Εκτός από τον Lewis Hamilton που κυριάρχησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά, αυτό που είδαμε αρκετές φορές ήταν τους οδηγούς να χάνουν τον έλεγχο των μονοθεσίων τους και να βγαίνουν εκτός πίστας. Μάλιστα, κάποιοι τα πλήγωσαν, κι ένας λόγος γι’ αυτό ήταν τα kerbs στο Red Bull Ring, όπως συνέβη και πέρυσι, σε μια προσπάθεια να κρατηθούν οι οδηγοί εντός ορίων της πίστας, παρόλο που αυτό ουσιαστικά δε συμβαίνει.
Για τον σκοπό αυτό, η FIA τοποθέτησε κίτρινα kerbs στις στροφές 6 και 7, στην είσοδο της στροφής 8, αλλά και στις στροφές 9 και 10. Υποτίθεται πως η απόσταση αυξήθηκε στα 3,2 μέτρα, ώστε να μην τραυματίζονται τα μονοθέσια, όμως οι οδηγοί εξακολουθούν να έχουν αρκετά παράπονα, με τον Max Verstappen να λέει ότι ο σχεδιασμός τους δεν έχει γίνει με γνώμονα τα μονοθέσια της Formula 1.
Δεν είναι η πίστα που προσφέρει το καλύτερο δυνατό κράτημα και, με τις υψηλότερες φετινές ταχύτητες, αν έχεις μια στιγμή, είναι δύσκολο να το διορθώσεις χωρίς να πατήσεις τα kerbs ή την αμμοπαγίδα, όπως διαπίστωσαν πολλοί οδηγοί σήμερα. Τα κίτρινα kerbs είναι σίγουρα μια πρόκληση και πιστεύω ότι ίσως δεν είναι ο σωστός τύπος των kerbs για τη Formula 1, γιατί απλά δεν έχουν σχεδιαστεί για τα μονοθέσια.
Ζημιά προκάλεσε και ο Felipe Massa, χάνοντας έτσι χρόνο, αφού οι μηχανικοί του έπρεπε να επαναφέρουν το μονοθέσιο στην αρχική του κατάσταση.
Πλήγωσα το μονοθέσιό μου σήμερα, επειδή προσπαθούσα να πιέσω, το πλήγωσα και γύρισα πίσω. Δεν ήταν ωραίο.
Κλατάρισμα έπαθε ο Romain Grosjean στον εμπρός αριστερά τροχό, κάτι που σίγουρα δεν αφήνει ικανοποιημένο τον οδηγό της Haas.
Ο σχεδιασμός είναι αρκετά επιθετικός. Χτύπησα αρκετά σοβαρά. Θα προσπαθήσουμε να μη συμβεί ξανά.
Ο Hamilton, πάντως, είπε ότι η κατάσταση είναι βελτιωμένη σε σχέση με τα προβλήματα που προκλήθηκαν πέρυσι.