Πριν δέκα ημέρες η Porsche παρουσίασε τη τρίτη γενιά της Cayenne, η οποία αρχικά είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: την απλή και την S. Μηχανικά, η “απλή” Cayenne εξοπλίζεται με έναν 3,0-λιτρο V6 turbo, απόδοσης 340 ίππων στις 5.300-6.400 σ.α.λ., με ροπή 450 Nm από τις 1.340 μέχρι 5.300 σ.α.λ. Με βάρος 1.985 κιλά, επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτ., ενώ με το πακέτο Sport Plus σε 5,9 δευτ.. Για τα 0-200 χλμ/ώρα χρειάζεται 24,2 δευτ., ή 23,9 δευτ. με το πακέτο Sport Plus. Η τελική της ταχύτητα ανέρχεται στα 245 χλμ/ώρα, με την επίσημη μικτή κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 9,2 – 9 λίτρα/100, και τις εκπομπές CO2 στα 209 – 205 γρ/χλμ.

Η Cayenne S φοράει τον 2,9-λίτρων bi-turbo V6 κινητήρα, απόδοσης 440 ίππων στις 5.700-6.600 σ.α.λ., με ροπή 550 Nm από τις 1.800 μέχρι 5.500 σ.α.λ. Με βάρος 2.020 κιλά, επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτ., ενώ με το πακέτο Sport Plus σε 4,9 δευτ.. Για τα 0-200 χλμ/ώρα χρειάζεται 18,9 δευτ., ή 18,6 δευτ. με το πακέτο Sport Plus. Η τελική της ταχύτητα ανέρχεται στα 265 χλμ/ώρα, με την επίσημη μικτή κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 9,4 – 9,2 λίτρα/100, και τις εκπομπές CO2 στα 213 – 209 γρ/χλμ.

Και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με το νέο 8-τάχυτο Tiptronic S κιβώτιο, το οποίο προσφέρει ταχύτερους χρόνους απόκρισης και πιο σπορ ρυθμούς στις χαμηλότερες ταχύτητες, ενισχύοντας τόσο την απόδοση στην άσφαλτο, όσο και τις ικανότητες του αυτοκίνητου εκτός δρόμου.

Αναπόφευκτα, όμως, θα υπάρχουν και πιο δυνατές εκδόσεις και μια από αυτές θα είναι και η Cayenne GTS, με τον X-Tomi Design να μας δείχνει πως φαντάζεται ότι θα μοιάζει αυτή. Η συγκεκριμένη έκδοση θα διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πιο επιθετικές ποδιές, μαύρες λεπτομέρειες στα φωτιστικά σώματα και στο αμάξωμα, μεγαλύτερους τροχούς, και χρωμιωμένες απολήξεις στην εξάτμιση. Μηχανικά, αναμένεται να κινείται με τον 3,6-λίτρων twin-turbo V6, απόδοσης κοντά στους 500 ίππους και 600 Nm ροπής.