Ακόμα και μετά από το εφιαλτικό 2015, δύσκολα κάποιος θα φανταζόταν ότι το 2017 η McLaren θα χρειαζόταν να φτάσει στο 8ο Grand Prix για να πάρει τους πρώτους βαθμούς της σεζόν. Η βρετανική ομάδα έχει βάλει τα θεμέλια για τη διακοπή της συνεργασίας με τη Honda, μιας και το ιαπωνικό power unit παραμένει με διαφορά το χειρότερο σε απόδοση και αξιοπιστία.

Στο Αζερμπαϊτζάν, η Honda έφερε τον «Spec 3» κινητήρα, τον οποίο δοκίμασε ο Fernando Alonso, αλλά δεν χρησιμοποίησε για το υπόλοιπο του 3ημέρου. Οι υπολογισμοί κάνουν λόγο για 30 επιπλέον άλογα, τα οποία μεταφράστηκαν σε 15 χλμ/ώρα στην τεράστια ευθεία του Μπακού. Ο Ισπανός δηλώνει αρκετά αισιόδοξος για το Αυστριακό Grand Prix, αφού οι απαιτήσεις του Red Bull Ring σε δύναμη δεν είναι τόσο μεγάλες, κάτι που θεωρητικά ευνοεί τη McLaren.

Υπάρχουν λόγοι να αισθάνομαι πιο αισιόδοξος για το 3ήμερο στην Αυστρία. Είναι μια πίστα που δεν απαιτεί τόση πολλή δύναμη όσο οι αμέσως προηγούμενες, και πιστεύω ότι το μονοθέσιό μας θα ταιριάζει καλύτερα στις στροφές του Spielberg. Πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να πιέσουμε σκληρά. Έχουμε, επίσης, μερικά χρήσιμα κομμάτια που έρχονται στο μονοθέσιο, συμπεριλαμβανομένου και του «Spec 3» power unit, που δοκίμασα την Παρασκευή στο Αζερμπαϊτζάν. Κάθε βήμα είναι σημαντικό, έτσι ανυπομονώ για ένα θετικό 3ήμερο, που θα μπορέσουμε να πάρουμε για μια ακόμα φορά το μέγιστο από το μονοθέσιό μας.

Το ρόδι έσπασε στον προηγούμενο αγώνα και ο Ferni τώρα έχει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς του, για ένα ακόμα πιο δυνατό Σαββατοκύριακο στα βουνά της Styria.

Η απόδοση στο Μπακού δεν έδειξε μόνο ότι τα θεμέλια του πακέτου μας είναι ισχυρά, αλλά και ότι η ομάδα μας -οι μηχανικοί και υπεύθυνοι στρατηγικής- είναι όλοι πολεμιστές, περιμένοντας να επωφεληθούν από κάθε κατάσταση. Οι δύο βαθμοί ίσως να είναι μια μικρή παρηγοριά μετά από ένα εξαιρετικά δύσκολο 3ήμερο, αλλά θα το χρησιμοποιήσουμε για να προχωρήσουμε μπροστά.