Δίχως ανταγωνισμό έτρεχε ο Lewis Hamilton στις κατατακτήριες του Βρετανικού Grand Prix. Ο οδηγός της Mercedes ήταν σε μια δική του κατηγορία, παίρνοντας την έκτη φετινή pole position, την πέμπτη επί βρετανικού εδάφους και την 67η της καριέρας του. Τα αποτελέσματα, όμως, είναι προσωρινά, αφού οι αγωνοδίκες εξετάζουν τον Hamilton, ύστερα από παράπονα του Romain Grosjean ότι τον έκλεισε.

Στη δεύτερη θέση ο Kimi Raikkonen, με τον Sebastian Vettel να είναι δύο δέκατα πιο αργός από τον team-mate του. Τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Valtteri Bottas, αλλά ο Φινλανδός θα ξεκινήσει από την ένατη θέση, λόγω ποινής πέντε θέσεων από την αλλαγή του κιβωτίου. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Esteban Ocon, Stoffel Vandoorne και ο Romain Grosjean που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες:

1Q1

Πολύ ελαφριά βροχή έπεφτε στην πίστα και οι θερμοκρασίες ήταν στους 17°C στον αέρα και τους 20°C στην άσφαλτο. Στην πίστα δεν υπήρχε πολύ νερό, έτσι σχεδόν οδηγοί έβαλαν τα πολύ μαλακά, εκτός των δύο Red Bull που βγήκαν έξω με τα ενδιάμεσα. Ο Verstappen επιβεβαίωνε την επιλογή της ομάδας του, λέγοντας ότι τα ενδιάμεσα ελαστικά είναι τα καταλληλότερα στις συγκεκριμένες συνθήκες. Την ίδια ώρα, ο Bottas επισήμαινε πως τα γλιστράει πολύ με τα slicks.

Τα ενδιάμεσα είχε και ο Vettel, τονίζοντας πως αυτά είναι τα πιο σωστά ελαστικά, έτσι όλοι μπήκαν για να βγάλουν τα πολύ μαλακά και να βάλουν τα ενδιάμεσα. Ο Raikkonen έλεγε πως βρέχει αρκετά, συνεπώς δύσκολα η πίστα θα στέγνωνε στα επόμενα λεπτά. Ο Ricciardo ανέβηκε πρώτος με 1:42.9, αλλά οι πρώτοι γύροι ήταν αναγνωριστικοί, ώστε να διαπιστωθούν τα επίπεδα πρόσφυσης.

Ο Hamilton, παρά τη μικρή έξοδο, πήρε την τρίτη θέση, πίσω από τον Hulkenberg, ακούγοντας ότι η βροχή θα σταματούσε και πως ίσως οι συνθήκες να είναι στεγνές στο τέλος της περιόδου. Ο Verstappen ήταν ελάχιστα πίσω από τον Βρετανό, τη στιγμή που ο Vettel ήταν πέμπτος, αλλά απείχε ένα δευτερόλεπτο από την κορυφή.

Κόκκινη σημαία στα δέκα λεπτά για το τέλος. Ακόμα ένα πρόβλημα αξιοπιστίας για τη Red Bull, στο μονοθέσιο του Ricciardo, ο οποίος σταμάτησε λίγο πριν τα pits. Το πρόβλημα ήταν στο power unit και οι αυστριακοί τον οδήγησαν στο γκαράζ, ώστε να διαπιστώσουν το πρόβλημα και να το λύσουν, αν αυτό ήταν πιθανό.

Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί και οι πιλότοι βγήκαν για να κάνουν γύρους και πάλι με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Raikkonen άκουγε ότι έμεναν ακόμα τρία λεπτά βροχής, επομένως ίσως στο τέλος του 18λεπτου να βλέπαμε τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton διέλυσε τον χρόνο του Ricciardo με 1:41.2, όντας ο μοναδικός οδηγός για την ώρα που είχε κατέβει το 1:42.

Ο Vettel ερχόταν ακόμα πιο γρήγορα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:40.0. Οι θέσεις άλλαζαν διαρκώς χέρια, καθώς οι οδηγοί έπαιρναν την αίσθηση και η πίστα στέγνωνε στην αγωνιστική γραμμή. Ήταν η σειρά του Verstappen για την πρώτη θέση, με 1:38.9, με τον Hamilton να είναι ένα δέκατο πιο αργός από τον Ολλανδό.

Ο Alonso παρέμενε στην τελευταία θέση, μπαίνοντας στα pits για να βάλει τα πολύ μαλακά. Ο Ισπανός δεν είχε να χάσει τίποτα, αφού έτσι κι αλλιώς θα εκκινήσει από την τελευταία θέση. Τα πολύ μαλακά είχε και ο Ocon, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση. Ο Alonso πρόλαβε οριακά να περάσει τη γραμμή για να ξεκινήσει γύρο και τελικά πήρε την κορυφή, με 1:37.5, με τις επευφημίες των θεατών να συνοδεύουν τον χρόνο του.

Εκτός συνέχειας έμειναν οι Stroll, Magnussen, Wehrlein, Ericsson και Ricciardo.

2Q2

Η βροχή είχε σταματήσει και τα μονοθέσια φορούσαν τα πολύ μαλακά ελαστικά, μιας και οι οδηγοί θα ξεκινήσουν τον αυριανό αγώνα με το ίδιο σετ που θα σημειώσουν εδώ το ταχύτερό τους πέρασμα. Μικρή έξοδος χωρίς συνέπειες για τον Verstappen, δείχνοντας ότι η αγωνιστική γραμμή δεν ήταν 100% στεγνή, έτσι θα έπρεπε να υπάρχει προσοχή, ιδιαίτερα στα πρώτα περάσματα.

Ο Hulkenberg πήρε την πρώτη θέση, με 1:31.0, όντας κατά ένα δέκατο πιο γρήγορος από τον Hamilton. Ο Bottas είχε τη μαλακή γόμα, αλλά κινήθηκε πολύ γρήγορα και ανέβηκε στην κορυφή, με 1:29.6, δύο δέκατα μπροστά από τον Vettel. Ο Hamilton πίεζε για νέο ταχύτερο γύρο και το αποτέλεσμα ήταν 1:29.0, πιάνοντας εύκολα κορυφή.

Ο Hulkenberg είχε κι άλλη ταχύτητα, πλησιάζοντας τον Vettel στο ένα δέκατο, ενώ παρέμενε μπροστά από τους Verstappen και Raikkonen. Ο Ocon σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο, δύο δέκατα μπροστά από τον Vandoorne. Οι Kvyat και Alonso ολοκλήρωναν την πρώτη δεκάδα, όσο ακούγαμε τον Vettel να διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι τον έκλεισε μία Force India.

Τρία λεπτά έμεναν για τη λήξη και όλοι οι οδηγοί βγήκαν για τα τελευταία τους περάσματα, φορώντας τα πολύ μαλακά, εκτός από τον Bottas που συνέχιζε να έχει τα μαλακά. Ο Vettel πέρασε στην πρώτη θέση, έχοντας πίσω του του Raikkonen, ο οποίος ήταν ελάχιστα πιο αργός. Ο Hamilton έπεσε την τρίτη θέση, αλλά έδειξε γρήγορα ότι μπορεί να κινηθεί ακόμα πιο γρήγορα, γυρνώντας σε 1:27.8, διαλύοντας το 1:28.9 του Vettel.

Ο Bottas πήρε την δεύτερη θέση, με τα μαλακά, την ώρα που οι αργότεροι οδηγοί πάλευαν για να προκριθούν στο Q3. Εκτός έμειναν οι Palmer, Kvyat, Alonso, Sainz και Massa, κάτι που σημαίνει ότι ο Vandoorne κατάφερε για πρώτη φορά να περάσει στο Q3, κερδίζοντας επίσης για πρώτη φορά τον Alonso στις κατατακτήριες.

3Q3

Και πάλι με τα πολύ μαλακά ελαστικά οι οδηγοί, ωστόσο ίσως η βροχή να εμφανιζόταν στο τέλος. Τα μονοθέσια άφησαν γρήγορα τα pits και ο Bottas δεν άργησε να γράψει το 1:27.5. Ο Hamilton ήταν ακόμα πιο γρήγορος, κατεβάζοντας κατά τρία δέκατα την επίδοση του team-mate του. Ο Vettel ήταν αρκετά γρήγορος για να μπει ανάμεσα στις δύο Mercedes, αλλά απείχε δύο δέκατα από τον Hamilton, όσο ο Raikkonen ήταν 42 χιλιοστά πιο αργός από τον Bottas.

Ο Verstappen ήταν ανίκανος να πλησιάσει τα δύο κορυφαία μονοθέσια, αλλά ήταν άνετα στην πέμπτη θέση, έχοντας πίσω του τον Hulkenberg, που ήταν ταχύτερος από τις δύο Force India, παρόλο που η πίστα έχει υψηλές απαιτήσεις από τους κινητήρες. Οι Grosjean και Vandoorne βρισκόταν στις δύο τελευταίες θέσεις, με τον Γάλλο να διαμαρτύρεται πως τον έκλεισε ο Hamilton.

Πέντε λεπτά ακόμα για τη λήξη και όλοι επέστρεψαν στα pits, ώστε να βάλουν νέα ελαστικά και να ρίξουν μια γρήγορη ματιά στο πού χάνουν χρόνο για να πιέσουν στα τελευταία τους περάσματα. Ο Ocon έγινε ο πρώτος που έβγαινε για δεύτερη φορά στην πίστα, αλλά έμεναν δύο λεπτά, έτσι οι υπόλοιποι δεν άργησαν να ακολουθήσουν.

Αρκετά άσχημα ξεκίνησε ο γύρος για τον Bottas, μπλοκάροντας στην στροφή τρία. Ο Hamilton δεν είχε τέτοια προβλήματα και κατάφερε να βελτιώσει σε 1:26.6! Ο Raikkonen έκανε έναν καλό γύρο, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει κάτι περισσότερο από την δεύτερη θέση, με τον Vettel να είναι στην τρίτη θέση, μόλις 20 χιλιοστά μπροστά από τον Bottas.

Ο Verstappen έμεινε στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Hulkenberg, Perez, Ocon, Vandoorne και Grosjean.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

4Τα hightlights

5Ο γύρος του Hamilton

6Αποτελέσματα

  • kostas

    Σκουρα τα πραγματα, παρα την αναβαθμιση μας ριξαν μισο δευτερο! Μαξ αγορι μου ηρεμα αυριο μην μας στουκαρεις παλι.

    • nikos

      μισό στον παλιο κινητήρα μόνο ο φετελ εχει το νεο νομίζω

    • Akis-F1 FAN

      Και οι δυο έχουν τον καινούριο.

    • Fαν1ς

      Την διαφορά την έκανε ο Χάμιλτον καθαρά….. Πιστευω υπήρχε και άλλος χρόνος για τους υπόλοιπους τρεις αλλά ο Άγγλος ήταν σε άλλο επίπεδο! Την σύγκριση πρέπει να την κάνεις με το Αζερμπαϊτζάν που η Ferrari ήταν καθαρά πίσω και από τους δύο και μάλιστα 1″!οποτε πιστεύω πως για αρχή έχει κάνει καλή δουλειά ή αναβάθμιση…. Νομιζω στον αγώνα θα φανεί καλύτερα η βελτιωση! Περιμένω τώρα από τους αντικειμενικους να μου πουν αν πρέπει να τιμωρηθεί ο Χάμιλτον….

    • Fαν1ς

      Την διαφορά την έκανε ο Χάμιλτον καθαρά….. Πιστευω υπήρχε και άλλος χρόνος για τους υπόλοιπους τρεις αλλά ο Άγγλος ήταν σε άλλο επίπεδο! Την σύγκριση πρέπει να την κάνεις με το Αζερμπαϊτζάν που η Ferrari ήταν καθαρά πίσω και από τους δύο και μάλιστα 1″!οποτε πιστεύω πως για αρχή έχει κάνει καλή δουλειά ή αναβάθμιση…. Νομιζω στον αγώνα θα φανεί καλύτερα η βελτιωση! Περιμένω τώρα από τους αντικειμενικους να μου πουν αν πρέπει να τιμωρηθεί ο Χάμιλτον….

    • Akis-F1 FAN

      Δεν παίζει να τιμωρηθεί….ειδικά μέσα στην Αγγλία…

    • Fαν1ς

      Δεν θα πέσω από τα σύννεφα αν δεν τιμωρηθεί…. Εδώ δεν τιμωρησαν τον Μποτας που το βίντεο ήταν αμειλικτο! Το θέμα όμως είναι πως οι αντικειμενικοι μιλάνε για την Ferrari πως δεν την αγγίζουν και είναι η πιο ευνοημένη ομάδα! Για τον δεν Φετελ… Μην πω! Περιμένω λοιπόν τις τοποθετήσεις τους!

    • Akis-F1 FAN

      Μην περιμένεις αντικειμενικότητα, ούτε από τη FIA, ούτε από τους οπαδούς…κατά 99% τιμωρία δεν θα πάρει…αν ήταν φεττελ-φερραρι όμως θα κλαίγανε για τιμωρίες.

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ 100000%

    • Red Flag

      Δεν ξερω γιατι, αλλα μετα απο αυτον τον γύρο, ουτε εγω θελω ν παρει ποινη.. αμαρτια! ;)

    • Fαν1ς

      Δυστυχώς όμως οι κανόνες ειναι για να τηρούνται και είναι αμαρτία και για τον Γκροζαν που με βάση τους ισχυρισμούς της ομάδας του έχασε 3 δέκατα!

    • Akis-F1 FAN

      Οι κανόνες είναι κανόνες…

    • nikos

      συγνώμη ο ένας τελειωνει τον γρηγορο γυρο και ο αλλος τον γύρο προθέρμανσης και ξεκινάει τον δικό του γρήγορο… και ο χρόνος του γάλλου είναι καλύτερος βελτιωμένος.

    • Fαν1ς

      Οπότε τπτ μεμπτό για εσένα? Δεκτό να περάσει ο επόμενος…. Να φανταστώ ήταν και έγκυρη η εκκίνηση του Μποτας έτσι?

    • Red Flag

      Η εκκίνηση του Μποτας αποτι καταλαβα τελικα ήταν οντως εγκυρη, γιατι παρολο που οντως κινηθηκε το μονοθεσιο πριν σβησουν τα φωτα, αρα θα επρεπε να ειναι ακυρη, εχουν δωσει λεει ενα μικρό περιθώριο σε αυτο. Μια μικρη αποσταση (δε θυμαμαι ποσο) που ειναι εντος επιτρεπτων οριων. Ετσι καταλαβα τουλαχιστον.

    • Fαν1ς

      Κατάλαβες ότι και όλος ο κόσμος! Αν εσένα δεν σου φάνηκε ξεκάθαρο δεν φταις εσύ… Φταίνε αυτοί που τοποθετήθηκε δημόσια αφήνοντας σκιές και δεν ήταν ξεκάθαρο στο τι ισχύει και τι όχι… Και όταν λέει ο Φετελ να διευκρινιστει το θέμα της εκκίνησης σφυρίζουν αδιάφορα

    • Red Flag

      Το οτι ξεκιναει πριν σβησουν τα φωτα ειναι ξεκαθαρο. Εγω πριν νομιζα οτι αυτο φτανει για να ειναι ακυρη η εκκινηση. Οτι δεν επιτρεπεται καμια απολυτως κινηση του μονοθεσίου. Αλλα απ’οτι φαινεται, αν δε μας δουλευουν δηλαδη, εχουν δωσει ενα μικρο περιθωριο. Προσωπικά δε θεωρω δικαιο τον κανονισμο, γιατί έτσι ουσιαστικά δεν εχεις πραγματικό χρονο αντίδρασης στα φωτα. Αυτο λεει και ο Seb μαλλον. Οτι πρεπει να αναθεωρησουν το τι ειναι εγκυρο και τι ακυρο. Εξαλλου στη συνεντευξη οσοι οδηγοι ρωτηθηκαν διαφωνησαν ολοι με την πρακτική Bottas και ειπαν οτι αυτοι αντιδρουν στα φωτα. Παντως οπως και να εχει οσο λιγο και να κερδισε, εκανε και μια αψογη εκκινηση, αυτο οφειλουμε να το δεχτουμε. Ενιγουεη.. παμε γι’αλλα! :)

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ σε όλα…. Πάμε για άλλα και με τον Χάμιλτον στην Πολ την οποία αντικειμενικά πήρε δίκαια!

    • nikos

      καταλαβαίνεις τώρα γιατί σας έχουν πάρει στο ψιλό όλοι…. κρίμα γιατί η ομάδα πάει για κατι καλό φετος. επομένως να έχουμε καλό αγωνα αυρίο κ. αντικειμενικέ…

      υγ1 μαλλον δαγκωσες την γλώσσα σου σημερα για τον κιμι
      υγ2 πόσες μέρες θα συζητάς για την εκκινηση του μπότας?
      υγ3 ευχομαι σε ανέπαφη εκκίνηση για όλους για να δουμε ωραίο αγώνα αυτοί που γουσταρουμε να δουμε αγώνα μακρυα από φανατισμούς
      υγ4 προσωπικά δεν θα ξανασχολιασω κατω από σχόλια ορισμένων για να έχω το κεφαλι μου ησυχο.

    • Fαν1ς

      Στο ψιλό προσπαθείς να μας πάρεις εσύ αλλά δεν σου βγαίνουν τα κουκιά…. Σε ρώτησα για τον μποτας για να δω αν άλλαξες άποψη από την προηγούμενη φορά! Αλλά μάλλον και το βίντεο ψεύδεται….. Για τον Κιμι την άποψη μου την έχω σχηματίσει από τους προηγούμενους 9 αγώνες! Και αν θελεις μπορώ να σου στείλω την βαθμολογία! Με τέτοιο αμάξι αν έχεις τους μισους βαθμούς από τον teammate σου δεν τίθεται θέμα αν είσαι πρώτος η δεύτερος οδηγός…. Επίσης αν αντί για έστω 4ος είσαι 5ος πίσω από τον Ρικάρντο με εμφανώς υποδεέστερο αμάξι κάτι μάλλον δεν κάνεις καλά! Και τέλος αφού δεν περνάει καλά στην Ferrari Γτ λέει πως μένω στην ομάδα αν με θέλετε;

    • nikos

      NO FURTHER ACTION AGAINST LEWIS HAMILTON… όσο για τον μπότας όχι δεν αλλάζει η άποψη μου, δεν έχω θέμα να παραδεχτώ κατι αν ισχυει.

    • Fαν1ς

      Έτσι έπρεπε να γίνει…. Να μην ακούμε άλλο ποια για την ευνοημένη Ferrari και τον κακομαθημένο Γερμανό που δεν τον κάνουν ντα! Καλο αγώνα αύριο σου εύχομαι και επίσης να μείνεις μακριά από φανατισμους…. Άσε μας εμάς τύφλωμενους από το μίσος του οπαδισμου!

    • nikos

      ότι πεις……….

    • Red Flag

      Πάλι “μαλώνετε” κύριε Νίκο….; στεναχωριέμαι….

    • Fαν1ς

      Δεν μαλώνει απλά του έχει έρθει κάπως που υπάρχει περίπτωση να γίνει πελατακι της Ferrari όντας Mclarenικος…. Καταλαβαίνεις τι είναι να τους βρίζεις τόσα χρόνια και να πέφτεις στην ανάγκη τους;

    • Red Flag

      ελα, μη γίνεσαι σκληρος… ;) αν και δυσκολευομαι να το πιστεψω το πελατακι,παρολο που ακουγεται πολυ.. (αυτο να δουμε και τι αλλο πια σε αυτην την F1)

    • Fαν1ς

      Αν είναι McLaren – Alfa romeo πάει… Άλλαξα ομάδα! Επειδή το πρώτο μου αμάξι ήταν alfa romeo 75 trofeo καταλαβαίνεις… Και τότε να δεις τι έχω να πω για την πιο βρώμικη ομάδα της f1…. Χαχαχαχα

    • nikos

      αληθεια ποια θεωρείς ποιο βρώμικη ομάδα στην f1?

    • Fαν1ς

      Δεν θεωρω καμία βρώμικη ομάδα!Ίσα ίσα θέλω αυτοκινητοβιομηχανιες να συμμετάσχουν στην f1! Είναι καλό για το πρωτάθλημα! Θέλω Porsche – audi – BMW…. Δεν θέλω γκαζόζα και αναψυκτικά… Ούτε Super aguri και τέτοια ονόματα! Το θέμα είναι πως έχω δει κατά καιρούς κάποιους να λένε για την Ferrari αυτό το άλλο και γενικά να μην στεκόμαστε στο τι έχει κάνει καλό αλλά στα άσχημα της!

    • nikos

      συμφωνω σε όλα και φυσικά όσες περισσότερες αυτοκ/νιες τόσο καλύτερα. πάντα ο κόσμος κοιτάει αυτό που λες, η φερράρι έχει προσφέρει στη φορμουλα 1, δεν είναι η φορμουλα 1, και κάνενας δεν πρέπει να στηρίζει την άποψη του για όποιες λάθος κινήσεις έκαναν την εννιαετία το σουμ. οι όποιες φήμες μπορεί να υπάρχουν. ο σουμ είναι άλλο θέμα. φόρμουλα ενα χωρίς φερράρι δεν μπορεί να υπάρξει. όσο για την ποιο βρωμικη ομαδα μπενετόν…φλάβιο..

    • Fαν1ς

      Αν σε άκουγε ο Alonso θα τσακωνοσουν και με αυτόν για αυτή την κουβέντα που ξεστομισες! Άκου εκεί ο Φλάβιο πιο βρώμικος στην f1! Συμφωνώ απόλυτα και το ότι δεν γουστάρω τον Αλονσο είναι Γτ τα πήγαιναν πάντα καλά αυτοί οι δύο! Δείξε μου τον φίλο σου που λένε….

    • nikos

      τον θεωρώ τον ποιο ολοκληρωμένο οδηγό οι αλλοι με τέτοιο μονοθέσιο αφαντοι θα ήταν. αλλά ειναι ας πουμε ευγενικά αστατος χαρακτηρας όπως και άλλοι φυσικά

    • Fαν1ς

      Δεν με ενοχλεί που ειναι αστατος! Αστατοι είναι και ο Χάμιλτον και ο Φετελ και γενικά όλοι οι μεγάλοι ο καθένας με τον τρόπο του! Το θέμα με τον Αλονσο είναι πως έχει κάποιες σκοτεινές ιστορίες… Σου θυμίζω πως ήταν και στα δύο μεγάλα σκάνδαλα της f1 μπλεγμενος! Δεν αποδείχτηκε ποτέ αλλά και με το Στιπνευ με τα μεηλ και με τον Πικε είχε συμμετοχή! Απλά λένε πως δεν έγινε τπτ εν γνώσει του! Όποιος θέλει το πιστεύει…..

    • nikos

      ενδιαφέρον σενάριο από ιταλία.. mclaren ferrari δύο κολλοσσοι αρκεί να μην ειστε πίσω μας τότε…

    • nikos

      δεν μαλώνω κ. red flag απλά σε κάποιους δεν αρέσει οι διαφορετική άποψη.. ούτε βρίζω την φερράρι όπως λέει ο φαν1ς. δεν τα βλέπω ούτε κόκκινα, όυτε ασημένια ουτε πορτοκαλί. και χωρίς πλάκα αν παρατηρησεις οι μόνοι που φωνάζουν και κατηγορούν ως μη αντικειμενικούς τους άλλους είναι ορισμενοι οπαδοί της φερράρι.σέβομαι την φερράρι σαν ομάδα απλά θα πρεπει να δεχεστε και την διαφορετική άποψη

    • Fαν1ς

      Δέχομαι τα πάντα και ούτε σου επιτεθηκα… Δεν θα κάτσω να μαλώσω με έναν άνθρωπο που έχει διαφορετική άποψη! Την δέχομαι! Αυτό που κάνεις εσύ ομως είναι να λες κάτι και όταν δεν έχεις αντίλογο να λες δεν ξανασχολουμαι…. Τέλος πάντων δεν το συνεχίζω και εγώ και ίσως καλύτερα έτσι να μην χαλιόμαστε! Ούτε εγώ θα σου απαντήσω ξανα δεν υπάρχει λόγος… Καλή συνέχεια!

    • nikos

      Οπότε τπτ μεμπτό για εσένα? Δεκτό να περάσει ο επόμενος…. ο λόγος που ειπα δεν θα ξανασχολιάσω είναι αυτός. έτσι δεχεσαι την διαφορετική άποψη ή αυτός ήταν ο αντιλογος σου. καλη συνεχεια

    • Fαν1ς

      Έχεις δίκιο… Ήμουν ειρωνικός και συγνώμη!

    • nikos

      δεν χρειαζεται συγνώμη όλοι εδώ θέλουμε να βλέπουμε ωραιους και καθαρούς αγώνες, χάσαμε αυτό το πράγμα και μας τρώνε άλλα θέματα

    • Mitsos Ribopaido

      Ωωωω ναι ωραίους και τίμιους

    • nikos

      από όλες τις μεριές:)

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι αλλά θέλουμε και οδηγούς με παντελόνια… Αλλά δεν έχουν ένα Έλληνα εκεί να τους πάρει ο διάβολος από τα μπουκέτα

    • nikos

      αυτοί ειναι κουτοπόνηροι και οι δυο τους:)

    • Red Flag

      Ισχυει οτι ο Χαμ εκανε τη διαφορά, αλλα 0,5 sec ειναι πολύ, οταν πριν κοντραρεις στα ισια και σε αλλες κατατακτηριες είσαι σε αποσταση αναπνοης και υποτιθεται οτι τωρα εχεις αναβαθμισμένο κινητήρα. Τελοσπαντων.. ας ελπίσουμε!

    • Fαν1ς

      Απλά πιστεύω πως ο Χάμιλτον έκανε σχεδόν τον τέλειο γύρο! Και οι άλλοι τρεις έχασαν κάποια δέκατα εδώ και εκεί! Δεν λέω πως δεν θα έπαιρνε την Πολ η δεν την άξιζε! Απλά η γνώμη μου είναι πως βρισκόταν σε δικό του επίπεδο (2,3 δέκατα πιο γρήγορος)! Απλά δεν είναι πιστεύω διαφορά τόσο αυτοκινήτου αλλά θέμα οδηγού…. Τα αυτόκινητα είχαν παραπλήσια απόδοση νομίζω και φαίνεται από το πώς πήγαν οι άλλοι 3!

  • nikos

    επιτέλους mclaren στο q1……σε μία πίστα ταχύτητας κιόλας 8ος ο Βέλγος και πρώτη του νίκη επί του Αλόνσο.
    άπιαστος ο Χάμιλτον και ας ελπίσουμε για το θέαμα να μην αλλάξει η τριάδα
    ο ”άχρηστος” κίμι μπροστά απο τον φέτελ και δεν είμαι σίγουρος αν έχει τον παλιό κινητήρα…..0,500 και 0,756 μεγάλη διαφορά.
    ενδιαφέρον πάντως έχει ο τέταρτος μαξ πίσω απο τις φερράρι…..

  • Ba’adur Subutai

    Ο Χάμιλτον πρέπει να τιμωρηθεί. Εμπόδισε ξεκάθαρα.

  • F1fan

    Ωραιες δοκιμες!Απιαστος ο Ham,να δουμε τι θα γινει με το investigation.Ferrari δυνατη,Bottas meh,RBR κλασσικα,Hulk δυνατος,F.I καλη,Vandoorne για πρωτη φορα μπροστα απο Alo,STR ετσι κ ετσι,Williams κλασικα μαπα οταν βρεχει…Ο Palmer το προσπαθησε,αλλα δεν

  • Akis-F1 FAN

    Καλές κατατακτήριες, οήθησε και η βροχή στην αρχή. Χαμ και Μερκ όντως απλησίαστοι, η φερραρι νομίζω έχει έρθει πιο κοντά αλλά θέλει κι άλλο για να τάσει τη Μερκ. Πολύ δυνατός ο Κιμι, ο Σεμπ είχε κάποια θέματα στον τελευταίο γύρο του και ο Μποττας είχε το μπλοκάρισμα που τον περιόρισε στην 4η θέση. Ο Ρικι άτυχος στο Q1, φοβερός ο Χουλκ αν και έχει νέο πάτωμα η renault και πρέπει να έκανε πολύ καλή δουλειά…οι foce india λέει είχαν φέρει τεράστιο πακέτο αναβαθμίσεων αλλά δεν έκαναν τίποτα ιδιαίτερο. Για πρώτη φορά φέτος, πολύ καλός και ο Βαντουρν. Αύριο μακάρι να είναι ανάμεικτες οι συνθήκες γιατί σε στεγνό δε νομίζω ότι μπορούμε να τους κοντράρουμε….και θα δούμε και πιο ωραίο αγώνα γενικά.

    Edit: Εντωμεταξύ η καρτέλα της FIA δείχνει ότι ο φεττελ είχε χρησιμοποιημένη γόμα στον τελευταίο γύρο…ίσως εκεί παίχτηκε η διαφορά.

  • Red Flag

    Οπως ακριβώς το λέει ο τίτλος.. απλησίαστος ο Χαμ. Μας αφησε ακόμη μια φορά άφωνους. Εμενα τουλάχιστον.
    Ικανοποιήσε και τους οπαδούς μετά την γκάφα με το Λονδίνο.
    Απογοητευτική η Ferrari, επρεπε να είναι πολυ πιο κοντά. Αν αυτό ήταν η πραγματική απόδοση του πολυαναμενόμενου αναβαθμισμένου κινητήρα.. κλαφ’τα Χαράλαμπε.
    Ο Κιμι πρεπει να αφιερώσει την εξαιρετική, για ακόμη μία φορά, απόδοσή του στον μ@@@κα τον Marchionne.
    Τον Seb δεν τον βοηθά καθολου η εκκίνηση μπροστά από τον Μαξ, αλλα ας ελπίσουμε οτι θα καταφέρει να ξεφύγει, αλλιως προβλέπω να χάνει 1-2 θεσεις σίγουρα.
    Η Renault με τον Hulk πολύ καλή δουλειά, μακάρι να συνεχίσουν έτσι.
    Tα υπολοιπα πανω κατω τα ιδια με εξαίρεση Ric και Bot λόγω ποινων κλπ.

  • gv

    να δουμε αυριο με ποιον τροπο θα περασει ο φετελ το ραικονεν..
    ελπιζω να ειναι απο καθαρη ταχυτητα και να μην αρχισουν τα ξεφτιλικια..
    παντως εμενα το μονο που με νοιαζει ειναι να παρει η φεραρι πρωταθλημα κατασκευαστων γιατι εχω παιζει και 50 ευρω μη το ξεχναμε αυτο! :P

    • Red Flag

      χαχαχαχαχ! πανε τα 50…

    • Fαν1ς

      Ο Ραικονεν αν δεν κόβει βαθμούς από κάποιον διεκδικητή εκτός Φετελ να σαι σίγουρος πως θα θυσιαστει! Από τους μόνους που θα του επιτραπεί να κόψει βαθμούς είναι από τον Χάμιλτον και τον Μποτας! Μην ξεχνάς είναι 5ος στην βαθμολογία έχοντας τους μισους βαθμούς από Φετελ!

  • Nerazzuro21

    Ωραίες κατατακτήριες.
    Εκπληκτικός ο 44. Πραγματικά άπιαστος.
    Ευχάριστη έκπληξη ο Kimi, περίμενα περισσότερα τόσο από τον Vettel, όσο και από την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση του PU των Ιταλών. Να περιμένουμε βέβαια και τον αγώνα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Στο πουθενά ο Bottas σε σχέση με τον teammate του.
    Αναμενόμενα 5ος ο Max, άτυχος ο Ricci.
    Εξαιρετικός ο Hulk, σταθερά στο Q3 οι FI. Απογοητευτικές οι 2 Williams, περίμενα περισσότερα από Grosjean.

    Επιτέλους καλή εμφάνιση από τον Van. Δεν περίμενα να δω Macca στο top10 του Silverstone. Πάντως δύσκολα θα βρίσκεται αύριο ο Βέλγος στους βαθμούς. Πλάκα είχε το πυροτέχνημα του Q1 με τον Alonso.

    • Mika

      Θα ειναι πολυ ενδιαφερον ο αγωνας αυριο…..Αλονσο, Ρικι, ξεκινανε απο το τελος, να δουμε τι θα γινει στη πρωτη στροφη, αν ο Χαμιλτον κανει καλη αρχη κι εξαφανιστει,αν ο Κιμι θα κρατησει πισω τον Φετελ η θα “κοιμηθει”, αν ο Μαξ κανει κανα τρελλο του παλι…
      Κριμα που θα τον χασω λογω δουλειας, οποτε θα πεσει επαναληψη το βραδυ…
      Το κατσικι τον Βελγο, πως τον ειδες, που μπηκε δεκαδα??Φωτοβολιδα??

    • Nerazzuro21

      Θα παίξει ρόλο η εκκίνηση. Αν έχουμε καθαρή εκκίνηση και ο Ham ξεφύγει νωρίς οι Ιταλοί, παραδοσιακά, θα καταστρέψουν πάλι τον Kimi με την στρατηγική για να μειώσει ο Vet τις απώλειες από τον Βρετανό. Αν έχουμε κάποια έκπληξη από τον Max και αντέξει ο κινητήρας της Renault(τελευταία είναι χειρότερος σε αξιοπιστία ακόμα και από αυτόν της Honda) θα έχουμε ωραία μάχη. Ελπίζω σε βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα και όχι από την αρχή γιατί θα μας ξενερώσουν με εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
      Έχω χάσει και εγώ αγώνες λόγω δουλειάς και σε καταλαβαίνω. Ελπίζω να αξίζει ο αγώνας και να μην χάσεις τον χρόνο σου το βράδυ.
      Ο Βέλγος ήταν καλός χτες αλλά ας περιμένουμε για να δούμε αν όντως αρχίζει να ξυπνάει ή ήταν απλά ένα πυροτέχνημα.

    • Mika

      Tελικα οι Ιταλοι “καταστραφηκαν” απο μονοι τους!!!
      :p
      Eκατσα και τον ειδα χαλαρα,το βραδυ, οπως κι αν ειχε…Απλα δεν φανταστηκα ποτε πως το δραμα αυτο θα γινει στους δυο τελευταιους γυρους!! Αυτο ηταν σκληρο, μ οποιαδηποτε standards κι αν το κρινεις!!
      :p

  • Maleas George

    Ωραίο quali, αν και θα ήταν ακόμα πιο ωραίο με βροχή σε όλη τη διάρκεια. Στο τέλος βέβαια ο Lewis αναμενόμενα πολύ μπροστά. Καλές πιθανότητες για την Ferrari στην εκκίνηση, αν και ο Max θέλει προσοχή. Να δούμε και τι καιρό θα έχει.

    ΥΓ: Είδα στα σχόλια του FP3 ότι ο Kimi δεν μπορεί πλέον και τέτοια. Ελπίζω να γίνει κάποτε σαφές ότι δεν γίνεται να κρίνουμε οδηγούς από το…FP3. Ούτε καν από το quali πολλές φορές, π.χ. σήμερα ο Vettel σίγουρα μπορούσε κάτι καλύτερο. Ψυχραιμία

    • Red Flag

      εχω βαρεθει με τα σχολια για τον Κιμι.. ειναι ανεκδοτο πλεον. Σα να τον περιμενουν ολοι στη γωνια. ελεος.

    • Fαν1ς

      Τα σχόλια που είδες ίσως ήταν και κάποιο δικό μου… Να σου πω λοιπόν πως δεν περίμενα το fp3 του δέκατου αγώνα της χρονιάς για να σχηματίσω άποψη για τον Κιμι! Απλά δεν μπορώ να ακούω από εδώ και από εκεί πως η Ferrari δεν του συμπεριφερεται σωστά και τον θυσιάζει! Ο Κιμι πλέον δεν μπορεί… Και ήδη κάποιοι επειδή ξεκινάει μπροστά από τον Φετελ έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να τον περάσει ο Φετελ! Αν συμβεί αυτό θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας για την Ferrari… Η πιο βρώμικη ομάδα, ντροπή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα ίδια που έκαναν επί Σουμι άρχισαν, να τα χάσουν και τα δύο τα πρωταθλήματα και άλλες τέτοιες ομορφιές….

    • Maleas George

      Όχι, είναι αρκετά πιθανό να τον περάσει στα ίσια, αλλά αν δεν μπορέσει και το μαγειρέψει η Ferrari τότε θα ακουστούν αυτά που είπες. Αλλά το “δεν μπορεί πια” είναι βαριά κουβέντα και προσωπικά δεν νομίζω ότι πολλοί οδηγοί θα έκαναν καλύτερη δουλειά από τον Kimi απέναντι στον Vettel. Μην ξεχνάμε πόσα χρόνια κράτησαν τον Massa, που φανερά δεν μπορούσε…

    • Fαν1ς

      Σαν ένας απλός οδηγός ποιος είμαι εγώ να πω πως είναι λίγος η δεν μπορεί πλέον…. Το θέμα όμως είναι πως αν η Ferrari είχε έναν οδηγό όπως ο Ρικάρντο η ο Χουλκενμπεργκ θα ταν καλύτερα! Θα μπορούσε να διεκδικήσει και το πρωτάθλημα κατασκευάστων και στο οδηγών θα είχε ίσως δύο υποψήφιους για τίτλο! Από αυτή την άποψη το λέω και τον Κιμι τον κρίνω με βάση την φετινή χρονιά! Όχι για όλη την καριέρα του!

    • Maleas George

      Ricciardo ίσως, Hulkenberg δεν νομίζω. Και το κατασκευαστών το διεκδικεί κανονικά και μπορεί να το πάρει.

  • Christos Protopapas

    Φετελ επεσε σε κινηση ειπε.και.εκανε και λαθος.σιγουρα στα 0.2 θα ηταν απο.χαμιλτον. επισης χρησιμοποιησε παλιο.σετ σουπερ σοφτ στο.τελος….το.γιατι; μονο η στρατηγικη της.ομαδας.ξερει…πιστευω οτι.η.μια.απο.τις δυο.φεραρι θα παει.για.δυο.πιτ στοπ

    • Akis-F1 FAN

      6 χιλιόμετρα πίστα με μόνο 10 αυτοκίνητα και να τον βγάζουν σε κίνηση….μόνο η φερραρι μπορούσε να το κάνει αυτό…

  • εκ του ασφαλους/εκ του αποτελεσματος ποσο πλακα εχουν καποια σχολια τυπου…
    ο κιμι ειναι καιρος να παρει ποδι……ο χαμ δεν εχει πλεον ψυχολογια !!!!!!! :-P

    • Βασιλης

      Ο κιμι μια χαρα μπορει και το εχει αποδειξει….απλα λογο ηλικιας θα ελεγα δεν εχει τοση σταθερη αποδοση +οτι ειναι και λιγο γκαντεμης…..θετικο αυριο το οτι ξεκιναει 2ος και ο ricciardo τελευταιος ετσι θα μπορεσει λογικα να κλεισει την διαφορα στην βαθμολογια για αρχη….για τον ham πιστευω οτι με δικα του λαθη εχασε περσι το πρωταθλημα και αν το χασει και φετος παλι το ιδιο θα πιστευω….φαινεται οτι τα τελευταια 2 χρονια προσπαθει να αφιερωσει πολυ χρονο σε πραγματα εκτος f1

    • nikos

      όπως την προτελευταια του χρονιά στην μκλαρεν ο χαμ

  • Mitsos Ribopaido

    Ενδιαφέρον το qual όλο, ειδικα στο q1 φερναντιτο :P… Και με άλογα να τρέχανε πασά μου το μοτορι δεν πάει..
    Μπράβο ρε κίμι.. Σαι ωραίος..
    Ωραίος και ο χαμ , δεν περίμενα τιμωρία όπως ανακοινώθηκε , ευνοημένο παιδί καθαρά ,αλλα είναι όλοι ήρεμοι γμτ , κανείς δεν τον έχει κυνηγήσει με κανα κράνος να του τα πει αλλιώτικα..
    Φέτελ αγόρι μου γιατι χρησιμοποιημένη ss? γιατι? 2 λάθη στα 2 σέκτορ κιόλας..Μήπως κάποιος θα κανει 2 πιτ αυριο και θέλει φρέσκο λάστιχο? Περίεργα μας τα λέτε…
    Ας ελπίσουμε σε καλό αγώνα αύριο..μαξ κανόνισε μωρή μπετούγια τι θα κάνεις..

    • Βασιλης

      Μετα την ποινη του bottas πιστευω φαινεται λογικη η κινηση της ferrari να παει για 2 pit διοτι πιστευαν σε 2η θεση του vettel απλα εκανε ενα λαθος ο ιδιος και βρεθηκε 3ος….καλυτερα που εγινε ετσι γιατι αυριο ο αγωνας(και στεγνος να ειναι)με τοσες διαφορετικες στρατηγικες θα εχει ενδιαφερον

    • Mitsos Ribopaido

      Μαζί σου και γω Αυστρία παρακαλαγα να το γυρναγαμε σε 2… Ελπίζω μόνο να πάει καλα

    • Fαν1ς

      Μπορεί να μην σκέφτονται τα δύο Πιτ στοπ!μπορει να περιμένουν βροχή… Οπότε αν βγάλουν τα βρόχινα στην πορεία να φορέσουν το φρέσκο μετά! Ίσως βέβαια και να πάνε για δύο σε στεγνό αγώνα… Θα δούμε! Περιμένω η αναβάθμιση και η μειωμένη κατανάλωση να μας δώσουν το κάτι παραπάνω στον αγώνα….

    • Mitsos Ribopaido

      Η αναβάθμιση είναι κυρίως πάνω στον άγωνα…ειδικά στο θέμα καυσιμου

    • Βασιλης

      ο vettel με 2 pit θα κανει το undercut,o bottas το overcut οποτε τι τι θα κανουν οι 2 πρωτοι με την τωρα καταταξη θα εχει πολυ ενδιαφερον

    • Mitsos Ribopaido

      Με 2 Πιτ και τέρμα γκάζι νομίζω θα έχει μεγάλη αγωνία…. Χαμός

    • Βασιλης

      βεβαια το ιδιο μπορει να κανει ο bottas ετσι…να μπει μετα απο 10 γυρους στα πιτ και να παει και αυτος τερμα μεχρι το τελος με ενα ακομα πιτ

    • Mitsos Ribopaido

      Τον μπότας δεν το θεωρώ άμεση προτεραιότητα αλλά τον χαμ.. Όχι ότι ο Μπότας δε είναι άμεση απειλή

    • Christos Protopapas

      Νομιζω ειναι.ποιο.κοντα στην μερσεντες ο φεττελ….φανηκε και.στο p3…..νομιζω οτι.αυριο θα παιξει μεγαλο ρολο η διαχειριση ελαστικων η πιστα αυτη τα καταπονει.ιδιαιτερα και να δουμε και το μοτερ οσο αφορα την οικονομια καυσιμου οπως λες….τι δυνατοτητες θα δωσει στους οδηγους της φεραρι.οσο αφορα ρυθμο.αγωνα η φεραρι φανηκε οτι στο fp2 που εγινε η προσομειωση δεν.πιεσε

    • Fαν1ς

      Για τον ρυθμό αγώνα που λες και εγώ είχα αυτή την εντύπωση…. Διάβασα όμως αυτό το άρθρο και είδα πως είμαστε μπροστά τώρα αν ισχύει δεν ξέρω…. Δες και εσυ:http://www.rachf1.com/news/ferrari-hold-advantage-over-mercedes-in-silverstone-long-runs

    • Christos Protopapas

      Σωστα τα λεει αν.και σε καποιο σημειο η μερσεντες γυρνουσε με 2 δεκατα ταχυτερα αλλα ο αρχιμηχανικος του χαμιλτον του ειπε οτι δεν.ξερει τι.φορτιο καυσιμου εχει.η φεραρι….παντως νομιζω οτι.η φεραρι.θα ναι σημαντικα ποιο.γρηγορη με τιν κιτρινη.γομα

    • Christos Protopapas

      Επισης πιστευω οτι θα προσπαθησουν τα δυο φεραρι με.τις θεσεις.2 και.3 να.στριμωξουν την μερσεντες με διαφορετικες επιλογες δοκιμαζοντας undercut σιγουρα οποτε ειναι.σημαντικο.στην χειροτερη.στο.τελος του πρωτου γυρου να ναι.2 και.3