Ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρίας για τα ελαστικά της F1, Mario Isola, σε δήλωση του από το πριγκιπάτο του Μόντε Κάρλο τόνισε ότι όποιος εκτός δεκάδας ξεκινήσει με την supersoft γόμα, μπορεί να την αλλάξει όσο πιο σύντομα θελήσει, και να ολοκληρώσει τους 77 γύρους του αγώνα με την ultrasoft. Κάτι που σημαίνει ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στους πρώτους γύρους, μπορεί να ανακατέψει την τράπουλα.

Αντίστοιχα, όσοι ξεκινήσουν με τα ultrasoft, δυνητικά μπορούν να μείνουν στην πίστα όσο πιο πολύ θέλουν, με τον Isola να τονίζει:

Έχουμε σχεδόν μηδενική φθορά. Στο FP2 οι προσομοιώσεις αγώνα ήταν πολύ σταθερές. Ήταν κάτι αναμενόμενο. Έχουμε μια διαφορά ανάμεσα στα ultrasoft και τα supersoft που κυμαίνεται περίπου στα 0,7 δευτ. Πιθανώς κατά τη διάρκεια του αγώνα αυτή η διαφορά να είναι μικρότερη, αλλά αυτό είναι φυσικό.

Θεωρώ ότι όλοι θα πάνε για ένα μεγάλο stint με την ultrasoft. Θα δούμε επειδή εδώ οι πιθανότητες για το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι αρκετά μεγάλες. Ίσως κάποιος ξεκινήσει με την supersoft, και αν έχουμε SC πιθανώς να αλλάξει, να βάλει την ultrasoft, και να τερματίσει τον αγώνα. Η φθορά δεν είναι πρόβλημα, το degradation ούτε. Εξετάζοντας τα ελαστικά των FP1/2, αυτά ήταν τέλεια. Δεν είχαν τίποτα.

  • Mitsos Ribopaido

    Tι πατάτες θα δούμε πάλι!

  • εγω θα προτεινα να γινουν δυο αγωνες κατατακτηριων και με βαση το μεσο ορο των επιδοσεων να δωθουν οι βαθμοι ..μια το σαββατο και μια την κυριακη .. γιατι να γινει ενας αγωνας παροδια ;; κατι ηξερε ο αλονσο και δεν παιζει ..

  • Maleas George

    Και υποτίθεται η ultrasoft μπήκε στη γκάμα ελαστικών για πίστες όπως το Monaco… Ας κρατούσατε τη supersoft ρε παιδιά, να μην παιδεύεστε κιόλας…

  • Akis-F1 FAN

    Από την μια είναι μ@λακια όταν η πιο μαλακή γόμα της γκάμας μπορεί να βγάλει ολόκληρο αγώνα ( ακόμα και αν μιλάμε για Μονακό που η φθορά είναι μηδαμινή ) αλλά από την άλλη νομίζω θα είναι ενδιαφέρον οσον αφορά τη στρατηγική, γιατί θεωρητικά οι ομάδες θα έχουν τεράστιο παράθυρο για το πότε θα μπουν για πιτ στοπ….αν και λογικά όλοι θα περιμένουν το πρώτο sc για να μπουν, οπότε πολύ πιθανό να κριθεί στην τύχη ο αγώνας, γιατί θα πάρει πλεονέκτημα αυτός που το sc θα τον πετύχει στο καλύτερο σημείο της πίστας.

  • Rebel

    Μια hypersoft γόμα μας λείπει τώρα… Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά ρε γαμώτο…

  • παντως εγω τον αγωνα τον περιμενω πως και πως !!!
    μια αυτο με τα λαστιχα που θα ανακατευτει η τραπουλα αρκετα….και μια που πλεον η διαφορα μεταξυ ferrari/mercedes ειναι στο τελος καθε αγωνα εκει στα 5sec……. τουλαχιστον θα δουμε αγωνα αεροτομη με αερτομη !!!!αυτο πιστευω….εκτος και αν πεταχτει κανα ”τσουτσεκι” αναμεσα τους και δωσει τον χωρο/χρονο στον poleman να χαθει μπροστα !!

    • LJ

      Τσουτσεκι; Εχεις καποιο συγκεκριμένο υπ όψη;

    • τον ΜΑΧ λεω !!! οκ τωρα ?? :-D :-P

    • LJ

      Μα γτ τέτοιους χαρακτηρισμούς για το τσογλανι; :ΡΡΡ

  • Yiannis P

    Ελπίζω να μην μπει SC γιατί στη Ferrari κοιμούνται λίγο όρθροι και δεν τους τραβάνε για λάστιχα όσο είναι το SC. Βέβαια σε αυτή την πίστα και με τόσους άμπαλους που έχει στις μικρές ομάδες λογικά θα έχουμε SC. Και το άλλο που φοβάμαι είναι τα ντουμπλαρίσματα σε τόσο στενή πίστα άντε να βρεις χώρο να περάσεις χωρίς να χάσεις χρόνο και να μην μπει ανάμεσα ο αργός. Δύο φορές την πάθαμε με τον Massa, φαντάσου με τους άλλους που είναι τέρμα άμπαλοι…

  • LJ

    Έχουν κανει 5(;) γόμες για στεγνό και 2 για βροχή και μετα λένε για εξοικονόμηση χρημάτων. Ποιος ο λόγος;

    Απο την άλλη τα IndyCars έχουν μόνο 2 γόμες για στεγνό κ 1 για βροχή.

    • Yiannis P

      Καλά τα indy και τιμόνι που έχουν σιγά πόσο το χρησιμοποιούν σε κάθε γύρο, 4 φορές βασικά :P

    • LJ

      Δες το προγράμμα των αγώνων τι πίστες περιλαμβάνει και μετα μίλα.

    • Yiannis P

      Εντάξει ναι, το είπα χιουμοριστικά για να τονίσω λίγο και την διαφορά στην τεχνολογία μεταξύ των δύο. Βέβαια καμιά φορά το απλούστερο είναι πιο θεαματικό..

    • LJ

      Ναι εχει διαφορά τεχνολογίας αλλά κοιτά ποσο πιο ανταγωνιστικό ειναι σε σχέση με την F1 των τελευταίων 7 χρόνων.

      Στην τελική, εμάς τους θεατές το θέαμα θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει κυρίως.

    • Yiannis P

      Δεν έχεις και άδικο..

  • Philby

    3 γόμες θα έπρεπε να υπάρχουν το πολύ. H ultrasoft δε για να δικαιολογεί το όνομα της θα έπρεπε να βγάζει 1 γύρο δοκιμών και το πολύ 10-15 γύρους αγώνα στο Monaco.

  • Mika

    Hamilton, ακους????