Σε νέα εποχή εισέρχεται η Maserati, θέλοντας και μη. Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της FCA, Sergio Marchionne, όλη η γκάμα της «Τρίαινας» θα μπει στην πρίζα από το 2019 και μετά.

Κατά το Automotive News, το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων επιτάχυνε τις εξελίξεις για το λανσάρισμα υβριδικών μοντέλων Fiat και Chrysler. Το αναθεωρημένο πλάνο, περιλαμβάνει την «ηλεκτροποίηση» τουλάχιστον για το 50% των διαθέσιμων μοντέλων της FCA μέχρι το 2022, με την Maserati να αναλαμβάνει το βαρύτερο φορτίο. Γιατί έγινε αυτό;

Διότι, πάντα σύμφωνα με τον Marchionne, ο προσανατολισμός και η δυναμική της ιταλικής φίρμας επιτρέπει την επιπλέον τιμολόγηση που θα επιφέρει το αυξημένο κόστος της υβριδικής τεχνολογίας. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώθηκαν, ωστόσο είναι πολύ πιθανή η εξέλιξη μιας ολοκαίνουργιας πλατφόρμας, η οποία θα αποτελέσει θεμέλιο για την μελλοντική γκάμα της Maserati, στα πρότυπα της Giorgio που χρησιμοποιεί η Alfa Romeo.

Οι νέες τάσεις αναμένονται να κάνουν πρεμιέρα στην Levante, η οποία θα κληθεί να ανταγωνιστεί την Cayenne E-Hybrid. H νέα Quattroporte θα ακολουθήσει, αντιμετωπίζοντας την αντίστοιχη Panamera ενώ άγνωστο παραμένει το μέλλον του διαδόχου της GranTurismo. Για την Levante, πιθανότερο σύνολο φαντάζει το υβριδικό σύστημα που συναντάμε στο Chrysler Pacifica Hybrid.

  • Anestis Genk

    Εμένα μου φαίνεται παπάτζα ίσα ίσα για να περνάνε το τεστ, αλλά ντάξει εγώ είμαι και hater.

    • Mika

      Ηater of Maserati??
      But why???????

    • Anestis Genk

      Hater of non 100% gasoline Otto-cycle cars. Οπότε εν προκειμένω η υβριδοποίηση με χαλάει και την θεωρώ κομπίνα για να κρατηθούν τα προσχήματα με τα σικέ τεστ.