Το μακρύτερο μονοθέσιο της φετινής σεζόν ανήκει στη Mercedes. Το μεταξόνιο της W08 είναι κατά 166 χιλιοστά μακρύτερο από αυτό της SF70H, γεγονός που κάνει το μονοθέσιο γενικότερα μεγαλύτερο. Αυτό σημαίνει ότι το βάρος είναι αυξημένο συγκριτικά με το «όπλο» της Ferrari, με τις φήμες να κάνουν λόγο για 5-6 κιλά πάνω από το ελάχιστο βάρος των 728 κιλών.

Στη Βαρκελώνη, οι Γερμανοί είχαν ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης, με στόχο να αυξηθεί η κάθετη δύναμη και η ισορροπία, αλλά και να μειωθεί το βάρος. Κάποιοι έλεγαν ότι η W08 ήταν κατά 5 κιλά ελαφρύτερη, όμως ο Toto Wolff δηλώνει ότι αυτό σε καμία περίπτωση δεν ισχύει. Σίγουρα, υπήρξε κάποια βελτίωση, αλλά υπάρχει πολλή δουλειά ακόμα για να πλησιάσουν τα 728 κιλά.

Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τη αεροδυναμική απόδοση και να μειώσουμε το βάρος, αλλά όχι 5 κιλά. Στη Formula 1, είναι δύσκολο να κάνεις μεγάλα βήματα όπως αυτό, όλα είναι σε μικρή κλίμακα.

Για να συμβάλει και ο Lewis Hamilton σε αυτό, δεν έχει μπουκάλι για την ενυδάτωση του μέσα στο μονοθέσιο, ώστε να βρει ένα ή το πολύ δύο κιλά.

  • Mika

    Μου κανει εντυπωση αυτο το νουμερο..Ειναι σιγουρα 16.6 ποντους μεγαλυτερη στο μεταξονιο???Μου φαινεται απιστευτο….Θεωρουν πως θα εχουν τοσα μεγαλα οφελη απο ενα τετοιο σχεδιασμο….Τι να πω..

    • manowar

      Τι αμπαλοι που ειναι ομως στον σχεδιασμο..εμενα με πηραν τηλεφωνο να τους βρω λυση στο προβλημα με πηρε ο ιδιος ο ceo της Mercedes Benz μου λεει ελα πληρωνω οσο οσο εχω μπλεξει με τσοπανους γοτθους

      του λεω κοφτα : εμενα μη με υπολογιζεις κοψτε το σβερκο σας θα το σηκωσει η Ferarri φετος 😣

    • Spider

      Εμ δεν πήρανε τον σωστό άνθρωπο τηλέφωνο,για αυτό και παιδεύονται με το βάρος.
      Όπως τα είπες,τσοπάνοι γότθοι…

    • manowar

      Χαχαχαχα επρεπε να τους δωσω του νικου αλλα δεν εχω το νουμερο του του.😂

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eμένα με διαβάζουν και μελετάνε τας γραφάς μου ρε οι τσοπανογότθοι,για να γίνουν πιο γρήγοροι!
      Να κοίτα εδώ, το βαρύτερο είναι και γρηγορότερο.
      http://www.f1-fansite.com/f1-results/2017-f1-results-standings/
      ΉΔΗ ΤΑ ΒΑΡΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ, είναι πιο γρήγορα από τα παλαιότερα με τρελά G,αυτό είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

      Υ.Γ Δεν θέλω τίποτα άλλο ρε μλκες,να πάρει το πρωτάθλημα η βαρύτερη φάλαινα και να σας ”δέρνω” πνευματικά για την επόμενη δεκαετία. : )
      Τολμάτε και αμφισβητείτε τον Τρισμέγιστο Προφήτη όλων των εποχών αμαρτωλοί! : )
      Ποιος άλλος Προφήτης ΕΝ ΖΩΗ,σας είπε τόσα πράγματα και θάματα τα οποία έγιναν;;

    • manowar

      Πφφφφφφφφφφφφ

    • ρε δες τι προβληματα δημιουργουν 5 κιλα….και γω νομιζα πως θα εχουν πλεονεκτημα !!!!!! :-P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Σωστά νόμιζες, διότι σας ξεστράβωσα από την παπατζοιδεοληψία.
      Απλά σας δουλεύει το troll ο Ηamilton περί ”μειώσεων κιλών”,
      μιας και δεν σκαμπάζετε γρί για τα μυστικά της μηχανικής πρόσφυσης και το τι προσδίδουν τα ΜΕΓΑΛΑ ΣΤΑΤΙΚΑ ΒΑΡΗ.

      ΖΩ για την στιγμή που θα ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ στους παπατζοΑΓΩΝΕΣ, την τοποθέτηση παραπάνω ΣΤΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ από το κανονικό,
      ως ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ αντίπαλων ομάδων. : )
      Ξέρεις τι θα γίνει τότε για ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ….
      Θα πηγαίνετε τοίχο τοίχο μην σας πετύχω!Α χα χα χα χα χα χα! : )

    • Σίγουρα τόση είναι η διαφορά, το ανέφερε και ο Hamilton μετά τον αγώνα της Ισπανίας. Είπε ότι είναι περίπου 16 εκατοστά η διαφορά σε σχέση με την SF70H. Για την ακρίβεια είναι 16,6 εκατοστά.

      Ένα από τα πλεονεκτήματα του μακρύτερου μονοθεσίου είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη επιφάνεια για να διαχειριστείς καλύτερα τον αέρα που διασχίζει το μονοθέσιο. Επιπλέον, το μεγαλύτερο μήκος βοηθά στην καλύτερη ισορροπία του αυτοκινήτου, αλλά και στη μικρότερη μεταφορά του βάρους στον εμπρός άξονα κατά το φρενάρισμα, κάτι που κανείς σε θέλει.

    • Mika

      Σιγουρα εχει αρκετα πλεονεκτηματα το μακρυ μεταξονιο,οπως αυτα που ανεφερες…..Αναρωτιεμαιο ομως αν το τραβηξαν too far….Ηδη τα θεματα φετος με το βαρος συζητουνται πολυ, κατι που δεν γινονταν αλλες χρονιες…Επισης ειναι περιεργος να δω τι ευελιξια θα εχει σε κλειστες πιστες σαν το Μονακο η τη Σιγκαπουρη…..Εκτος αν εχουν αποφασισει να θυσιασουν καποιες απο αυτες, βλεποντας μεγαλυτερα πλεονεκτηματα στις περισσοτερες…

    • Θεωρητικά, όσο μικρότερο μεταξόνιο έχεις, τόσο πιο γρήγορος είσαι σε πίστες τύπου Μονακό. Ωστόσο, το τελευταίο κομμάτι στο Ισπανικό Grand Prix ήταν καθαρά υπόθεση Mercedes. Βέβαια, παραδοσιακά δεν αρέσει στον Vettel το 3ο sector, οπότε αυτό ίσως να έπαιξε κάποιον ρόλο. Παρά το μακρύ μεταξόνιο, προσωπικά πιστεύω ότι η Mercedes θα είναι γρήγορη και στο Μονακό, η W08 φαίνεται πως έχει πολύ καλή μηχανική πρόσφυση.

    • Akis-F1 FAN

      Είχα διαβάσει ότι το έκαναν πιο μακρύ για να έχoυν μεγαλύτερο χώρο ανάμεσα στα ψυγεία και τα μπροστά ελαστικά εκεί που είναι τα barge booards επειδή φέτος με την ελευθερία που υπάρχει σε εκείνη την περιοχή είναι πολύ σημαντική. Η φερραρι από την άλλη με το παραθυράκι που βρήκε στους κανονισμούς έχουν πάει τα ψυγεία πιο πίσω και δε χρειάστηκε να καταφύγουν σε μεταξόνιο λιμουζίνας ;-P Και μέχρι τώρα φαίνεται να αποδίσει πολύ καλά αυτή η λύση.