1FP2

Η Mercedes συνέχισε και στο FP2 να είναι ταχύτερη από την Ferrari και την Red Bull στο Βρετανικό Grand Prix. Συγκεκριμένα ο Valtteri Bottas ήταν ξανά ταχύτερος με χρόνο 1:28.496, την ώρα που ο Lewis Hamilton τον ακολούθησε με 1:28.543.

Στην τρίτη θέση ο Kimi Raikkonen με 1:28.829, στην τέταρτη ο Sebastian Vettel με 1:28.956. Ακολούθησαν οι δύο πιλότοι της Red Bull, ο Nico Hulkenberg, ο Felipe Massa, ο Fernando Alonso και ο Esteban Ocon.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Valtteri Bottas Mercedes 1:28.496 31
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:28.543 +0.047s 35
3 Kimi Räikkönen Ferrari 1:28.828 +0.332s 36
4 Sebastian Vettel Ferrari 1:28.956 +0.460s 36
5 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 1:29.098 +0.602s 32
6 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 1:29.586 +1.090s 35
7 Nico Hulkenberg Renault 1:29.936 +1.440s 37
8 Felipe Massa Williams Mercedes 1:30.006 +1.510s 36
9 Fernando Alonso McLaren Honda 1:30.238 +1.742s 28
10 Esteban Ocon Force India Mercedes 1:30.383 +1.887s 42
11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:30.555 +2.059s 26
12 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:30.562 +2.066s 34
13 Sergio Perez Force India Mercedes 1:30.624 +2.128s 43
14 Romain Grosjean Haas Ferrari 1:30.661 +2.165s 33
15 Lance Stroll Williams Mercedes 1:30.695 +2.199s 37
16 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 1:30.782 +2.286s 31
17 Kevin Magnussen Haas Ferrari 1:30.835 +2.339s 33
18 Jolyon Palmer Renault 1:30.879 +2.383s 25
19 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 1:31.616 +3.120s 27
20 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 1:31.929 +3.433s 30
  • F1fan

    Ο Bottas θα κανει τον Ham να ιδρωσει οπως φαινεται!Η Ferrari καλυτερα,αλλα ο Vettel δεν ειναι τοσο καλος διαχρονικα στο Silverstone κι ισως δυσκολευτει ολο το ΣΚ.Πισω η RBR παραμονευει,με την midfiled battle να περιλαμβανει τους συνηθεις υποπτους.Το περιστατικο Massa-Verstappen θα ερευνηθει,αλλα ειμαστε σε FP2 κι λογικα θα δωθει μονο reprimand(ή αυτο θελω να γινει?). Η πλειοψηφια των ομαδων εχει να βρει κι αλλο χρονο απο την ssoft,αφου βελτιωσαν απο ελαχιστα εως καθολου

  • Gestione Sportiv@

    Όλοι οι οπαδοί της Ferrari περιμένουμε να δούμε πόσο καλή είναι η αναβάθμιση της ιταλικής ομάδας στο PU, αλλά περισσότερα δείγματα γραφής θα έχουμε αύριο από το FP3 και τις κατατακτήριες.
    Πάντως, θέλω να δω και σε ρυθμό αγώνα πως θα λειτουργήσει η SF70-H έναντι της W08 και RB13, γιατί οι Γερμανοί έχουν το πάνω χέρι αυτή τη στιγμή και οι Αυστριακοί έχουν μία σταθερά βελτίωση της δυναμικής τους.
    Από τις όμορφες εικόνες της ημέρας, η παρουσία του Billy Monger στα paddock της F1 https://uploads.disquscdn.com/images/4cf37c4c9f56b8ed3b703f461d5b39077ef2e6602f9ce1754519f5601e78e838.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f6fc0f18b37ac8424f98c44297034b0383c5a5e9d5fd6f9f866cb0771bd9526d.jpg

    • georgekaras

      σακατευτηκε το παιδι ποσο κριμα πια να μην υπαρχει η δυνατοτητα ακομα και τετοιοι τραυματισμοι να θεραπευονται οπως καποια ειδη ζωων που βγαζουν νεα ακρα .

  • Fαν1ς

    Περίμενα περισσότερα από την Ferrari εδώ φέρνοντας και την πολυαναμενομενη αναβάθμιση στον κινητήρα! Δυστυχώς μέχρι στιγμής παρουσιάζει την ίδια εικόνα για Παρασκευή αφού σχεδόν πάντα είναι πιο πίσω από την Mercedes…. Το ανησυχητικό αυτή την φορά είναι πως είμαστε ξεκάθαρα πίσω και σε ρυθμό αγωνα(περίπου μισό δευτερόλεπτο) αλλά θα περιμένουμε και το Σάββατο να δούμε περισσότερα πράγματα…. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα ασφαλή ακόμα είναι πως σε ένα team radio του Χάμιλτον του είπαν από την ομάδα πως δεν ξέρουν τι φορτίο καυσίμου κουβαλάει ο Φετελ! Σκεφτείτε για να μην γνωρίζουν σίγουρα οι αντίπαλοι πόσο επισφαλές είναι και για εμάς να πούμε κάτι συγκεκριμένο! Περιμένουμε την αυριανή μέρα λοιπόν!!!

  • Yiannis P

    Η Ferrari έχει τον αναβαθμισμένο κινητήρα;

    • Fαν1ς

      Ναι

  • stemi

    Υπό το σκεφτικό ότι οι Ferrari μπορεί να κρύβουν κάτι, 8 ο Vettel και 35 ο Raikkonen στο στοιχημα για pole είναι μια καλή πρόκληση νομίζω.

    • λεγε τι θα παιξεις στοιχμα…….και ασε τα πολλα πολλα !!!! :-D

    • stemi

      Είχα παίξει από την προηγούμενη Κυριακή νίκη και pole για Vettel ή Raikkonen (για αύριο και μεθαύριο). Είδα την απόδοση της Haas και είπα του κερατά με μια ανάλογη αν όχι καλύτερη αναβάθμιση θα έχει καλές πιθανότητες η Ferrari. Φαίνεται τελικά να έπεσα λίγο έξω. Θα δούμε. Επίσης έπεξα ένα μικρό ποσό ότι η διαφορά 1-2 για pole θα είναι κάτω από 0,1 s. Η απόδοσή του είναι 3.30. Πιο πολύ τύχη είναι αυτό, αλλά όπως έδειξε θα είναι σφικτή η μάχη αφού ο Bottas δείχνει δυνατός.
      Αν έπαιζα τώρα θα έπαιζα Hamilton για pole αν και η απόδοσή του 1.40 είναι σχετικά μικρή.

  • Akis-F1 FAN

    Δυστυχώς η Μερκ είναι άπιαστη….πρέπει να κρύβει πολύ μεγάλο άσσο στο μανίκι η φερραρι για να γίνει κάτι…

    • manowar

      Δυστυχώς πηραμε τα @ρχδι@ μας στο κυπελλο απο τον μπαοκ τωρα θα παρουμε και απο την μερσεντες..γμσετα αλλιως τα περιμενα..βέβαια ποτε μη λες ποτε το Κύπελλο τελιωσε αλλα η φ1 εχει ακομα ..

  • kostas

    Αν δεν παιζουμε κρυφτουλι τοτε τα πραγματα ειναι πολυ ζορικα!

  • Christos Protopapas

    Sebastian said: “Today for us it was a bit mixed of ups and downs. This morning we had difficulties with the balance to start with, but overall I think we improved the car at the end of the session. On Friday you don’t seek much the performance and this new engine has a lot of miles to do, so we try to save it. It’s working well and we didn’t have problems.

    • Fαν1ς

      Είναι δεδομένο πως την Παρασκευή δουλεύουν στο ρελαντί… Απλά αυτό ισχύει για όλους! Το θέμα είναι τι γίνεται στα κόκκινα… Θα τους έχουμε κλείσει την ψαλίδα; Αυτό που λέει ο Φετελ πως ο κινητήρας (3ος)εχει πολλά χιλιόμετρα να κάνει (πιθανώς γύρω στα 5 γκραν πρι αν όχι 6)ειναι αλήθεια αλλά μην ξεχνάμε πως και η Mercedes τοποθετώντας τον τρίτο κινητήρα και αυτή δεν θα τα δώσε όλα! Πάντως νομίζω η υστέρηση είχε να κάνει πιο πολύ με την σταθερότητα και όχι λόγω δύναμης! Έχουμε καλό σασί πιστεύω θα το βρούμε….

  • Red Flag

    Ισχύει οτι ο Bottas παίρνει πέναλτυ 5 θέσεων στην εκκίνηση για αλλαγή κιβωτίου????

    • stemi

      Μόλις το διάβασα και εγώ! Προφανώς λοιπόν ισχύει.

    • Yiannis P
    • Fαν1ς

      Φαίνεται πως μέχρι στιγμής μόνο η Mercedes αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας! Ακούγεται τώρα τελευταία πως έχει κάνει μια πατέντα η Mercedes και τα λάδια για το πνευματικό σύστημα των αναρτήσεων περνάνε μέσα από το κέλυφος του κιβωτίου ώστε να μπορεί να τα ζεστάνει ακόμα και όταν το αμάξι είναι σε καθεστώς παρκφερμε (με αλλαγή ταχύτητας προφανώς) με αποτέλεσμα να μπορεί να ρυθμιστεί το ύψος του αυτοκινήτου και να μπορεί να πιέσει από την αρχή του αγώνα! Τώρα επειδή δεν έχω και τρελές γνώσεις μηχανολογίας ίσως να λέω και κάτι λάθος…. Παντως ίσως αυτό να έχει δημιουργήσει μια αδυναμία στο συγκεκριμένο μέρος και μετά τον Χάμιλτον και ο Μποτας έχει θέμα! Θα δούμε….

      Εδώ είναι το άρθρο αν θέλει κάποιος να το διαβάσει :
      https://thejudge13.com/2017/07/11/new-loophole-discovered/