Στις αρχές Ιουνίου η Subaru παρουσίασε το WRX STI Type RA, και πήγε στη Πράσινη Κόλαση με σκοπό την κατάκτηση του ρεκόρ για 4-πορτο sedan στο Nürburgring. Ήταν άτυχη, όμως, αφού την ημέρα που είχε κλείσει την πίστα για αυτή την απόπειρα στη γερμανική πίστα έριχνε “καρέκλες”, κάτι που ήταν απαγορευτικό για ένα τέτοιο τρομακτικό time attack.

Τότε ο Michael McHale, διευθυντής επικοινωνίας της Subaru, είχε δηλώσει ως άλλος Terminator “We’ll be back”. Και όντως οι Ιάπωνες επέστρεψαν στην γερμανική πίστα και σημείωσαν χρόνο ρεκόρ για 4-πορτο sedan, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 6 λεπτά και 57,5 δευτ.

Το όπλο ήταν το WRX STI Type RA NBR Special, όπου RA βάλε Record Attempt. Υπεύθυνη για την προετοιμασία του αυτοκινήτου ήταν η Prodrive, και όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται για κάποιο στοκ ταπεινό WRX STI, αλλά για ένα κανονικό τέρας.

Για να είμαι δίκαιος το αυτοκίνητο δεν είναι παραγωγής, με τον 2-λιτρο υπερτροφοδοτούμενος boxer του να αποδίδει 600 άλογα, και στροφάρει στις 8.500 σ.α.λ., με τους μηχανικούς της εταιρίας να λένε ότι το έχουν φτάσει και στις 9000 σ.α.λ). Το σειριακό κιβώτιο της Prodrive κάνει τις αλλαγές μεταξύ 20 και 25 msec, αρκετά πιο γρήγορα από τα περισσότερα κιβώτια διπλού συμπλέκτη που κυκλοφορούν.

Η ανάρτηση είναι προδιαγραφών rally, ενώ για να σταματήσει το τέρας φροντίζουν οι αεριζόμενοι δίσκοι 15 ιντσών με τις 8-πίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς. Οι κλασσικές χρυσές ζάντες της Subaru στις οποίες κουμπώνουν τα σλικ ελαστικά φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ η γωνία camper έχει μειωθεί κατά 0,6 μοίρες (ή αλλιώς οι τροχοί έχουν “πλαγιάσει” κι άλλο προς τα έξω) σε σχέση με το αυτοκίνητο που έτρεξε στο Isle Of Man. Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφορικό που αναλαμβάνει να μοιράσει την δύναμη στους τροχούς είναι το εργοστασιακό της Subaru.