Αυτές οι φωτογραφίες από το γραφείο ευρεσιτεχνίας αποκαλύπτουν τον σχεδιασμό της BMW X2, η οποία σχεδιαστικά παραμένει σχεδόν αυτούσια σε σχέση με το X2 Concept, μιας και διατηρεί όλα τα εντυπωσιακά στοιχεία του πρωτότυπου και τις σπορ λεπτομέρειες όπως την μεγάλη μπροστινή μάσκα, ενώ οι αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο αφορούν τις μικρότερες ζάντες αλουμινίου, τους πλαϊνούς καθρέφτες και τα πιο στιλάτα φώτα.

Η πλαϊνή γραμμή περνά αυτούσια στην παραγωγή και στο πίσω μέρος υπάρχει μια αεροτομή οροφής και μια μεγάλη γραμμή που θα δείχνει σαν να ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η X2 θα κατασκευαστεί πάνω στην μπροστοκίνητη UKL πλατφόρμα και μηχανικά δεν αναμένονται εκπλήξεις. Η X2 θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην X1 και X3 και θα δανειστεί τους τρικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από την X1 που σημαίνει ότι θα είναι όλοι υπερτροφοδοτούμενοι. Θα υπάρχει έκδοση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (sDrive 18d), αν και οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες χρησιμοποιώντας το σύστημα xDrive της εταιρείας.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με το σύστημα τετρακίνησης xDrive να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Στη κορυφή της λίστας θα συναντάμε μια M Performance έκδοση, ενώ θα υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση. Παράλληλα η BMW σκέφτεται και την cabrio έκδοση του μοντέλου.

  • bulgary

    Καμία διαφορά δεν βλέπω στην κλίση στο πίσω μέρος ώστε να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό coupe έκδοση της X1!

  • Egeas

    Μια ολίγον πατημένη X1. Πάλι μας κοροϊδεύουν οι γερμανοί. Θα μας δώσουν μια απ τα ίδια με μικροδιαφορές άνευ ουσίας, καθαρά για marketing και χάριν εντυπώσεων … μια τρύπα στο νερό. Προτείνω στα χρήματα που ζητάνε τα X μοντέλα, γενικά (με εξαίρεση το X5), ο κόσμος να κοιτάει άλλες μάρκες …

  • MPAMPIS

    πίσω είναι καθαρή αντιγραφή stelvio ακόμα και εκει που έχουν τοποθέτηση την πινακίδα για να κανουν το βαθούλωμα στο πορτ παγκαζ https://uploads.disquscdn.com/images/d64555fb226dae6654e467f4df40e1bf0492c29b5efb8d0e089264121336a0e8.jpg

    • Mika

      Η Στελβιο την εχει πανω στη πορτα, η Χ2 στον προφυλακτηρα….
      Ελαχιστη σχεση….

    • Egeas

      Ασχετα από το πόσο χαμηλά μέσα στον προφυλακτήρα φτάνει η πίσω πόρτα … είναι αλήθια ότι συνολικά τα δύο αυτοκίνητα έχουν πίσω πάρα πολλά κοινά στοιχεία. Καμία σχέση ότι ο ένας αντιγράφει τον άλλο κλπ. Απλά θέλουν και οι δύο να δώσουν μια πιο σφινοειδή γραμμή με κάποιες ακμές … και οπτικά εμείς εκλαμβάνουμε πανομοιότυπο αποτέλεσμα. Πάντως η Stelvio είναι πολύ όμορφη, ειδικά σε αυτό το μεταλλικό γκρι χρώμα !

    • mb190rules

      Αφού όλα τα αυτοκίνητα είναι αντιγραφή των μοντέλων της Άλφα Ρομέο, τι να λέμε τώρα. Να φανταστείς όλα έχουνε 4 ρόδες!!!!

  • Mika

    Θετικο που δεν εχει πισω τη καμπουρα των Χ4,Χ6…

  • η ποιο σπορτιβ αισθηση την δινουν στην συγκεκριμενη εκδοση τα ποιο μικρα σε υψοσ παραθυρα .. περισσοτερο σε evouqe δηλαδη σε γενικες γραμμες ηθελε να δειχνει … στα αλλα Χ1 κ Χ2 το υψος των παραθυρων ειναι ποιο μεγαλο … στα παλια μοντελα η καμπουρα των Χ4 και Χ6 εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε … πιστευω οτι εχει καλυτερη αισθηση διαφοροποιησεις απο τις Χ1 και Χ3 απο οτι εχει η Χ4 και η Χ6 απο την 5αρα …