Tα βουνά του Colorado φιλοξενούν κάθε χρόνο πολλούς “τρελούς” που θέλουν να φτάσουν πρώτοι στην περίφημη κορυφή του Pikes Peak και να γίνουν οι πιο γρήγοροι “ορειβάτες”. Ένας από αυτούς, είναι ο David Donohue με τον τρελό δημιούργημά του.

Ο David είναι γιος του φημισμένου Mark Donohue, νικητή σε Le Mans και Daytona, και αγωνίζεται εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έχει περάσει από τα NASCAR και έχει αγωνιστεί τέσσερις φορές στο Le Mans, νικώντας, μάλιστα, στην κατηγορία GT2 με μια Viper GTS-R της Team Oreca.

Φέτος, έκανε το μεγάλο βήμα στην πιο διάσημη ανάβαση παγκοσμίως, το Pikes Peak. Όσον αφορά το αυτοκίνητο από το Zuffenhausen; Το 2014, μια “ταπεινή” 991.1 Τurbo S  έβγαινε από το εργοστάσιο και προφανώς δεν ήξερε ότι επρόκειτο να αποτελέσει τη βάση για το φιλόδοξο-τρελό εγχείρημα του Donohue και της PCS Motorsports. H έννοια “stock” είναι μια αμυδρή ανάμνηση και η 911 Turbo S GT3R America Cup, όπως “διακριτικά και κομψά” ονομάζεται, φέρει ό,τι καλύτερο αεροδυναμικά από άλλες “αδερφές ψυχές” , όπως τα φτερά και τους προφυλακτήρες από την GT3 Cup, την ευδιάκριτη και υπερμεγέθη αεροτομή από την GT3R, το splitter της GT America. Όλες οι 911 που αναφέρθησαν και δάνεισαν κάτι από την πάρτη τους, έδωσαν το όνομα-σιδηρόδρομο στον “Frankenstein” του Donohue.

Ο εξακύλινδρος, επίπεδος κινητήρας των 3,8 λίτρων έχει φτάσει, πλέον, να αποδίδει περί τους 900 ίππους, τετρακίνητη βεβαίως,και η ανάρτηση είναι της DSC. Στεγνή, ζυγίζει σχεδόν 1360 κιλά.

Ο οδηγός μάλλον τα πήγε πολύ καλά στην ανάβαση, καθώς, το 9:49.954 που έγραψε στην ασφάλτινη, πια διαδρομή, τον έφερε στην έκτη θέση γενικής, ανάμεσα σε 80 αγωνιζόμενους. Στην Time Attack I κλάση που αγωνιζόταν, ο χρόνος αυτός ήταν ο δεύτερος καλύτερος, μόνο 2”πίσω από τον αντίστοιχο του θρύλου του Pikes Peak Rhys Millen. Πολύ καλά, λοιπόν, για ένα οδηγό που δεν έχει πρότερη εμπειρία στο Pikes Peak.

O πήχης έχει ανέβει για τον Αμερικάνο και του χρόνου ευελπιστεί να επιστρέψει και να κατακτήσει την κορυφή, σπάζοντας ταυτόχρονα το ρεκόρ του μεγάλου Sebastian Loeb.