Ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρίας για τα ελαστικά της F1, Mario Isola, σε δήλωση του από το πριγκιπάτο του Μόντε Κάρλο τόνισε ότι όποιος εκτός δεκάδας ξεκινήσει με την supersoft γόμα, μπορεί να την αλλάξει όσο πιο σύντομα θελήσει, και να ολοκληρώσει τους 77 γύρους του αγώνα με την ultrasoft. Κάτι που σημαίνει ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στους πρώτους γύρους, μπορεί να ανακατέψει την τράπουλα.

Αντίστοιχα, όσοι ξεκινήσουν με τα ultrasoft, δυνητικά μπορούν να μείνουν στην πίστα όσο πιο πολύ θέλουν, με τον Isola να τονίζει:

Έχουμε σχεδόν μηδενική φθορά. Στο FP2 οι προσομοιώσεις αγώνα ήταν πολύ σταθερές. Ήταν κάτι αναμενόμενο. Έχουμε μια διαφορά ανάμεσα στα ultrasoft και τα supersoft που κυμαίνεται περίπου στα 0,7 δευτ. Πιθανώς κατά τη διάρκεια του αγώνα αυτή η διαφορά να είναι μικρότερη, αλλά αυτό είναι φυσικό.

Θεωρώ ότι όλοι θα πάνε για ένα μεγάλο stint με την ultrasoft. Θα δούμε επειδή εδώ οι πιθανότητες για το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι αρκετά μεγάλες. Ίσως κάποιος ξεκινήσει με την supersoft, και αν έχουμε SC πιθανώς να αλλάξει, να βάλει την ultrasoft, και να τερματίσει τον αγώνα. Η φθορά δεν είναι πρόβλημα, το degradation ούτε. Εξετάζοντας τα ελαστικά των FP1/2, αυτά ήταν τέλεια. Δεν είχαν τίποτα.