Τι και αν τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι το μέλλον; H Nissan, παρά την επιτυχία του Leaf, σκέφτεται να αποχωρήσει από τη βιομηχανία παραγωγή μπαταριών. Η Nissan κατέχει το 51% της AESC (Automotive Energy Supply Corporation), μιας κοινοπραξίας που ξεκίνησε μεταξύ της Nissan και της NEC, με την εταιρία να παρέχει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στα Leaf και e-NV200, όπως επίσης και στα ηλεκτρικά οχήματα της Renault.

Τώρα, σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η Nissan προτίθεται να πουλήσει το μερίδιό της στην AESC, σε μια κινεζική εταιρία, την GSR Capital. Από την πώληση, η Nissan θα προσθέσει κοντά στο 1 δισ. δολάρια στα ταμεία της, με την GSR να δημιουργεί εργοστάσια παραγωγής μπαταριών στη πόλη Χουμπέι της Κίνας. Η Nissan θα εξακολουθεί να προμηθεύεται μπαταρίες από την AESC, αλλά η πώληση των μετοχών της στην AESC, της ανοίγει τον δρόμο να αγοράσει μπαταρίες από άλλες εταιρίες, όπως η LG Chem, σε περίπτωση που τις βρει φθηνότερα.

  • Nikos Schinas

    ο σκληρός κόσμος των επιχειρήσεων