Στην έκθεση της Γενεύης η Aston Martin παρουσίασε το πρωτότυπο του Valkyrie, του hypercar που ετοιμάζει μαζί με την Red Bull και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από το τελικό μοντέλο παραγωγής.

Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν από τον Bogdan Capusan, έναν πλούσιο συλλέκτη που βρέθηκε καλεσμένος από την Aston Martin σε μια ιδιωτική παρουσίαση του μοντέλου στο περιθώριο του GP του Μονακό. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε πως το να μπει κανείς μέσα στο hypercar δεν είναι και το πιο εύκολο πράγματα, με τον πίσω διαχύτη να είναι πραγματικά τεράστιος. Για πρώτη φορά βλέπουμε επίσης και τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων του Valkyrie που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

To hypercar θα αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα και θα είναι ένα μονοθέσιο της F1 για τους δημόσιους δρόμους, έχοντας ένα μοναδικό κάθισμα οδηγού. Βλέπεις η Aston Martin θα σαρώνει τρισδιάστατα το σώμα του οδηγού, προκειμένου να δημιουργήσει το κάθισμα του ανάλογα με τον δικό του σωματότυπο. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος ιδιοκτήτης χάσει ή πάρει βάρος, τότε δεν θα κάθεται σωστά στο κάθισμα και θα χρειαστεί να ξαναγίνει 3D σάρωση για να δημιουργηθεί ένα νέο κάθισμα. Η βρετανική εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλς και το τιμόνι.

Κίνηση παίρνει από έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth 6,5-λίτρων, που επωφελείται από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην F1. Διαθέτει ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα προερχόμενο από την Rimac, που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής, με απόδοση 80 ίππους.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο που θα κατασκευάσει ειδικά για το μοντέλο η Ricardo. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι θα πιάνει τα 0-320 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτ, με τα 320-0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμου, των 4,5 G.

Το σασί είναι carbon MonoCell παραγωγής Multimatic, με την Bosch να είναι υπεύθυνη για τις ECU, το ESP αλλά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της AM-RB 001. Τα φρένα είναι της Alcon, με τους δίσκους να προέρχονται από την Surface Transforms. Τέλος τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα θα είναι παραγωγής της βρετανικής Wipac. Το hypercar θα έχει αναλογία βάρους-ιπποδύναμης 1:1.

Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, αυτό θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης χωρίς να κάνει χρήση μιας μεγάλης πίσω αεροτομής. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός θα είναι κατά 95% ίδιος με το concept των φωτογραφιών, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στην καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, καθώς και στη καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι η απουσία των εξωτερικών καθρεφτών για χάρη καμερών θα περάσει και στην παραγωγή.

Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει (συμπεριλαμβανομένων των πρωτοτύπων) έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Θα υπάρξουν επιπλέον 25 αποκλειστικά για την χρήση εντός πίστας, που θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή. Το κόστος του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το 2019.

H Aston Martin και η Red Bull θα κατασκευάσουν το Valkyrie μαζί με τις Cosworth, Ricardo, Rimac, Bosch και Multimatic. Η βρετανική εταιρία υπόσχεται πως το AM-RB 001 θα είναι ταχύτερο από τα σημερινά μονοθέσια της F1.

  • Bon Viveur

    Θα είναι δύσκολο να μπαίνει κάποιος με την κελεμπία μέσα… Κάτι πρέπει να σκεφτούν γι αυτό.

    • Mika

      Αυτοι δεν θα ασχοληθουν καν, κατευθειαν στο σαλονι τους θα το βαλουν!

    • Bon Viveur

      Ε μη το λες, θέλουν να τα δείχνουν και στον δρόμο

    • Mika

      Σε καμια εκθεση που γυριζουν οι κυριλεδες, το πολυ!!!!

    • Bon Viveur

      Έχουν 2-3 δρόμους που είναι όλο ευθεία και πάνε όλοι μαζί και τα “απλώνουν” ;)

    • το τσιταχ να δω που θα το χωρεσουν !!!! :-P

    • Bon Viveur

      Απο πάνω κάθονται :P

  • Akis-F1 FAN

    Μου φαίνεται θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί και λίγο με τη yoga για να μπεις μέσα ;-P

  • paparoach

    Δε μπορώ να πω, ενδιαφέρον μηχάνημα!

  • gv

    καποιοι θα χαλαστουνε σιγουρα με τις ζαντες αν και μαλλον θα μπορει να τις αλλαξει καποιος..
    εμενα το μονο που μου τη σπαει πραγματικα ειναι οτι ειναι μονοθεσιο..

    • Mika

      Στατικο πρωτοτυπο ειναι αυτο ρε συ, οι ζαντες μαλλον θα ειναι οι αλλες, της φωτογραφιας…

    • gv

      καλα ναι μπορει και αυτο που λες..
      δε ξερω τι να περιμενω να σου πω την αληθεια..
      γιατι επελεξαν ομως να δειξουν αυτες τις περιεργες ζαντες τωρα?

    • Mika

      Μπορει να μην ειχαν ετοιμα μερη απο τα φρενα η την αναρτηση και δεν θα ηθελαν να φαινεται κατι……Ξερω εγω….

  • SAMURAI-66

    Super σε ολα του και ψηλα εκει που πρεπει να στεκι το ονομα του….στην σφαιρα του ονειρου!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Aσχημο με απαισια ζαντα, απιαστη τιμη και 1 νεφρο μοτερ καθε 50.000 χιλιομετρα. Προτιμω την reggera η την chiron. Ναι οκ. Εχει καταιγιστηκες επιδοσεις αλλα δεν βλεπεται!

  • MitsosDaBest

    Τόσα ωραία αυτοκίνητα έχει βγάλει η Aston, δικαιούται να φτιάξει και μια π@π@ρι@… =P

  • Mika

    Ο εν λογω κυριος θα το παραγγειλει δηλαδη, η για τις φωτος πηγε?
    :p
    Kαταπληκτικη ειναι,αλλα δεν ξερω αν θα με πεισει να απαρνηθω γυρο και πιτσες για χαρη της!
    :p :p

    • αυτος ο μαυρος που βγαινει φωτο ολο καμαρι…ειναι ο σερενας γουιλιαμς ??? :-P

    • Mika

      E ναι ντε!!!! Πριν φουσκωσει η κοιλια με το μπεμπε!!!
      :p

    • σοβαρα ??? σκαστρωνοντε και αυτοι ????? ελα θεε και παναγια μου !!!

    • Mika

      Γι αυτο δεν κατεβηκε στο φετινο Roland Garros και το πηρε μια Ostapenko!!!!