Στην έκθεση της Γενεύης η Aston Martin παρουσίασε το πρωτότυπο του Valkyrie, του hypercar που ετοιμάζει μαζί με την Red Bull και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από το τελικό μοντέλο παραγωγής.

Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν από τον Bogdan Capusan, έναν πλούσιο συλλέκτη που βρέθηκε καλεσμένος από την Aston Martin σε μια ιδιωτική παρουσίαση του μοντέλου στο περιθώριο του GP του Μονακό. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε πως το να μπει κανείς μέσα στο hypercar δεν είναι και το πιο εύκολο πράγματα, με τον πίσω διαχύτη να είναι πραγματικά τεράστιος. Για πρώτη φορά βλέπουμε επίσης και τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων του Valkyrie που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

To hypercar θα αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα και θα είναι ένα μονοθέσιο της F1 για τους δημόσιους δρόμους, έχοντας ένα μοναδικό κάθισμα οδηγού. Βλέπεις η Aston Martin θα σαρώνει τρισδιάστατα το σώμα του οδηγού, προκειμένου να δημιουργήσει το κάθισμα του ανάλογα με τον δικό του σωματότυπο. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος ιδιοκτήτης χάσει ή πάρει βάρος, τότε δεν θα κάθεται σωστά στο κάθισμα και θα χρειαστεί να ξαναγίνει 3D σάρωση για να δημιουργηθεί ένα νέο κάθισμα. Η βρετανική εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλς και το τιμόνι.

Κίνηση παίρνει από έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth 6,5-λίτρων, που επωφελείται από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην F1. Διαθέτει ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα προερχόμενο από την Rimac, που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής, με απόδοση 80 ίππους.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο που θα κατασκευάσει ειδικά για το μοντέλο η Ricardo. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι θα πιάνει τα 0-320 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτ, με τα 320-0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμου, των 4,5 G.

Το σασί είναι carbon MonoCell παραγωγής Multimatic, με την Bosch να είναι υπεύθυνη για τις ECU, το ESP αλλά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της AM-RB 001. Τα φρένα είναι της Alcon, με τους δίσκους να προέρχονται από την Surface Transforms. Τέλος τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα θα είναι παραγωγής της βρετανικής Wipac. Το hypercar θα έχει αναλογία βάρους-ιπποδύναμης 1:1.

Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, αυτό θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης χωρίς να κάνει χρήση μιας μεγάλης πίσω αεροτομής. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός θα είναι κατά 95% ίδιος με το concept των φωτογραφιών, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στην καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, καθώς και στη καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι η απουσία των εξωτερικών καθρεφτών για χάρη καμερών θα περάσει και στην παραγωγή.

Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει (συμπεριλαμβανομένων των πρωτοτύπων) έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Θα υπάρξουν επιπλέον 25 αποκλειστικά για την χρήση εντός πίστας, που θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή. Το κόστος του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το 2019.

H Aston Martin και η Red Bull θα κατασκευάσουν το Valkyrie μαζί με τις Cosworth, Ricardo, Rimac, Bosch και Multimatic. Η βρετανική εταιρία υπόσχεται πως το AM-RB 001 θα είναι ταχύτερο από τα σημερινά μονοθέσια της F1.