Στην έκθεση της Νέας Υόρκης, και κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Dodge Challenger SRT Demon, ο επικεφαλής της εταιρίας Tim Kuniskis τόνισε ότι το αυτοκίνητο είναι τόσο γρήγορο, που η National Hot Rod Association (NHRA) – η διοργανώτρια αρχή αγώνων dragster στις Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά – απαγόρευσε την συμμετοχή του σε αγώνες.

Έτσι, εάν οι ιδιοκτήτες θέλουν να εκμεταλλευτούν την πλήρης δυναμική του muscle car τους θα πρέπει να διαθέτουν αγωνιστική άδεια, και να τοποθετήσουν στον “Δαίμονα” πλήθος εξοπλισμού ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου ενός roll cage. Ευτυχώς για τους τυχερούς ιδιοκτήτες, ο John Hennessey, από τον ομώνυμο βελτιωτικό οίκο έχει την λύση.

Σε επιστολή του προς τον επικεφαλής των επιβατικών αυτοκινήτων της FCA Αμερικής Tim Kuniskis, ο John Hennessey δήλωσε ότι θα ανοίξει το drag strip του Lonestar Motorsports Park για τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, λέγοντας:

Ήμουν πολύ απογοητευμένος όταν ανακάλυψα ότι ο NHRA απαγόρευσε στο Demon να μπορεί να τρέξει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του (τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε 9,65 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου τα 225 χλμ/ώρα) για τα 400άρια. Ως πρόεδρος του Lonestar Motorsports Park, σχεδιάζουμε να επιτρέψουμε στους ιδιοκτήτες των Dodge Demon να μπορούν να τρέξουν τα οχήματά τους στο δικό μας 400αρη drag strip, χωρίς την ύπαρξη roll-cage ή/και αλεξίπτωτου.

Η μόνη απαίτηση του Hennessey για τους ιδιοκτήτες του Demon είναι να παρακολουθήσουν μια μονοήμερη αγωνιστική εκπαίδευση, για να εξοικειωθούν με την οδήγηση του αυτοκινήτου τους στα όριά του.

Να θυμίσω, ότι ο V8 6,2-λίτρων κομπρεσοράτος κινητήρας του έχει δυναμώσει στα 840 άλογα, με την αύξηση της ιπποδύναμης να προήλθε από την τοποθέτηση μεγαλύτερου -2,7-λίτρων- κομπρέσορα, που σηκώνει μεγαλύτερη πίεση. Ακόμα υπάρχουν νέα πιστόνια, νέες βαλβίδες, νέες μπιέλες, τρεις εισαγωγείς αέρα (καπό, μέσα από τους προβολείς και από τους θόλους) και νέα αντλίας βενζίνης δύο σταδίων. Το όριο περιστροφής του κινητήρα έχει αυξηθεί από τις 6.200 σ.α.λ στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα καπό σε μοντέλο παραγωγής. Η εισαγωγή αέρα ονομάζεται Air Grabber, καλύπτει έκταση 290,3 τετραγωνικών εκατοστών και παρέχει τον απαιτούμενο αέρα στον κομπρεσοράτο V8 κινητήρα του αυτοκινήτου. H Dodge αναφέρει πως η εισαγωγή αέρα στο καπό, μαζί με τους αεραγωγούς πίσω από τους προβολείς, μειώνουν κατά πολύ την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής σε σχέση με το Hellcat.

Διάβασε επίσης: Έλα να κλάψουμε παρέα με τα νούμερα του Dodge Challenger Demon

Τέλος, ο Hennessey έχει δηλώσει ότι ετοιμάζει το Challenger Demon με πάνω από 1.500 άλογα. Αναλυτικές λεπτομέρειες για το “δαιμονισμένο” Challenger μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • Mika

    Ωραιος!! Θα τα κονομησει κι απο τις συμμετοχες στο σεμιναριο και την εισοδο στην πιστα του, υποθετω….