1FP3

Την ταχύτητά του έδειξε ο Sebastian Vettel στην τελική πρόβα πριν από τις κατατακτήριες του Αυστριακού Grand Prix. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ήταν 269 χιλιοστά ταχύτερος από τον Lewis Hamilton, γεγονός που μας προϊδεάζει για μια δυνατή μάχη σε μερικές ώρες. Ο Valtteri Bottas ακολούθησε στην τρίτη θέση, αλλά ήταν αρκετά μακριά από τον Γερμανό.

Στην τέταρτη θέση ο Kimi Raikkonen, με τους Max Verstappen και Daniel Ricciardo να ακολουθούν. Πολύ καλή εμφάνιση από την Haas, με την αμερικανική ομάδα να καταλαμβάνει τις θέσεις 7 και 8. Ο Kevin Magnussen ήταν ταχύτερος του Romain Grosjean, ενώ τη δεκάδα ολοκληρώνουν οι Daniil Kvyat και Carlos Sainz. Ας δούμε τι συνέβη στην μία ώρα του FP3:

Ο καιρός ήταν πολύ καλός και οι θερμοκρασίες βρισκόταν στους 23°C στον αέρα και τους 30°C στο οδόστρωμα. Grosjean, Magnussen, Vandoorne, Hamilton και Raikkonen έγιναν οι πρώτο πέντε οδηγοί που βγήκαν για να ελέγξουν αν όλα είναι εντάξει στα μονοθέσιά τους. Άσχημα ξεκίνησε η σεζόν για τον Sainz, καθώς ο Ισπανός σταμάτησε εντός της πίστας στο installation lap, αναφέροντας ότι υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα. Οι μηχανικοί του προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα, δίχως επιτυχία, έτσι οι κριτές τράβηξαν τον οδηγό της Toro Rosso εκτός πίστας.

Τα πρώτα 8 λεπτά αποτέλεσαν παρελθόν και οι οδηγοί βγήκαν αμέσως μετά στην πίστα για να ξεκινήσουν δουλειά. Ο Ricciardo πέρασε αρχικά πρώτος με την υπέρ-μαλακή γόμα, αλλά ο Verstappen ήταν αμέσως μετά δύο δέκατα πιο γρήγορος, για το 1:06.3. Ο Alonso ανέβηκε στην έκτη θέση, με 10 μονοθέσια να έχουν γράψει χρόνο, δίχως τα Mercedes και τα Ferrari.

Ο Verstappen κατάφερε να βρει άλλα 3 δέκατα, ο Ricciardo προσπάθησε να βρεθεί μπροστά από τον team-mate του, αλλά δεν τα κατάφερε για δύο δέκατα. Ο Kvyat βρισκόταν πίσω από τις δύο Red Bull, με τον Palmer να είναι στην τέταρτη θέση και τον Alonso στην πέμπτη. Ήταν η ώρα των Mercedes και του Vettel, με τον Bottas να παίρνει αρχικά την τέταρτη θέση, χωρίς ο γύρος του να εντυπωσιάζει, και λόγω των αρκετών μονοθεσίων που βρισκόταν στην πίστα.

Ο Hamilton συνάντησε κίνηση, όμως ο Vettel είχε πιο καθαρό δρόμο, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, μόλις 21 χιλιοστά πίσω από τον Verstappen. Ο Γερμανός, όμως, είχε πολύ περισσότερη ταχύτητα, έτσι σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:05.3, με τον Bottas να είναι 3,5 δέκατα πιο αργός από τον οδηγό της Ferrari και τον Hamilton να είναι άλλα δύο δέκατα πιο πίσω.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισάωρο και οι περισσότεροι οδηγοί είχαν επιστρέψει στα γκαράζ τους, ενώ προηγουμένως ο Raikkonen έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως ο Magnussen προσπαθούσε να τον μπλοκάρει συνέχεια. Το πρόβλημα στον κινητήρα του Sainz διορθώθηκε και ο Ισπανός βγήκε στην πίστα, εκεί που βρισκόταν οι Verstappen, Ricciardo, Kvyat, Perez, Hulkenberg. Δονήσεις ανέφερε ο Kvyat, την ώρα που ο Sainz ξεκινούσε τον πρώτο του γρήγορο γύρο.

Στο τελευταίο 20λεπτο, οι τρεις πρώτοι βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα και ο Hamilton πέρασε στην πρώτη θέση, όντας 23 χιλιοστά ταχύτερος από τον Vettel. Ο Γερμανός έχασε χρόνο στο τελευταίο κομμάτι και ο Bottas δεν κατάφερε να βελτιώσει τη δική του επίδοση, παραμένοντας έτσι δύο δέκατα πίσω από τον Hamilton. Ο Vettel ξεκίνησε νέο γρήγορο γύρο, ήταν ταχύτερος όλων στα πρώτα δύο κομμάτια, όμως και πάλι έχασε χρόνο στο τέλος, έτσι παρέμεινε δεύτερος.

Ο Seb δεν το έβαλε κάτω και τελικά κατάφερε να ολοκληρώσει όπως ήθελε τον γύρο του. Όντας ταχύτερος σε όλα τα κομμάτια, πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:05.0, σχεδόν τρία δέκατα μακριά από τον Hamilton, μια διαφορά που δε θεωρείται μικρή σε ένα τόσο σύντομο γυρολόγιο. Στη συνέχεια επέστρεψε στα pits, με τη δράση στην πίστα να αυξάνεται, μιας και είχαμε περάσει στο τελευταίο δεκάλεπτο.

Προσωρινά εκτός πίστας ο Hamilton, χάνοντας τον έλεγχο στα φρένα για τη στροφή 3. Ο Βρετανός κατά πάσα πιθανότητα είχε πρόβλημα στα φρένα του, γι’ αυτό κι έφυγε ευθεία. Παρ’ όλα αυτά, δεν χτύπησε, επέστρεψε στην πίστα και γύρισε στο γκαράζ του. Η περίοδος γι’ αυτόν είχε ολοκληρωθεί. Στα τελευταία λεπτά, ο Ricciardo βρέθηκε στην πέμπτη θέση, σχεδόν τρία δέκατα πίσω από τον Raikkonen.

Ο Verstappen ήταν στο φινάλε λίγο πιο γρήγορος από τον team-mate του, αφήνοντας τις δύο Haas στις θέσεις 7 και 8, μπροστά από τις δύο Toro Rosso. Το χρονόμετρο μηδενίστηκε και τίποτα άξιο αναφοράς δε συνέβη.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

  • F1fan

    Δυνατη η Ferrari!!!Φαινεται οτι μπορει να χτυπησει την pole.Μετα το κιβωτιο, & φρενα ο Hamilton, δεν εχει κι το καλυτερο ΣΚ απο αξιοπιστια. Η Haas πολυ δυνατη,καλη κι η STR,ενω στην McLaren θα υπαρξει συγκριση αναμεσα στο “Spec 2” & “Spec 3” κι την διαφορα του.Τελος,κλαψτα Χαραλαμπε η Williams …

  • Fαν1ς

    Οι χρόνοι πιστεύω είναι πολύ ψηλά ακόμα! Δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνάμεις των αυτοκινήτων ακόμα…. Η φθορά δείχνει να είναι μεγαλύτερη από προηγούμενα γκραν πρι και ειδικά για την ultra soft Οπότε ίσως δούμε στον αγώνα ποικιλες τακτικές με ένα, δύο Πιτ και κάποιους να πήγαινε σε super soft και άλλους σε soft! Είχα πει την Παρασκευή πως ίσως να έχουμε μηχανικά προβλήματα εδώ μετά από τρία απαιτητικά γκραν πρι (Μονακό ως προς το κιβώτιο, Καναδά- Μπακού ως προς τον κινητήρα) και μέχρι στιγμής δυστυχώς επιβεβαιωνεται ο φόβος…. Μακάρι να μην έχουμε τπτ άλλο! Περιμένουμε κατατακτήριες…

  • LJ

    Αχ, Παρασκευή ήταν και πέρασε. Back to reality σε power circuit για την McLaren.