οτι φαινεται, καθως τα συνεχομενα προβληματα αξιοπιστιας δεν αφησαν να φανει τι πραγματικα μπορει να κανει οταν ολα πανε καλα…χωρις να ειναι detuned για να μη σκασει…
    Αν δουλεψουν οι αναβαθμισεις και αντεξει ο κινητηρας τοτε μια θεση στη δεκαδα την εχει. Οταν και αν ερθει η μεγαλη αναβαθμιση βλεπουμε…

    Για αυριο βλεπω vettel με raikonen δευτερο!

    • Mika

      Yπαρχουν πολλοι στα paddock που πιστευουν οτι η Μclaren εχει ισως το 3ο σασι στο grid…To ξερω πως ακουγεται ανεκδοτο αλλα οι μηχανικοι στο Woking λενε πως δεν μπορουν να το σεταρουν σωστα γιατι τρεχουν συνεχως με τον κινητηρα σε μικροτερη δυναμη…Λογω υπερθερμανσης και λογω οτι δεν φορτιζονται παντα πληρως οι μπαταριες..Μακαρι καποια στιγμη να λυθουν τα προβληματα του κινητηρα και να δουμε τι πραγματικα μπορει να κανει αυτη η ομαδα…..

    • Nerazzuro21

      Ο Brundle είπε, χτες, ότι μίλησε με πολλούς οδηγούς και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το σασί της McLaren είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτό της RBR.

    • Mika

      Κατι τετοιο νομιζω κι εγω, αλλα δεν προκειται ποτε να το δουμε στην πραξη οσο ο κινητηρας δεν αντεχει στη πληρη ισχυ του για ενα αγωνα….