Στις αρχές Ιουνίου η Subaru παρουσίασε το WRX STI Type RA, και πήγε στη Πράσινη Κόλαση με σκοπό την κατάκτηση του ρεκόρ για 4-πορτο sedan στο Nürburgring. Ήταν άτυχη, όμως, αφού την ημέρα που είχε κλείσει την πίστα για αυτή την απόπειρα στη γερμανική πίστα έριχνε “καρέκλες”, κάτι που ήταν απαγορευτικό για ένα τέτοιο τρομακτικό time attack.

Τότε ο Michael McHale, διευθυντής επικοινωνίας της Subaru, είχε δηλώσει ως άλλος Terminator “We’ll be back”. Και όντως οι Ιάπωνες επέστρεψαν στην γερμανική πίστα και σημείωσαν χρόνο ρεκόρ για 4-πορτο sedan, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 6 λεπτά και 57,5 δευτ.

Το όπλο ήταν το WRX STI Type RA NBR Special, όπου RA βάλε Record Attempt. Υπεύθυνη για την προετοιμασία του αυτοκινήτου ήταν η Prodrive, και όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται για κάποιο στοκ ταπεινό WRX STI, αλλά για ένα κανονικό τέρας.

Για να είμαι δίκαιος το αυτοκίνητο δεν είναι παραγωγής, με τον 2-λιτρο υπερτροφοδοτούμενος boxer του να αποδίδει 600 άλογα, και στροφάρει στις 8.500 σ.α.λ., με τους μηχανικούς της εταιρίας να λένε ότι το έχουν φτάσει και στις 9000 σ.α.λ). Το σειριακό κιβώτιο της Prodrive κάνει τις αλλαγές μεταξύ 20 και 25 msec, αρκετά πιο γρήγορα από τα περισσότερα κιβώτια διπλού συμπλέκτη που κυκλοφορούν.

Η ανάρτηση είναι προδιαγραφών rally, ενώ για να σταματήσει το τέρας φροντίζουν οι αεριζόμενοι δίσκοι 15 ιντσών με τις 8-πίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς. Οι κλασσικές χρυσές ζάντες της Subaru στις οποίες κουμπώνουν τα σλικ ελαστικά φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ η γωνία camper έχει μειωθεί κατά 0,6 μοίρες (ή αλλιώς οι τροχοί έχουν “πλαγιάσει” κι άλλο προς τα έξω) σε σχέση με το αυτοκίνητο που έτρεξε στο Isle Of Man. Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφορικό που αναλαμβάνει να μοιράσει την δύναμη στους τροχούς είναι το εργοστασιακό της Subaru.

  • Grekko

    Δηλαδή μόνο εξωτερικά μοιάζει με ένα impreza!

    • Pandal

      Και το διαφορικο

  • Scooby r22b
  • Christos Dimou

    Να το πετύχεις αυτό σε καμία ορεινή διαδρομή….

    • αμα ερθει προς το χωριο μου……στην πρωτη λακουβα θα ψαχνει το λιγοτερο το ψαλιδι του! !!!!!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Tι μας διδασκει το κειμενο? Οτι τα διαφορικα της Subaru αντεχουν :P
    Tερας το τερας αλλα για να φτασεις ενα subaru σε αυτο το σημειο θες πολυυυυ χρημα. Δεν ξερω αν αξιζει μιας και με λιγοτερα αγοραζεις 2 Ferrari. Mονο η αναρτηση και το κιβωτιο σε αυτο το πραγμα κανουν 50-60 χιλιαρικα

    • mixalhs7

      Tα 500 παραδείγματα του RA που θα βγουν προς πώληση όπως λέγεται,θα έχουν (συμβολική) τιμή πώλησης άνω των 40.000$.
      Υποθέτω λοιπόν πως με τα χρήματα που θα συγκεντρωθουν θα καλυφθεί το όλο κόστος εξέλιξης του εγχειρήματος απ την Αγγλική Ρrodrive.

  • ενας που γουσταρει τα 4πορτα sedan…ή τα subaru και να χαρηκε με αυτο το ρεκορ !!!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      εγω :) Oχι τοσο τα subaru αλλα γουσταρω 4πορτα 4κινητα sedan :)

    • ενας που γουσταρει τα sedan…καλη ωρα εσυ :-D …τα γουσταρει για τους χωρους την πολυτελεια και τα ατομα που μπορει να μεταφερει με ενα τετοιο….
      στην προκειμενη περιπτωση δεν μπορεις να κανεις τιποτα απο αυτα….οποτε προς τι η χαρα σου για το ”sedan” ??? :-P

    • Γιώργος Εμπέρ

      Θα του απαντουσα πως μου αρεσουν σαν σχημα και ειμαι σιγουρος πως σε ενα evo χωρανε, ενα παιδικο καθισμα πισω, 2 βαλιτσες στο πορτμπαγκαζ και 450 αλογα απο κατω.

      Σε οποιον αρεσουν, να παρει quasqai και juke. Εγω θα ψωνισω αυτο το οπλο εκει και θα περναω τα suv απο κατω. Σαν το μαυρο nsx που περναγε κατω απο το κοντεινερ της νταλικας στο Fast and The Furious.

      Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να μου αρεσουν τα suv η να με αναγκασει η μοδα της εποχης να θελω τα suv! Οποιος θελει ας ψωνισει suv. Εγω δεν τα γουσταρω και οσο “με αναγκαζουν” τοσο ποιο αδιαφορα μου ειναι

    • δεν με καταλαβες μαλλον !!!εγω μιλαωγια το συγκεκριμενο που εγραψε τον χρονο….αδειο…χωρις καθισματα…τιουναρισμενο στο θεο…….καθαρα αγωνιστικο…..ειτε εχει 4 πορτες…ειτε 2..ειτε καμια…τον ιδιο χρονο θα εγραφε !!!

      αντιθετα πχ ο χρονος της Ιουλιας….ειναι αξιοθαυμαστος !!! μιας και αυτο ειναι ενα πραγματικο SEDAN !!!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Kαι παλι εγω :) Στην προκειμενη φαση της ζωης μου που δεν εχω παιδια, αντε επειδη ειμαι large να εχει καθισμα συνοδηγου για την κοπελα μου. Δεν θελω να εχει ουτε aircondition, ουτε ραδιο, ουτε να παιρνει τηλεφωνο απο το τιμονι! Θελω απλα να σπερνει τον τρομο στο διαβα του :) Ετσι και αλλιως αν θα πηγαινα διακοπες δεν θα επαιρνα αυτο! (Ουτε μεχρι τα πρωτα διοδια δεν θα εφτανε γιατι θα ειχε μεινει απο βενζινη)

      Τον ιδιο χρονο θα εγραφε γιατι δεν εμεινε κατι αλλο να ξηλωσουν :P Το εγδυσαν ολο απο ακρη σε ακρη :P

    • αυτο σε λεω….αρα και εσυ στην ουσια δεν θελεις ενα sedan….αλλα ενα coupe στην καλυτερη !!!! :-P

    • Γιώργος Εμπέρ

      Aν εννοεις sedan απο την αποψη των 4 πορτων, ναι. Μπορει και κουπε. Με μονο 2 πορτες μπροστα. Δεν με χαλαει. Αλλα το θελω σχημα σενταν. Θελω με κωλο πισω. Και λιγο ποιο μεγαλο. Οχι φαση honda s2000, miata κλπ. Θελω Φαση evo, gulia, impreza. Ουτε τα hatchback μου αρεσουν πολυ εκτως απο μερικα οπως focus RS πχ.

    • μα δεν διαφωνουμε σε αυτο που σαρεσει !!! εγω εχω εναστασεις στο οτι αυτο το οχημα θα εχει να λεει πως εκανε τον γρηγοροτερο γυρο στα sedan στο ring !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Απο την στιγμη που ειναι τετραπορτο ειναι σενταν. Απο το εργοστασιο βγηκε ως 4πορτο sedan. Το οτι εχει φαει εκτεταμενο tuning και βγηκαν πισω καθισματα και θολομπαρωθηκε και καταργησανε την χρηση του ως σενταν, ναι. Ισχυει. Δεν θα βαλλεις σε αυτο 2 φιλους πισω. Αλλα συνεχιζει να ειναι σενταν. Αν θελεις να βαλλεις τα πισω καθισματα, συνεχιζεις να εχεις εκει τις πισω πορτες. Αυτο που το κανει να διαφερει απο το κουπε ειναι οι πορτες. Και τις εχει πανω. Οποτε δεν ειναι κουπε. Ειναι σενταν :)

    • εγω απλα αναφερω το γεγονος….οτι αμα βαλεις τα καθισματα και βγαλεις το ρολ κειτζ και το ψηλωσεις για να μπορει να κυκλοφρει κανονικα στους δημοσιους δρομους…τοτε απλα δεν θα γραψει τον κορυφαιο χρονο που εγραψε τωρα !!!

      για μενα ενας χρονος απλα να ειχαμε να λεγαμε!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Τοτε δεν θα ειναι το time attack που ειναι. Μην τα μπλεκεται ολα. Τα αμαξια δεν ειναι transformers. Αυτο το αμαξι φτιαχτηκε για να αποδειξει η Subaru πως αν θελει, εχει την τεχνογνωσια και μπορει να βγαλλει ενα time attack που αν το βαλλεις σε αγωνες, θα σπειρει. Το αμαξι φτιαχτηκε και στηθηκε ειδικα για την πρασινη κολλαση, οπως ακριβως και τα υπολοιπα που γραφουν χρονους εκει. Το αμαξι μπορει και κατεβαζει το χρονομετρο κατω απο τα 7 δευτερολεπτα. Αυτο και μονο το κανει αεροπλανο. Ειναι time attack. Δεν ειναι ενα απλα βελτιωμενο subaru. Ειναι ενα πολυ ειδικο subaru για μια πολυ συγκεκριμενη χρηση με παρα πολυ εκτεταμενες μετατροπες για την χρηση αυτη. Κατι αντιστοιχο κανει και η F1 και τα μονοθεσια που τρεχουν. Κατι αντιστοιχο κανουν και τα dragster. Δηλαση η M3 3000αλογα που σηκωνεται σουζα, ειναι ποια σενταν? Και ομως ναι! Απλα πλεον ποια κανει αλλη χρηση και οχι αυτη του σενταν!

    • μα αυτο σε λεω ρε συ !!! ειναι ενα ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ που ετυχε να εχει 4 πορτες…αυτο και τιποτα αλλο !!!!
      αν ηθελε η subaru να αποδειξει οτι το εχει στα sedan…θα εφτιαχνε ενα subaru impreza που να το πουλανε ολες οι αντιπροσωπειες στον κοσμο…και θα εγραφε με αυτο εναν χρονο..και ας μην εσπαγε το 7ρι !!!

      ειναι σαν να μου φερει μεθαυριο η AUDI το RS5 απο το DTM…να γραψει κανα χρονο εκει στο 6+ και να λεει…το πιο γρηγορο κουπε στο ring !!! ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ ΟΝ ΔΕ ΛΑΙΝ !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      To ιδιο λεμε :) Αλλα και οι αλλοι αυτο κανουν. Ειπε απλα πως ειναι ποιο γρηγορο απο την 918. Δεν ειπε πως το αμαξι παραγωγης ειναι ποιο γρηγορο απο την 918. Απλα δειχνει τι μπορει να κανει το αγωνιστικο προσωπο της εταιριας οταν εχει κεφια :) Δεν ειναι ανουσιο. Ειναι μαρκετιν. Και κακα τα ψεμματα το αμαξι ειναι θηριο ανημερο. Θυμασαι εκεινο το impreza στο Isle of man που ειχαμε μεινει ολοι μ@λ@κ3ς? Ε αυτο ειναι λιγο καλυτερο! Σου λεει αυτο μπορω. Αν εσυ audi, honda, bmw, kia κλπ μπορεις, φερε το δικο σου time attack και γραψε κατι καλυτερο.

    • πιθανον δεν μπηκες στον κοπο να διαβασεις το αρθρο !!! :-P
      εγω αναφερομαι σε αυτο ” Στις αρχές Ιουνίου η Subaru παρουσίασε το WRX STI Type RA, και πήγε στη Πράσινη Κόλαση με σκοπό την κατάκτηση του ρεκόρ για 4-πορτο sedan στο Nürburgring. ”

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οπου το αρθρο λεει οτι RA=Record Attempt και οτι το αμαξι δεν ειναι αμαξι παραγωγης. Παρολα αυτα το build βασιζεται πανω στο Subaru impreza wrx sti οπου ειναι sedan 4θυρο αυτοκινητο. Πηραν αυτο και το εκαναν Time Attack. Δεν καταλαβαινω τι εχω καταλαβει λαθος σε ολο αυτο 8)

    • μαζι σου !!!! απλα θεωρω ΑΝΟΥΣΙΟ/ΑΚΥΡΟ να χαιρεται η καθε subaru οτι εχει τον ταχυτερο χρονο στα SEDAN με ενα τετοιο αυτοκινητο !!!!
      αν μιλουσαμε για εργοστασιακο εστω και περιορισμενης παραγωγης ασφαλως και αλλαζει το θεμα !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Mα αφου σενταν ειναι! Απλα δεν ειναι παραγωγης! Το λεει κιολας! Γραφω με ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΕΝΤΑΝ τον καλυτερο χρονο στην πιστα!
      Αλλα ειναι σενταν! Εχει 4 πορτες! Απλα καταργησαν την χρηση του ως sedan. Και εγω μπορω να παρω ενα κινητο και να το λιωσω στα παιχνιδια η να το χρησιμοποιο ΜΟΝΟ σαν gps. Του αλλαξα εντελως την χρηση του και το εκανα ΜΟΝΟ παιχνιδοκονσολα η μονο GPS αλλα δεν παυει να συνεχιζει να ειναι τηλεφωνο!

      Και το αμαξι το πηραν και το εκαναν ΜΟΝΟ time attack. Αλλα δεν παυει να ειναι 4θυρο σενταν αυτοκινητο. ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (το λενε κιολας) που εγραψε τον καλυτερο χρονο! Παιρνει τα ευσημα σαν αγωνιστικο σενταν αυτοκινητο. Οχι σαν παραγωγης σενταν αυτοκινητο.

      Και στα dragster χαιρομαστε που το evo κανει το 400αρι σε 2 δευτερολεπτα ενω εχει παψει να ειναι αμαξι που λεει ο λογος! Αλλα ειναι ενα ερμο σενταν 4θυρο 1800 (πλεον ποια) κυβικα με 2500 αλογα! Παει μονο ευθεια, ειναι αδειο, χωραει βενζινη για 400 μετρα αλλα δεν ειναι ουτε suv ουτε hatchback. Ειναι σενταν 4θυρο μη παραγωγης που αφηνει ολους τους φιλους του dragster μ@λ@κ3ς με τους χρονους που γραφει

    • και στα dragster..οταν διαβαζουμε πχ για το πιο γρηγορο SUPRA και τελικα βλεπουμε οτι εχω V8 και το σωμα ειναι απο φαιμπεργκλας τα ιδια λεμε !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ναι αλλα δεν του αλλαξαν ουτε μοτερ, ουτε το σωμα ειναι απο φαιμπεργκλας. Φοραει τον μποξερ κινητητα του impreza απλα βελτιωμενο απο την ιδια την Subaru και το ιδιο σασι του impreza απλα θολομπαρωμενο.

    • kai ειναι γυμνο..με αεροδυναμικα βοηθηματα και τεζα χαμηλωμενο..με ειδικη ρυθμιση στις αναρτησεις και και και και……

      σαν χρονος εντυπωσιακος……αλλα ακυρος για να λες οτι εισαι το πιο γρηγορο SEDAN !!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ε αφου ειναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ. Κολλας στην λεξη σενταν. Παιρνει τα ευσημα σαν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ σενταν. Οχι ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ σενταν.

      Η διαφορα αναμεσα στο Golf και στο Golf WRC ειναι οχι το αν εχει 2 η 4 πορτες ουτε αν ειναι hatchback αλλα οτι το ενα ειναι WRC. Kατα και τα 2 ειναι το ιδιο hatchback για διαφορετικη χρηση.

      Το golf WRC που εγινε αεροπλανο απο τις μετατροπες δεν εγινε ξαφνικα SUV. Hatchback συνεχιζει να ειναι. Απλα WRC Aγωνιστικο hatchback. Οχι το παραγωγης. Το ιδιο πραγμα για αλλη χρηση.

    • πφφφ αυτο σε λεω…αμα τωρα που τον ταχυτερο γυρο στο ρινγκ στα χοτ χατςπου τον εχει το σιβικ….φερει αυριο η VW το WRC και πει οτι εγραψε τον ταυχτερο χρονο…….θα ισχυει ?? στα χαρτια ναι…….αλλα στην ουσια οχι !!!! για ολους το CIVICθα ειναι το πιο γρηγορο !!!

      ετσι και εδω…… και εδω δεν νομιζω να αναφερον οτι ειναι το πιο γρηγορο αγωνιστικο sedan….αλλα γενικα το πιο γρηγορο sedan….

      αν το αναφερουν ετσι οτι ειναι το πιο ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ SEDAN…τοτε εχω καταλαβει kati λαθος..και τζαμπα το συνεχιζουμε !!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αν εισαι το ποιο γρηγορο αγωνιστικο σενταν σημαινει πως εισαι ποιο γρηγορος απο ΟΛΑ τα σενταν. Και τα αγωνιστικα και τα παραγωγης αφου τα αγωνιστικα σενταν ειναι εκ φυσης ποιο γρηγορα απο τα σενταν παραγωγης! Οποτε ειναι το ποιο γρηγορο σενταν!

      Οχι το ποιο γρηγορο σενταν παραγωγης! Το ποιο γρηγορο αγωνιστικο σενταν. Αλλα επειδη τα αγωνιστικα σενταν ειναι γρηγοροτερα απο τα παραγωγης, ειναι το γρηγοροτερο σενταν! Ειναι τοσο απλο.

      Παταει πανω στις λεξεις για να κανει και λιγο εντυπωση για κατι που ομως δεν ψευδεται!

    • μα γιαυτο στο λεω….οταν οι αλλοι δεν εχουν κατεβασει ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ sedan…αλλα μονο ΠΟΛΙΤΙΚΑ…….αρα κανεις ενα ανουσιο marketing !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αν οι αλλοι κατεβαζουν μονο παραγωγης σενταν, τοτε ναι. Κανει απλα μαρκετιν. Αλλα η subaru ειναι αυτοκινητοβιομηχανια και οπως ολες προσπαθει να εχει κερδος και να προμοταρει τα αμαξια της και να τραβα το ενδιαφερον. ΟΛΕΣ χρησιμοποιουν μαρκετιστικα κολπα και ειναι λογικο.

    • σε αυτο που λες δεν διαφωνουμε…..απλα τωρα πανε ξαναδιαβασε το πρωτο μου σχολιο !!!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Στον μεσο αναγνωστη που θα το διαβασει, η στον μεσο ανθρωπο που θα του το πει ενας φιλος του η θα δει απλα ενα βιντεακι στο Youtube, αυτο που θα δει ειναι ενα impreza διαολεμενο να τα γ@μ@3! ολα. Λιγο ρολο παιζει αν ειναι το σενταν παραγωγης η το αγωνιστικο και λιγοι θα καταλαβουν την διαφορα και θα ψαχνουν για πισω καθισματα. Ομως ολο αυτο κανει καλο στην εταιρια για σπρωχνει το impreza ως ενα αμαξι που μπορεις να το παρεις και να το κανεις αεροπλανο. Δειχνει πως ειναι ενα αμαξι με δυνατοτητες.

    • αυτο ακριβως θελω να πω…οτι ειναι ενα ”κακιστο” marketing !!! παραπλανηση θα ελεγα!!! δεν βρισκω βασικα τη σωστη λεξη !!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν παραπλανει κανεναν. Εφερε ενα αγωνιστικο σενταν αυτοκινητο και εγραψε χρονο καλυτερο απο ενα hypercar 1000 ιππων! Και κακα τα ψεμματα. Αυτος που θα παρει evo και impreza δεν θα το παρει για να παει παραλια. Θα το παρει για να το κανει οσο ποιο πολυ αγωνιστικο γινεται. Ετσι και αλλιως η εταιρια σε ραλλυ ετρεχε. Σε αυτο ειναι καλη και αυτο προμοταρει! Και στο κατω κατω, μακαρι να το ειχα και ας μου εδιναν το παραγωγης. Θα το εκανα εγω ετσι!

    • μονο που το hypercar εχει κανονικο εσωτερικο και και και και και……
      εκατονταδες αγωνιστικα εκει εξω στον κοσμο μπορουν να γραψουν καλυτερο χρονο απο την 918 !!!!

      η διαφορα ειναι…οτι θα ακουσεις καποιος οτι το impreza ειναι το ταχυτερο sedan στο ring….θα το αγορασει….και θα τον παιρνανε μεχρι και τα clio rs !!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Κανενας δεν αγοραζει αμαξι ετσι επειδη ακουσε πως ειναι το ταχυτερο αμαξι στο ρινγκ και εκτως των αλλων το impreza ακομα και ετσι δεν κανει ενα εκατομμυριο ευρω που κανει η 918! Δεν κανει ουτε τα μισα! Μην σου πω πως δεν κανει ουτε το 1/4 της τιμης!

    • πρωτον εσυ μιλησες για το marketing…αρα ασφαλως και υπαρχουν αρκετοι που θα το κανουν μονο γιαυτο….
      δευτερον….η 918 και το καθε πολιτικο αυτοκινητο καταφρενει αυτον τον χρονο σαν πολιτικο με οτι αυτο σημαινει !!! η τιμη που αναφερεις ειναι κατι διαφορετικο ….

      και αντε αφου θελεις να αναφερεις την ατοπη συγκριση 918 με το συγκεκριμενο IMPREZA…..με την 918 μπορεις να πας μια χαλκιδικη με το αισθημα χωρις να ιδρωσεις…αφου εχεις ερ κοντισιον…εχεις ηχομονωση….εχεις μουσικουλα…….εχεις αναρτησεις δρομισιες και και και και και…….

    • mixalhs7

      Αν βάλεις σλικς στην 918 θα κανει κάτω απο 6:47 οπως ειχε πει ο Mark Lieb. Και σε αυτη την περιτωση θα εξακολουθεί να εχει δερμάτινα ηλεκτρικα θερμαινόμενα μπακετ, ηχοσύστημα 11 ηχείων, θερμαινόμενο τιμόνι, 2 οθόνες αφής,air condition και glovebox ;))

    • αν μονο με σλικ κατεβασει τοσο…φανταζομαι τι θα εκανε αν της τοποθετουσες ενα ακραιο αεροδυναμικο ”κοστουμι” και την ελαφρωνες οσο δεν παει !!!!!!! ;-)

    • mixalhs7

      Αυτό είναι κάτι που (δυστυχώς) δεν θα το δούμε να πραγματοποιειτε ποτέ!

    • Mika

      Να βαλεις το πακετο Βαισαχ να μην εχει A/C ρε συ!! Τι να το κανεις???
      :p

    • mixalhs7

      Στο πακετο αν θες επελεγες a/c. Η διαφορα του στανταρ μοντελου με το βαισαχ ηταν 2” ειχα διαβασει

    • Mika

      Και Α/C κι ηχοσυστημα ξαναβαζες αν ηθελες!!!
      :p

    • Mika

      Και Α/C κι ηχοσυστημα ξαναβαζες αν ηθελες!!!
      :p

  • xtra

    ολοι η subaru που αγαπαμε και θελουμε να ερωτευτουμε ξανα , σε μια φωτο

  • Mika

    Eντυπωσιακη επιδειξη ικανοτητων απο τη Subaru…