Ο οδηγός της M-Sport Ford, Ott Tanak, κατέκτησε την νίκη στους δύσκολους, γλιστερούς και απρόβλεπτους δρόμους του Rally Γερμανίας, όντας στην κορυφή της γενικής κατάταξης από την 7 ειδική του αγώνα, και μέχρι το τέλος. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Εσθονού στο WRC, μετά την Ιταλία πριν κάτι μήνες, και ήρθε δύσκολα, καθώς o οδηγός της Citroen, Andreas Mikkelsen, με το C3 WRC, και ο teammate του, Sebastian Ogier, τερμάτισαν 16 και 30 δευτ. πίσω του.

Αυτός ήταν ο τρίτος αγώνας του Mikkelsen με την γαλλική ομάδα, με την θέση του στο podium να είναι το πρώτο της Citroen μετά από σχεδόν 5 μήνες, όταν ο Kris Meeke κέρδισε στο Μεξικό. Στην τέταρτη θέση, και πρώτος με το αγωνιστικό της Toyota, βρέθηκε ο Juho Hanninen, αφού κατάφερε σήμερα το πρωί να πάρει διαφορά ασφαλείας από τον Elfyn Evans. Ο τελευταίος έχασε τη θέση του και από τον Craig Breen, τερματίζοντας μόλις 1,9 δευτ. πιο γρήγορα από τον Evans.

Ο Jari-Matti Latvala, με το Yaris WRC, τερμάτισε έβδομος, μπροστά από το ι20 WRC Coupe του Hayden Paddon, και το Fiesta WRC του τοπικού οδηγού, Armin Kremer. Ο Neuville εγκατέλειψε χθες με σπασμένη πίσω αριστερά ανάρτηση, και επέστρεψε σήμερα υπό καθεστώς Rally2, με σκοπό να κερδίσει κάποιους βαθμούς στην Power Stage, κάτι που δεν κατάφερε, καθώς τόσο ο Dani Sordo, όσο και ο Esapekka Lappi, και με τους δύο να τρέχουν υπό Rally2, να παίρνουν τους βαθμούς της Power Stage.

Θέση Οδηγός Ομάδα Διαφορά
1 Ott Tanak M-Sport Ford 2:57:31.7
2 Andreas Mikkelsen Citroen +16.4
3 Sebastien Ogier M-Sport Ford +30.4
4 Juho Hanninen Toyota +1:49.2
5 Craig Breen Citroen +2:01.5
6 Elfyn Evans M-Sport Ford +2:03.4
7 Jari-Matti Latvala Toyota +3:58.2
8 Hayden Paddon Hyundai +4:32.4
9 Armin Kremer M-Sport Ford +10:19.4
10 Eric Camilli M-Sport Ford +10:44.3

Την βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών μπορείς να την δεις εδώ.

  • gronholm89

    Θριαμβος της M-sport με νικη σε WRC, WRC2, WRC3 και 5/10 αυτοκινητα δικα της στην βαθμολογουμενη 10αδα. Να σημειωθει οτι η Γερμανια ηταν το μοναδικο ραλλυ που δεν ειχε κερδισει ποτε η ομαδα του Malcolm Wilson. Με 3 αγωνες να απομενουν εχει σχεδον κλειδωσει το πρωταθλημα, ενω ο Ogier πηρε σημαντικο προβαδισμα.

    • +17 με 3 αγωνες να απομενουν….το λες και αποσταση ασφαλειας απο τον δευτερο !!!!

    • gronholm89

      Μια εγκαταλειψη ειναι… Αλλα σιγουρα ειναι καλη διαφορα! Στο κατασκευαστων δειχνει να εχει τελειωσει η υποθεση!

    • manowar

      Σου λει το φιεστα στα μερη μα ειμαστε κατσε να κανουμε την διαφορα..χε χε χε…
      Σοβαρα τωρα πολυ απροβλεπτοι ολοι φετος..ακομα και γνωστες που το ζουν απο μεσα την εχουν πατήσει

    • gronholm89

      Βασικα Αγγλια ειναι η πατριδα του Fiesta. Δεν νομιζω οτι την εχει πατησει καποιος, ισως περιμεναν πρωτη την Hyundai! Παντως οπως κοιτουσα την βαθμολογια χθες η M-sport ειναι η μονη ομαδα που εχει τουλαχιστον 1 αυτοκινητο σε καθε αγωνα μεχρι στιγμης στο βαθρο. Και ειναι αποριας αξιο πως δεν μπαινει σαν εργοστασιο η Ford με τετοιο αυτοκινητο και οδηγους!!! Φαντασου προβολη που θα εχει.

    • manowar

      Οχι γερμανικό δεν ειναι το φοκους και το φιέστα ρε συ; την πaτησαν εννοώ οτι ειπαν για μεγαλο φαβορι χιουνται.. Αλλα απο οτι φαίνεται ο γαλλος δεν ειπε την τελευταία του λεξη

    • gronholm89

      Η M-sport τα φτιαχνει στην Αγγλια, παντα αυτη τα εφτιαχνε! Εκει ειναι και η εδρα τους!

    • manowar

      Τα αγωνιστικά ναι μορε το ξέρω.. Αλλ λεω το φιεστα σαν φιεστα
      😀