Παλιότερα ο βελτιωτικός οίκος Je MotorWorks, που ειδικεύεται σε αναβαθμίσεις μοντέλων της Land Rover και Range Rover, είχε παρουσιάσει την πρόταση του για το Land Rover Defender, που του είχε φορέσει έναν V8 4,2-λίτρων κομπρεσοράτο κινητήρα προέλευσης Jaguar απόδοσης 481 ίππων με 650 Nm ροπής.

Σήμερα, ο οίκος από το Coventry της Αγγλίας ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω σε μια μετατροπή του 2,3-λίτρων Ecoboost κινητήρα της Ford, ώστε αυτός να τοποθετηθεί στο Defender, για να έχει μειωμένους ρύπους. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, που τοποθετείται στα Focus RS και Mustang, αποδίδει 350 άλογα και 470 Nm ροπής, ενώ οι εκπομπές διοξειδίων του άνθρακα φτάνουν τα 175 γρ/χλμ. Νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τα 266 γρ/χλμ. του 2,2-λίτρων πετελαιοκινητήρα του Land Rover Defender, που διέθετε μέχρι και το τέλος της παραγωγής του.

Ο πρόεδρος και επικεφαλής μηχανικός της JE, Jonathan Douglas, αναφέρει ότι η αύξηση της πίεσης ώστε τα αυτοκίνητα να είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον, και η προοπτική απαγόρευσης κυκλοφορίας των ρυπογόνων οχημάτων σε ορισμένες πόλεις ήταν οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι πελάτες τους, ενδέχεται να επιθυμούν τη μετατροπή του κινητήρα.

Η JE θα τροποποιήσει τους κινητήρες της Ford έτσι ώστε να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του Defender, με τον Douglas να εξηγεί ότι ο 2, 3-λίτρων κινητήρας θα πρέπει να αποδίδει με έναν τρόπο τύπου “τρακτέρ”, διατηρώντας παράλληλα χαμηλά τα επίπεδα εκπομπών. Η εταιρεία θα προσφέρει, επίσης, τον κινητήρα με χειροκίνητο κιβώτιο, ή ένα αυτόματο έξι ταχυτήτων της JT.

Τέλος, το κόστος της μετατροπής για το χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι μικρότερη από 20.000 λίρες, ενώ για το αυτόματο θα κοστίζει λίγο παραπάνω, λόγω της πρόσθετης πολυπλοκότητας του “ζευγαρώματος” με τον κινητήρα. Η JE σκοπεύει να προσφέρει τη μετατροπή στους πελάτες της πριν από το τέλος του 2017.