Με τέρμα το γκάζι συνεχίσουν να δουλεύουν οι άνθρωποι της Honda, προκειμένου να ετοιμάσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τον «Spec 4» κινητήρα. Ο RA617H εξακολουθεί να είναι το χειρότερο power unit του grid, τόσο από την πλευρά της αξιοπιστίας όσο και από την πλευρά της απόδοσης, με τους Ιάπωνες να στοχεύουν τη Renault πριν από το τέλος της φετινής σεζόν.
Ο στόχος αυτός φαίνεται πολύ δύσκολος, αν σκεφτούμε ότι η Honda πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει για τον πρώτο της φετινό κινητήρα, δηλαδή πριν ξεκινήσει η σεζόν. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει καθυστέρηση πολλών μηνών, αλλά το αφεντικό της εταιρείας, Yusuke Hasegawa, είναι κατά το ήμισυ ανακουφισμένος.
Είναι δύσκολο για ‘μένα να πω ότι είμαι ικανοποιημένος. Ίσως το τωρινό επίπεδο της απόδοσης να είναι αυτό που θα έπρεπε να πετύχουμε στην αρχή της σεζόν. Οπότε, σκέφτομαι «Τουλάχιστον μπορούμε να φτάσουμε την απόδοση που θα έπρεπε να έχουμε στη Βαρκελώνη». Έτσι, μας πήρε περίπου πέντε μήνες. Αν μιλούσαμε για ένα περιβάλλον εκτός της Formula 1, θα ήμουν περήφανος για τους πέντε μήνες. Αλλά, στο πρόγραμμα της Formula 1, αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Επομένως, είμαι κατά 50% ανακουφισμένος και κατά 50% πολύ απογοητευμένος που δεν μπορέσαμε να έχουμε αυτή την απόδοση στην αρχή της σεζόν.
Οι φήμες δίνουν και παίρνουν όσον αφορά το μέλλον των McLaren και Honda. Η Sauber προχώρησε σε ακύρωση του συμβολαίου, έτσι είναι ορατό το ενδεχόμενο αποχώρησης των Ιαπώνων από τη Formula 1, αφού η συνεργασία με τη «Macca» μόνο δεδομένη δεν είναι. Παρ’ όλα αυτά, ο Hasegawa υποστηρίζει ότι το κλίμα μεταξύ των δύο πλευρών παραμένει καλό.
Βασικά, μιλάμε συχνά κι εξακολουθούμε να έχουμε μια πολύ δυνατή επικοινωνία. Έτσι, δεν χρειάζεται να κάνουμε κάποιες ειδικές συναντήσεις μαζί τους.