Η βρετανική εταιρία, μέσω του επικεφαλής σχεδιασμού Gerry McGovern, απέκλεισε το ενδεχόμενο δημιουργίας 7θέσιας έκδοσης για τη ναυαρχίδα της:
Μια τέτοια έκδοση θα μπέρδευε το αγοραστικό κοινό. Όποιος αναζητά περισσότερη πρακτικότητα και 7 θέσεις, μπορεί να κοιτάξει το Discovery που δεν απέχει ιδιαίτερα από το Range Rover σε επίπεδο πρεστίζ.
Παρόλα αυτά, η αφαίρεση των 2 πίσω θυρών φαίνεται πως βρίσκεται στο τραπέζι. Η μητρική εταιρία της Tata Motors εξετάζει το ενδεχόμενο ενός ακόμα πιο premium μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται στο Range Rover. Στόχος του θα είναι η Bentley Bentaygaa δίχως να ακολουθήσει τα ίδια μονοπάτια, ήτοι τεράστιο μέγεθος και ιπποδύναμη. Σύμφωνα με τον McGovern:
Πρέπει να σκεφτόμαστε εκτός πεπατημένης. Το Range Rover παραγόταν αποκλειστικά ως 2πορτο από το 1970 μέχρι το 1981. Η επιτυχία του Evoque μας κάνει να πιστεύουμε στην αναβίωση του δίθυρου Range, σε μια πολύ πιο premium εκτέλεση».
Αυτή τη στιγμή, το πολυτελέστερο Range Rover είναι αυτό με το μακρύ μεταξόνιο και τιμάται κοντά στις 190.000 ευρώ. Οπότε ενδεχόμενη υπερπολυτελής έκδοση αναμένεται να ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200.