Αυτό αποκάλυψε ο ίδιος ο Βρετανός, αποδεικνύοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα της Mercedes με το βάρος του μονοθεσίου της. Όπως γνωρίζεις το κατώτατο όριο βάρους είναι τα 728 κιλά, με τις ομάδες να προσπαθούν να κατασκευάσουν ελαφρύτερα μονοθέσια, και έπειτα να τοποθετούν έρμα, ώστε να βελτιώνεται η κατανομή των μαζών. Η γερμανική εταιρία από την αρχή της χρονιάς είχε μεγάλο πρόβλημα με το βάρος της W08, με τις αναβαθμίσεις που έφερε στην πίστα της Βαρκελώνης να βελτιώνουν ελάχιστα το πρόβλημα.

Έτσι, ο Hamilton έχει επιλέξει να θυσιάσει την ενυδάτωση του κατά τη διάρκεια του αγώνα, για να βοηθήσει τους μηχανικούς να εξοικονομήσουν λίγο περισσότερο βάρος. Μη φανταστείς τρελά νούμερα, το πολύ ένα με δύο κιλά. Αυτή η έλλειψη υγρού ίσως εξηγήσει γιατί ο Hamilton ακουγόταν τόσο εξαντλημένος στα τελευταία team radio του Ισπανικού Grand Prix, τότε που πίεζε στο μέγιστο για να μη χάσει τη νίκη από τον Sebastian Vettel.

Ερωτηθείς μετά από τον αγώνα να εξηγήσει τη φυσική πρόκληση των μονοθεσίων του 2017, ο Hamilton απάντησε:

Νομίζω ότι εξαρτάται από το είδος του αγώνα που έχεις. Πολλοί από τους αγώνες που κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε είναι να εξοικονομούμε καύσιμα, όπως για παράδειγμα στον τελευταίο αγώνα [στη Ρωσία], εκεί δεν μπορούσα να πιέσω γιατί το αυτοκίνητο υπερθερμαινόταν. Ενώ σήμερα (σ.σ. Κυριακή) ήταν από τη πρώτη στροφή μέχρι το τέλος, στο όριο. Απλά χρησιμοποιείς ότι έχεις, όπως για παράδειγμα στο πρώτο stint.

Για να μείνω κοντά στον Sebastian, ήταν πολύ εξοντωτικό. Επίσης, δεν έχω κάτι πόσιμο στο μονοθέσιο μου για να εξοικονομήσω βάρος, έτσι δεν έχω ποτό μέσα στον αγώνα. Και στο τέλος, έδωσα ότι μου είχε απομείνει όταν πήγα και πήδηξα πάνω στην ομάδα μου, και οι σφυγμοί μου χτύπησαν κόκκινο. Ήμουν καλά όταν βγήκα από το αυτοκίνητο, αλλά μετά… Δεν ξέρω αν θα το κάνω ξανά. Ήμουν λίγο κουρασμένος μετά από αυτό.