Ένα πολύ μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο ενσωμάτωσε η Red Bull στην RB13, με στόχο τη μείωση της διαφοράς από την κορυφή, αφού το σασί του μονοθεσίου δεν αποδίδει όσα θα περιμέναμε οι περισσότεροι. Πράγματι, η αυστριακή ομάδα έχει καταφέρει να πλησιάσει τις Mercedes και Ferrari, όπως μαρτυρά το μισό δευτερόλεπτο που χώριζε τον Max Verstappen από την pole position.

Στον αγώνα, η ομάδα του Milton Keynes τερμάτισε με ένα μονοθέσιο, όπως άλλωστε οι Mercedes και Ferrari. Αυτό ανέβασε τον Daniel Ricciardo στο βάθρο, όμως η διαφορά από την κορυφή ήταν 75 δευτερόλεπτα. Το νούμερο από μόνο του δε λέει όλη την αλήθεια, διότι ο Αυστραλός ήταν ουσιαστικά μόνος του, όπως εξηγεί και ο Christian Horner, κάτι που τον οδήγησε στο να κατεβάσει τον ρυθμό του και να μειώσει τη δύναμη του κινητήρα.

Αν κοιτάξετε συνολικά το 3ήμερο, έχουμε αντιμετωπίσει κάποια από τα προβλήματα και σίγουρα κάναμε κάποια πρόοδο με το μονοθέσιο. Πιστεύω ότι ο Max ήταν λίγο άτυχος στην εκκίνηση. Είχε την εξωτερική, ο Valtteri ξεκίνησε μια αλυσιδωτή αντίδραση, χτυπώντας τον Kimi, ο οποίος χτύπησε τον Max. Υπήρχε μια μικρή πιθανότητα να είναι στην τρίτη θέση μετά από τη στροφή, αλλά δυστυχώς δε γίνεται να είναι τρία μονοθέσια μαζί στην ίδια στροφή, έτσι είναι κρίμα που ο Max βγήκε εκτός στον πρώτο γύρο.

Στη συνέχεια, ο Daniel είχε έναν αρκετά μοναχικό αγώνα, επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Bottas, και, από τα μέσα του αγώνα, χαμήλωσε τις ρυθμίσεις του κινητήρα, ώστε να σώσει λίγο τον κινητήρα, καθώς είχε κάνει αρκετούς αγώνες. Ο ρυθμός των πρώτων ήταν πολύ καλύτερος, οπότε είχαμε πολλά να κάνουμε. Αλλά, νιώθουμε ότι κάναμε κάποια πρόοδο εδώ. Μας έδωσε μια ξεκάθαρη κατεύθυνση ανάπτυξης κι ελπίζουμε ότι θα το εκμεταλλευτούμε αυτό στους επόμενους αγώνες.

Το αφεντικό της Red Bull είναι ικανοποιημένο από την πρόοδο που έγινε στην Ισπανία, ωστόσο υπάρχουν ακόμα προβλήματα, τα οποία ελπίζει πως θα λυθούν στους επόμενους αγώνες, αφού το νέο πακέτο έδειξε μια αρκετά υποσχόμενη κατεύθυνση ανάπτυξης για το 2017.

Ο Daniel δεν ήταν τόσο χαρούμενος όσο ο Max αυτό το 3ήμερο, αλλά δεν λέω ότι ο Max θα ήταν 20 δευτερόλεπτα μπροστά. Υπάρχουν ακόμα θέματα, επειδή υπάρχει η διαφορά, ο τρόπος με τον οποίο δουλεύεις με τα ελαστικά είναι ένα ξεκάθαρο στοιχείο. Και ειδικά σε αυτή την πίστα, που έχει ενδιαφέρον πώς δουλεύεις με τα ελαστικά. Είναι μια περιοχή που κερδίζουμε απόδοση. Ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί στο δεύτερο μισό του αγώνα απ’ ό,τι στο πρώτο.

  • Mika

    Κι ετσι να ειναι, οπως τα λεει ο Horner, η τεραστια αυτη διαφορα καθε αλλο παρα κολακευτικη ειναι…

  • και στην χοντα πλασματικη ειναι η διαφορα των 2 γυρων … ετσι και αλλιως ο αλονσο ετρεχε μονος του και ηθελε να τερματιση αν πιεζε την μηχανη ή θα εμενε απο καυσιμα ή θα εσπαγε ο κινητηρας οποτε ηθελε απλος να τερματισει …

  • thymios tsilimparis

    Και πάμε στην ουσία του κανονισμού για περιορισμένα PU…Κόβουν οι οδηγοί που δεν απειλούνται και δεν διεκδικούν, περιμένοντας απλά να τελειώσουν οι γύροι…

    • εδω φανηκε οτι εκοψε και ο φεττελ μετα το τρενο , δεν θα εκοβε ο ρικιαρντο

  • Red Flag

    Λογική η εξήγηση του Horner.. και μακάρι να είναι έτσι. Μπορεί να μη θυμάμαι καλά.. αλλά ο RIC δεν εκανε καποια στιγμή ταχύτερο γύρο? Με χαμηλωμένες ρυθμίσεις τον εκανε…; ή τις ανεβοκατέβαζε; :p

    • Akis-F1 FAN

      Όντως έκανε κάποια στιγμή αλλά μπορεί να ήταν επειδή είχε βαρεθεί ;-P

  • Βασιλης

    Οποτε μαλλον η rbr εχει συμβιβαστει με την τριτη θεση και δεν θελει να κινηγυσει τους 2 πρωτους

    • Red Flag

      και να θελει.. πιστευεις μπορεί; εγω αμφιβαλλω.. αλλα βλεπουμε!