Μπορεί χθες να πανηγύρισε η Toyota, αλλά σήμερα η Porsche ήταν αυτή που χαμογέλασε μιας και κατάφερε να κάνει το 1-2 στον 6ωρο του Nurburgring. Νικητές ήταν οι ​Timo Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber, μιας και τερμάτισαν μπροστά από τους Andre Lotterer, Neel Jani και Nick Tandy, με την δεύτερη Porsche 919 Hybrid, που έχασαν την πρωτοπορία στο τελευταίο pit stop.


Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε το Toyota TS050 Hybrid των Kamui Kobayashi, Jose-Maria Lopez και Mike Conway, με το δεύτερο αγωνιστικό της Toyota, αυτό των Anthony Davidson, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi, που είχαν κερδίσει τον αγώνα στο Silverstone και στο Spa να αναγκάζεται να αλλάξει αντλία καυσίμου και να τερματίζει τελικά στην 4η θέση, 5 γύρους πίσω από τον νικητή.

Στην LMP2 κατηγορία νικητές ήταν οι Oliver Jarvis, Thomas Laurent και Ho-Pin Tung με την ομάδα του Jackie Chan, την Jackie Chan DC Racing. Στην LMGTE Pro την καρό σημαία πήραν οι James Calado και Alessandro Pier με Ferrari 488 GTE (AF Corse Ferrari), ενώ τέλος στην κατηγορία LMGTE Am την νίκη πανηγύρισαν οι Christian Ried, Matteo Cairoli και Marvin Dienst με Porsche 911 RSR (Dempsey – Proton Racing).

Ο επόμενος αγώνας, ο 6ωρος στο Μεξικό θα διεξαχθεί στις 2/3 Σεπτεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα του Spa μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

  • Moby Dick

    Eύκολο 1-2 μέσα στο σπίτι μας σήμερα. Το νέο αεροδυναμικό πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης που χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά φέτος έκανε την διαφορά στον αγώνα και η Toyota αρ. 7 δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο 919 που εκτός της ταχύτητάς τους λειτούργησαν και εντελώς απροβλημάτιστα για 6 ώρες. Δεύτερη νίκη για τους​ Timo Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber και όχι πρώτη που γράφει η ανάρτηση, μιάς και κέρδισαν πρόσφατα και στον 24 ωρο αγώνα του Lemans.

  • Tsou Kostas

    η λέξη “πελάτες” δεν ειναι πλέον αρκετή.

    • Moby Dick

      Πες το στον Ντότσικα! Που έγραψε στις 21/6/2017, μεταξύ άλλων ηλιθιοτήτων,
      ότι “Είναι ηλίου φαεινότερο πως η 919 Ηybrid είναι πλέον πίσω από τα
      Toyota, ασχέτως της επικράτησης της στους αγώνες των 2 τελευταίων σεζόν.”

      Στείλτου συστημένο και το παρών άρθρο. Επιτέλους οι συκοφαντίες και η κίτρινη δημοσιογραφία πρέπει να τελειώνουν.

      ​ΥΓ: Βαθμολογία κατασκευαστών LMP1 = Porsche 154, Toyota 114,5.​