Και ενώ πριν ένα μήνα η Peugeot απειλούσε με αποχώρηση από το Dakar, αν γίνουν αλλαγές στους κανονισμούς, σήμερα μας παρουσιάζει το “όπλο” της που θα συμμετάσχει στον αγώνα του 2018.
Η συνταγή γνωστή, “ομάδα που κερδίζει… δεν αλλάζει”. Το νέο αγωνιστικό ονομάζεται 3008 DKR Maxi, όντας εξέλιξη του περσινού, και με αυτό το γαλλικό εργοστάσιο ευελπιστεί για την τρίτη συνεχόμενη νίκη στον πιο σκληροτράχηλο αγώνα ράλι.
Η σημαντικότερη διαφορά του νέου Maxi είναι το πλάτος, καθώς αυτό έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 20 εκατ., με σκοπό την καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε διαφορετικές επιφάνειες. Κατ’επέκταση νέα εντελώς είναι η γεωμετρία της ανάρτησης, με την Peugeot να μην δίνει ακόμα όλες τις τεχνικές πληροφορίες του 3008 DKR Maxi.
Η κίνηση συνεχίζεται να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με τον V6 biturbodiesel κινητήρα να έχει χωρητικότητα 3-λίτρων, να έχει περιοριστικό στόμιο 38 χλστ., με την απόδοση του να φτάνει τα 340 άλογα. Οι Γάλλοι ανακοινώνουν ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές, και ότι παρά την μείωση της ιπποδύναμης κατά περίπου 20 ίππους, εξαιτίας του μικρότερου στομίου, είναι πιο εύκολα οδηγήσιμο. Να θυμίσω ότι το 2008 DKR είχε απόδοση 350 ίππων και 800 Nm ροπή.
Η εξέλιξη του προχωράει με εντατικούς ρυθμούς, και θα κάνει το ντεμπούτο του τον επόμενο μήνα στον αγώνα Silk Way Rally, που διασχίζει τη Ρωσία και την Κίνα. Το πρώτο από τα τρία αυτοκίνητα θα οδηγηθεί από τον Sebastien Loeb, το δεύτερο από τον Stephane Peterhansel, και το τρίτο από τον Cyril Despres, με τον Carlos Sainz να είναι τέταρτος οδηγός, αλλά για το Dakar.