Δεν είναι μακριά ο Σεπτέμβριος, μήνας που η Mercedes-AMG θα παρουσιάσει το Project One, και η γερμανική εταιρία -στα πλαίσια του 24-ωρου αγώνα του Nurburgring- έδωσε σήμερα νέες τεχνικές πληροφορίες για το υπέρτατο hypercar που ετοιμάζει.

Η ειδική αυτή κατασκευή, όπως ξέρεις θα αντλεί την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει η εταιρία από την F1. Γι’αυτό θα κινείται από τον υβριδικό 1.600αρη turbo V6 κινητήρα του μονοθεσίου W06, που έτρεχε ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg το 2015. Αυτός θα έχει θερμοδυναμική απόδοση 43%, και σε σχέση με τον κινητήρα της F1, αυτός του αυτοκινήτου παραγωγής θα έχει νέο στρόφαλο, νέα πιστόνια, και νέο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο (MGU-H) να αποδίδει 107 ίππους έχοντας ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση των τούρμπο και τον δεύτερο (MGU-K), ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στο στρόφαλο, να αποδίδει 161 άλογα. Εκτός αυτών, θα υπάρχουν δύο ακόμα ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες -ένας για κάθε άξονα- παρέχοντας αυτονομία κοντά στα 25 χλμ. Ο 1.600αρης turbo V6 κινητήρας θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, με τους ηλεκτροκινητήρες να δίνουν κίνηση στους μπροστά τροχούς, κάνοντας έτσι το μοντέλο τετρακίνητο.

Συνολικά, θα παράγει 1.100 άλογα, με τον κόφτη να φτάνει τις 11.000 σ.α.λ., ενώ το ρελαντί θα είναι στις 1.100 σ.α.λ., με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, να έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας θα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 50.000 χλμ, προτού χρειαστεί ανακατασκευή ή αντικατάσταση. Ο κινητήρας θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη 8-σχέσεων.

Ακολούθως, το βάρος των μπαταριών θα φτάνει τα 100 κιλά, ενώ το power unit (μαζί με τους συσσωρευτές ενέργειας) δεν θα ξεπερνά τα 420 κιλά. Προς το παρόν άγνωστο παραμένει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες να αναφέρουν ότι το Project One δεν θα ζυγίζει περισσότερα από 1.315 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα έχει αναλογία 1 άλογο ανά ίππο.

Το σασί θα είναι monocoque carbon σασί, ενώ από carbon θα είναι κατασκευασμένο και το σώμα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα (πιο αργά από την Koenigsegg Regera), με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 355 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με τον Moers το hothatch της Mercedes-AMG ολοκληρώνει έναν γύρο στην θρυλική πίστα σε λιγότερο από τα 7 λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι το Project One είναι πάρα πολύ πιθανό να σπάσει τον χρόνο-ρεκόρ της Lamborghini Huracan Perfomante, της McLaren P1 LM.

Το γερμανικό hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την AMG, και θα βγει στην παραγωγή σε μόλις 275 αυτοκίνητα (όλα αριστεροτίμονα), με την τιμή του να ανέρχεται στα €2.275.0000 (χωρίς φόρους), και είναι ήδη sold out. Η Mercedes αναφέρει ότι όλα θα έχουν παραδοθεί στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το αργότερο έως τα τέλη του 2020. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Project One θα είναι νόμιμο για κίνηση στους δημόσιους δρόμους όλου του πλανήτη μας, εκτός της Κίνας.

  • το μονο σιγουρο ειναι οτι η αναλογια θα ειναι 1 αλογο ανα ιππο … οποτε 1 αλογα ανα κιλο θελετε να πειτε …

  • μια ερωτηση τωρα…….
    μιας και θα εχει κινητηρα F1……μπορουν να το τεσταρουν το μοτερ ανα πασα στιγμη ..σωστα ???
    ετσι ομως αφου τα μοτερ ειναι ιδια με τα τωρινα…….δεν μπορουν να τεσταρουν ”μαυρα” και διαφορα εξαρτηματα για την χρονια που διανυουμε ????

    • Akis-F1 FAN

      Πάνω σε αυτόν τον κινητήρα θα ανέπτυξαν τη λύση με το λαδάκι χαχαχα

    • μην το γελας καθολου !!!!! χαχαχαχαχαχαχχα

    • sergio360

      Το εκανε πρωτη η Ferrari αυτο :-P

    • με την F50 ????

    • sergio360

      Οχι,με το μουλαρι της LaFerrari που του ειχαν φορεσει το μοτερ της F1.

    • αν σε πω οτι αυτο μου δειφευγε..η το ειχα ξεχασει ?????!!!!!!

    • sergio360

      Ελα ρε,αρχες σεζον 2016 που δηθεν το τεσταρανε για να κατεβει LeMans και ετρεχε ολη μερα στο Fiorano μια LaFerrari με turbo μοτερ και λεγανε οτι ειναι το V6 της F1.

    • mixalhs7

      Οχι δε νομιζω

    • το δεν νομιζω που παει ???
      στο οτι δεν μπορουν να τεσταρουν το μοτερ οποτε θελουν ?? η οτι μπορει να τεσταρουν και διαφορα εξαρτηματα ???

    • mixalhs7

      Και τα δυο.
      Οτι μοιαζει με το μοτερ της φορμουλας δεν σημαινει πως ειναι ιδια.
      Αλλος στροφαλος αλλα εξαρτηματα αλλο στροφαρισμα κτλ.
      Και ακριβως τα ιδια να ηταν τι δεδομένα να μαζεψεις με τετοιο αμάξωμα?

    • δεν λεω να μαζεψει για το αμαξωμα δεδομενα….αλλα να τεσταρουν διαφορες ρυθμισεις και αντχες εξαρτηματων….και ποιος μου λεει εμενα οτι στον παγκο του εργαστηριου θα το εχουν να στρφοραει μονο τοσο ???? γενικα ειναι κυριακατικες αποριες … :-)

    • mixalhs7

      Δεν αντέχει κινητήρας F1 στο δρόμο βρε, στο πρώτο μποτιλιαρισμα θα λαμπαδιασει!!

    • το ξερω…απλα λεω με ”δικαιολογια” οτι θα βαλουν μοτερ αυτουσιο απο την F1…μηπως ετσι μπορουν να κανουν δοκιμες !!!!! χωρις περιορισμους !!!

    • mixalhs7

      Δεν βλεπω πρακτικά με ποιον τροπο μπορει να γινει αυτο!

    • στα πλαισια που λεει ο @se@sergio360:disqus !!!

  • Akis-F1 FAN

    Φήμες λένε ότι η μακλαρεν έχει ήδη παραγγείλει μερικά για να swapαρει τους κινητήρες στα μονοθέσια της F1 ;-D

  • gv

    λιγο βαρυ δεν μας βγηκε?
    για 1000 κιλα δε μιλουσαν παλαιοτερα δημοσιευματα?δε θυμαμαι καλα..
    να παντως που η απλη αγωνιστικη μηχανολογια μπορει και κερδιζει τη κορυφη της τεχνολογιας του σημερα ετσι βλεπουμε τη valkyrie της αστον μαρτιν να φημολογειται στα 1000 κιλα και τη νεα μερσεντες στα 1300..
    βεβαια η μερσεντες θα κουβαλαει 2 ατομα και ισως εχει περισσοτερες ανεσεις μεσα και πουλαει τον απευθειας συσχετισμο με τη f1 αλλα οπως και να εχει οι εταιρειες υπερβαλλουν λιγο και ολες σχεδον θα μπορουσαν να εχουν ενα εστω ενεργοβορο οχημα στη γκαμα τους και ας ειναι και V12..

  • manowar

    Αν ειμουνα CEO της μερσεντες μπενζ ουτε σπεκς δεν θα εδινα ουτε τιποτα ορθα κοφτα θα εγραφα εξαρχης τις εξης 4 απλες λεξεις
    1)Ρινγκ
    2)Ολα
    3)Τσαπερδονοκωλοσφυριχτροβα
    4)Παλι

  • Mika

    Αντε πλησιαζει ο καιρος που θα δουμε νεα συγκριτικα Concept One vs Valkyrie, etc…
    Xαμος…

  • Sciroccakias

    a beast is coming