Δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα και φιλοσοφίας hot hatchback, με παραπλήσια ιπποδύναμη και μια βασική διαφορά. Ο “Ιάπωνας” μπροστοκίνητος, ο “Γερμανός” τετρακίνητος. Ποιο είναι συνολικά καλύτερο;

Το Honda Civic Type R, που φορά έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει μέχρι τα 272 χλμ/ώρα.

Το VW Golf R, που φορά έναν 2,0-λιτρο TSI τετρακύλινδρο κινητήρας, απόδοσης 310 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,6 δευτερόλεπτα, με την τελική του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

  • charris

    2 αυτοκινητα που απευθυνονται σε target group με διαταραγμενες προσωπικοτητες…..

  • oxi οτι επρεπε να δω το αποτελεσμα για να συμφωνησω….αλλα GOLF εισαι !!!
    περαν της πλακας…..το GOLF γιατι ειναι τετρακινητο !!! για την καθημερηνοττητα η 4κινηση κανει τη διαφορα !!!
    υ.γ καλα αν εχασα κατι ψιλα με τον τυπακο που οδηγουσε το civic….με τον βρετανο ”Πλαπουτα” πρεπει να μην καταλαβα γρι !!!!!!!!!! :-P

    • manowar

      δεν καταλαβαινω τον λογο υπαρξης τετοιοων τεστ να μην γινεται κοντρα και να ακουμε απλα καποιους να μιλανε..που ξερουμε εμεις αν δεν λενε μλκιες;;χαχαχα

    • Mika

      Kλαμμα ρεεε!!!
      Γιατι???
      Ειναι ωραιος ο Μatt!!!!

  • Renesis1
  • Anestis Genk

    320>310
    272>250
    Τι μας ενδιαφέρει τι κάνει στον δρόμο και τι σχήμα έχουν οι ρόδες

  • Mitsos Ribopaido

    Ακομα θυμάμαι τα πρώτα μου μεροκάματα στο συνεργείο να φέρνουν τα golf 3 και κατι πολο με @@μενα ηλεκτρολογικα.. Μπο@@δελα ουτε τα ρενω έτσι..
    Τιμιο το volkswagen μας έμαθε χαρτογράφηση και μαστοριλίκια

    • Spider

      Μάλλον είσαι πολύ μικρός και δεν έχεις μεγάλη εμπειρία από αυτοκίνητα. Αλλιώς θα έγραφες τώρα ΚΑΙ για τις δεκάδες 124,127,128, uno,tipo,tempra,33,75,155,fulvia,delta,dedra, του γκρούπο φιατ και R5,11,12,19, peugeot 104,304,205, Citroen cx, bx, ax κ.λ.π Γαλλικών δυνάμεων. Όλα τα μαστόρια των 70s-80s-90s έκαναν διδακτορικό στην μηχανολογία και στα ηλεκτρικά με δαύτα. Οι περισσότεροι δε, έκαναν και μεγάλες περιουσίες. Τα ιαπωνικά δεν χαλούσαν τόσο, όμως αυτό ήταν το μόνο τους πλεονέκτημα, όντας μεγάλες λατέρνες στο δρόμο.
      Μην με παρεξηγήσεις. Στα γράφει αυτά ένα μεγάλος οπαδός των ευρωπαικών αυτοκινήτων, πρώην και νυν κάτοχος, μεταξύ άλλων και 7 συνολικά ιταλικών αυτοκινήτων. Καλά αυτοκίνητα στο δρόμο, με χαμηλή αξιοπιστία όμως. Και εγώ απέκτησα μεγάλο μέρος των γνώσεών μου εξαιτίας αυτών,χωρίς να είμαι μηχανικός…Τα γερμανικά που είχα μπορεί να μην είχαν την αίσθηση των ιταλικών ήταν όμως ασύγκριτα ποιό αξιόπιστα. Στο 7αρι που οδηγώ τώρα ως καθημερινό όχημα,αν και έχει 140.000χλμ δεν έχω αλλάξει τίποτα, ούτε καν τακάκια!!!!
      Δεν έχω συμφέρον να υποστηρίξω καμμία εταιρεία, καμίας χώρας. Η αλήθεια όμως πρέπει να λέγεται. Δεν μπορεί να λέμε σήμερα ότι διαχρονικά τα γιωνέζικα είναι αξιόπιστα και να ξεχνάμε ότι επί σειρά ετών ήταν χάροι στον δρόμο, ουτέ να λέμε ότι τα γερμανικά χαλάνε και να ξεχνάμε ότι επίσης επί σειρά ετών θέσπιζαν τα στάνταρ ασφαλείας. Και βέβαια δεν πρέπει να στεκόμαστε στο γεγονός, ότι επειδή τα γαλλικά και ιταλικά είχαν χαμηλά ποσοστά αξιοπιστίας, δεν ήταν τα απολαυστικότερα αυτοκίνητα στην οδήγηση. Έκαστος στο είδος του._

    • Nikolas_S1

      Δεν ειναι μικρος…απλα βγαινουν πολλα κομπλεξ σε αυτο το blog

      Ενταξει το οτι ο καθενας σκαρφιζεται βλαβες που εχει ακουσει απο τον φιλο του μπαντζανακη του που ειχε ενα ξαδερφο με VW ειναι πλεον γνωστη καραμελα

    • Mitsos Ribopaido

      Νικόλα κόμπλεξ μάλλον έχεις εσύ γιατί αν είχες έστω δουλέψει σε συνεργείο θα ήξερες την αλήθεια.. Το ότι σου θιξαμε τους Γερμανούς, απλά γελάω…Περαστικά!

    • Mitsos Ribopaido

      Συμφωνώ spider, απλα τα συγκεκριμένα golf ήταν @@@.. Έχουμε πολλές ιστορίες να πούμε για τα γαλλικά άστο;)

    • πιο 7ρι εχεις ρε θηριο και του εχεις 140.000 χιλιομετρα ???και δεν εχεις αλλαξει τακακια σε τοσα χιλιομετρα ??? αθηνα-θεσσαλονικη καθε μερα κανεις και φρεναρεις μονο με κατεβασματα ??? :-P

    • Spider

      2013 1.4 tsi. Και γω απορώ με την αντοχή τους. Στο συνεργείο μάλιστα στα 135.000 που έκανα service, μου είπαν ότι ούτε στα 150.000 προβλέπεται να τα αλλάξουν!!! Ε εντάξει, ας αλλάξει κάτι και ο επόμενος ιδιοκτήτης. Ένα καινούργιο golf 7.5 1.0 tsi dsg είναι καθοδόν….

    • ωωωωωωω!!! παντως μενω ευχαριστα επληκτος με το γεγονος οτι δεν εχεις αλλαξει τακακια….ασφαλως και παιζει ρολο και ο τροπος που οδηγσεις…αλλα και ο ιδιαδρομες !!!!
      περιμενω και εντυπωσεις απο το 1000ρι οταν με το καλο !! :-)

    • Spider

      Το έχω κάνει test drive,οπότε ξέρω περίπου τι να περιμένω, αλλά εντάξει, άλλο η δοκιμή και άλλο η συμβίωση. Θα γράψω μελλοντικά ποιό αναλυτικά για αυτό.
      Όσο για το 1.4 tsi, τι να πω? Πραγματικά από την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα,δεν σταματά να με ευχαριστεί και να με εκπλήσσει με την ομοιογένεια,την απόδοσή του,την πολύ λογική κατανάλωση καυσίμου και την αντοχή του. Μία μπαταρία στα 2 χρόνια-ξέχασε η γυναίκα μου αναμμένο το φωτάκι ένα Σαββατοκύριακο- και ένα μπροστινό silent block που έσκουζε και που άλλαξα, δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαρές βλάβες…

    • Mitsos Ribopaido

      Όντως αυτά είναι στο πρόγραμμα. Άψογος φίλε. ο αδερφός μου έχει το μοντέλο με το κινητήρα αυτό και είναι υπερευχαριστημενος!

    • Mika

      Θα “κατεβεις” απο 1.4 Tsi στο 1000αρι ρε συ???Οκ, αφου λες οτι θα ειναι DSG καπως θα γεφυρωνει το χασμα, αλλα δεν ειναι λιγο πισογυρισμα σε επιδοσεις κι αισθηση…???Αφου ομως το εχεις οδηγησει, προφανως ξερεις τι να περιμενεις…
      Π.χ, εγω κι ο Babinos που εχουμε τα Fsaρια, αν πηγαιναμε στο 1.4 122 θα μας φαινοταν διαστημοπλοιο, ακομα και το χιλιαρι με τα 110-115 αλογα που θα παρεις εσυ, πιο γρηγορο θα ηταν απο τα δικα μας!!!

    • Spider

      Κοίτα, το θέμα είναι σύνθετο. Πρώτα είναι τα τεκμήρια. Το abarth έχει 5200€, το 1.0 4000€ ενώ το 1.5 5800€. Με αυτή την διαφορά μπορώ να καλύψω σχεδόν το αυτοκίνητο που θέλω να πάρω για τη γυναίκα μου ( μεταχειρισμένο ή καινούργιο). Έπειτα είναι η χρηματική διαφορά, 21.900 το 1.0 tsi dsg, 25400 το 1.5 130 ps dsg. 3500€ είναι τα μισά σχεδόν λεφτά από αυτά που θέλω να δώσω για το αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Αλλά και η διαφορά στις επιδόσεις σε σχέση με το 1.4 δεν είναι και τεράστια. Ίδια ροπή αποδίδουν, σε λίγο μικρότερο φάσμα το 1.0 αλλά με το dsg η διαφορά αμβλύνεται. Ακόμη ο τρικύλινδρος είναι πολύ εύστροφος, ποιό εύστροφος από τον 1.4tsi και με 450€ γίνεται 130ps… Μην ξεχνάς ότι όταν θέλω να ξεδώσω παίρνω το abarth.

    • Mika

      Σ αυτο εχεις δικιο, το ελεγα απο θεμα ενεργητικης ασφαλειας, μια και σιγουρα με το Αbarth βγαζεις γουστα,αλλα υποθετω με το Golf θα κανεις τα ταξιδια σου με την οικογενεια…
      Αν με 450 μονο παει 130 αλογα, (στην αντιπροσωπεια μεσα??) τοτε ειναι must!

    • Spider

      E-tuners…!!!!!

    • Anestis Genk

      Ο πατέρας μου είχε τα τακάκια 8 χρόνια. Όταν άρχισα να το παίρνω, σε 6 μήνες διαλύθηκαν! Το ίδιο πράγμα 8 χρόνια αργότερα, μόνο που την δεύτερη φορά άντεξαν ενάμιση έτος, μεγάλωσα.

    • Mitsos Ribopaido

      Μπάμπη Τοιμασου το βίντεο έρχεται!

    • εδω θα ειμαι και το περιμενω !!!!!!!! :-D

    • Mitsos Ribopaido

      Ρυθμίζω τα τελευταία νομικά και περιμένω το εξάρτημα για τον φορτιστή.. Τρίτη γράφω και αμεσα δημοσιευω.. μοντασζ εως τωρα ειμαι ετοιμος

    • Nikos Schinas

      Όταν διάβασα 7άρι , νόμιζα έλεγες για το rx7 … :P και μετά σκέφτηκα την μπέμπα την 7αρα

    • manowar

      ναι αλλα δεν οριζει αυτο το πιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο..το τι πραγμα κανει ενα αυτοικινητο καλυτερο απο το αλλο ειναι ενας ολοκληρος καταλογος..γιατι για μενα ασπουμε civic με golf ειναι σαν να συγκρινεις μενιδι με μαρουσι..οπως τα βλεπει κανεις..ασε που τα golf 3 ηταν αθανατα..και τα Μκ4

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν διαφωνώ.. Εγώ μίλησα αυστηρά για ηλεκτρολογικη Αθάνατο στα άλλα.. Εκεί όχι και όποιος τ αρνείται…τι να πω..

    • Ψυχίατρος

      Εγώ να δεις τι έχω μάθει από αυτό το blog και τι άτομα έχω γνωρίσει! Έχω αναπτύξει τους ιατρικούς ορίζοντές μου!

    • Mitsos Ribopaido

      Φαίνεται ..

  • gv

    ολοι μια ζωη κραζουν το golf επειδη εχει συντηρητικη εμφανιση και τωρα ξαφνικα μας βγαινουν πουριτανοι και λενε εντελως ακραια πραγματα για την εμφανιση του civic λες και ειναι κανενα lada ξερω γω,αηδιαζουν λες και μιλανε για σκατα!
    ο αλλος μαλιστα λεει ξερει μονο εναν που να του αρεσει!
    σιγα ρε φιλε!τι μας λες!
    το εχουν παραχεσει λιγο οι αγγλοι!
    ενα διαφορετικο σχημα ψαχναμε τοσο καιρο,ενα επιθετικο design που να ενσαρκωνει τον ορο hot hatch!
    το εκανε η χοντα για τους ενθουσιωδεις λοιπον,με τεραστιο ρισκο να μην αρεσει στους πολλους και εμεις αντι να πουμε μπραβο αρχιζουμε τη γκρινια!
    ε ελεος πια!

    • Nikolas_S1

      Κοιτα εδω που τα λεμε δεν ειναι ομορφο…αλλα Honda ειναι, VTEC εχει, turbo πλεον εχει…θα το επαιρνα!!!

      Υ.Γ: Ακουσα ενα καινουριο ν ανοιγει στην Βουλιαγμενης (πρεπει ν ηταν το 1500 με τα 180hp, με διπλη εξατμιση στο κεντρο του προφυλακτηρα)
      Μιλαμε επαθα…

    • gv

      αλλο δεν ειναι ομορφο αλλο ειναι σκατα ή εμμετος που λενε πολλοι..
      εχει τεραστια διαφορα!

    • manowar

      ολα αυτα ειναι σχετικα..ο καθενας τον ορο hot hach στο μυαλο του το αντιλαμβανεται διαφορετικα..αλλοι θελουν το μικρο στο ματι μεγαλο στο κρεβατι [γκολφ] και αλοι θελουν τον σκυλο που γαβγιζει πολυ..κανεις ομως δεν μπορει να πει ισρροπημενο σχεδιο αυτο του σιβικ..ισορροπημενο σχεδιο λες αυτο του Μαζντα 6 μαζντα 3 απο ιαπωνια δεν σημαινει οτι επιδη ειναι ιαπωνας θα δεχτουνε ολοι την καθε καγκουρια ..συγκρινε μαζντα με χοντα ιαπωνες και οι 2 ο ενας ομως ειναι πολυ καλος στην δουλεια του

    • απλα μπορουσε να το βγαλει σαν το KIA CEED !!! :-D

    • Mitsos Ribopaido

      Καλά το ceed όμως φίλε θηρίο! Χωρίς υπερβολή. Ίσως βέβαια είναι κ το συγκεκριμένο του μπάρμπα μου.. Του χει βγάλει την μάνα και δεν ζητεί τπτ

  • Nikolaos Charisoglou

    Παντε να βγαλετε την κακοψυχια σας αλλου για τα ιαπωνικα .γα………ω την πουτ…..α την ευρωπη σας που σας πηδαει καθε μερα με διαφορους τρόπους και ειδικα η Γερμανία. Αλλα ετσι εισαι ελληνα αγόραζε γερμανικο ωστε ο γερμανος πολιτης να γίνεται ακομα ποιο πλούσιος χωρια απο το μνημονιο που σου εβαλε και γινεται και αλλο πλούσιος και μετα οταν σε φτυνουν νομιζεις οτ βρέχει

  • περαστικός

    Autocar και VW…
    Σαν τον Ολυμπιακό στο Ελληνικό πρωτάθλημα..

  • η μόνη διαφορά που έχει ουσία: Golf R 3d DSG 45.200 (με στάνταρ το active info display και της παναγιάς τα μάτια από εξοπλισμό)
    Type R: ανάλογα τα κέφια του σαρακάκη, 57.000; 60.0000;
    Όσο και να αγαπάς το Type R απλά η τιμολογιακή διαφορά είναι χαοτική, δεν υπάρχει δίλημμα.

  • Nikolaos Charisoglou

    Παντε δώστε και αλλα λεφτα στους καιζερ και να σου λενε σκυψε και αλλο.γερμανολαγνοι εεεε γερμανολαγνοι.καλυτερα να δωσω κανα φραγκο και να παρω κανα αμερικάνικο παρα γερμανικο

  • Nikolaos Charisoglou

    Παντε δώστε και αλλα λεφτα στους καιζερ και να σου λενε σκυψε και αλλο.γερμανολαγνοι εεεε γερμανολαγνοι.καλυτερα να δωσω κανα φραγκο και να παρω κανα αμερικάνικο παρα γερμανικο

  • Mika

    Μου κανει εντυπωση κι επιβεβαιωνει την αισθηση μου, αυτο που ειπαν για το προηγουμενο πια TypeR, πως ηταν μια ασκηση για τη Honda, και ποσο γρηγορα να συμπληρωσω εγω θα ξεχαστει..Εμεινε τοσο λιγο στην αγορα,και μαλλον βγηκε για να λυσει τα θεματα και να γινει καλο αυτο εδω…
    Οσο για τα αυτοκινητα, απευθυνονται εντελως σε διαφορετικους τυπους αγοραστων, που ο ενας δυσκολα θα κοιταξει το αλλο μοντελο..