1Κατατακτήριες

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Μαλαισιανού Grand Prix για τον Lewis Hamilton. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κατέκτησε την 70η pole position της καριέρας του και την ένατη φετινή, ωστόσο τα καλύτερα νέα για τον ίδιο είναι ότι ο Sebastian Vettel θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση, αφού δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο, λόγω προβλήματος στο turbo.

Ο Kimi Raikkonen προσπάθησε πολύ, αλλά για 45 χιλιοστά δεν μπόρεσε να νικήσει τον Βρετανό. Τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης κλείδωσε η Red Bull, με τον Max Verstappen να είναι ταχύτερος από τον Daniel Ricciardo. Ο Valtteri Bottas στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Esteban Ocon, Stoffel Vandoorne, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Fernando Alonso που ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες:

2Q1

Η πίστα ήταν στεγνή, ωστόσο στον ουρανό υπήρχαν κάποια σύννεφα. Οι θερμοκρασίες διαμορφώνονταν στους 30°C στον αέρα και τους 46°C στην άσφαλτο. Οι μισοί οδηγοί ξεκίνησαν να γράφουν χρόνους, μεταξύ των οποίων ήταν οι Mercedes και οι Ferrari. Ο Hamilton πέρασε μπροστά, αλλά ο Raikkonen ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από τον Βρετανό.

Ο Bottas ήταν τρίτος στην πρώτη του προσπάθεια, με μικρή διαφορά από τον Hamilton, όμως ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας σημείωσε ταχύτερα περάσματα σε όλα τα κομμάτια και έπιασε κορυφή με 1:31.6, έξι δέκατα μακριά από τον δεύτερο Raikkonen. Άσχημα τα πράγματα για τον Vettel, ο οποίος έδειχνε πως έχει ξανά θέμα με τον κινητήρα, αυτή τη φορά με το turbo.

Ο Verstappen μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, με την επίδοσή του να είναι τρία δέκατα χειρότερη από αυτή του Hamilton. Ο Ricciardo βρισκόταν στην πέμπτη θέση, με την δράση να έχει μειωθεί πέντε λεπτά πριν από το τέλος. Ο Vettel παρέμενε στο γκαράζ των Ιταλών και όλα έδειχναν ότι δε θα σημειώσει χρόνο και θα αποκλειστεί από τη συνέχεια.

Εκτός από τους εφτά πρώτους οδηγούς, όλοι οι υπόλοιποι βγήκαν με τα πολύ μαλακά για να βελτιώσουν την επίδοσή τους. Ο Massa μετακινήθηκε στην πέμπτη θέση, ο Gasly στην όγδοη θέση, ο Palmer στην ένατη , την ώρα που ο Alonso είχε πέσει στην 15η θέση, περνώντας οριακά στο Q2.

Εκτός έμειναν οι Grosjean, Magnussen, Wehrlein, Ericsson και ο Vettel που δεν σημείωσε χρόνο.

3Q2

Υπό τον φόβο πιθανής βροχής, τα μονοθέσια άφησαν γρήγορα τα pits, αυτή τη φορά με τα πολύ μαλακά, καθώς αύριο θα ξεκινήσουν με το ίδιο σετ ελαστικών που θα φορούν όταν σημειώσουν το ταχύτερό τους πέρασμα εδώ. Ο Bottas ήταν αυτός που έγραψε πρώτος πέρασμα, με 1:31.2, αλλά ο Hamilton ήταν σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του.

Ο Raikkonen έμεινε να σηκώσει το βάρος για τη Ferrari και έπιασε κορυφή, όντας λίγο πιο γρήγορος από τον Hamilton. Ο Verstappen κινήθηκε, επίσης, γρήγορα και μπήκε ανάμεσα στους δύο Πρωταθλητές, όταν ο Ricciardo δεν ήταν όσο γρήγορος θα ήθελε, όπως δήλωνε και η πέμπτη θέση. Ο Ocon ήταν πίσω από τον Αυστραλό και ο Hulkenberg στην γνώριμή του έβδομη θέση.

Έξι λεπτά είχαν απομείνει και ο Alonso μπήκε στην δεκάδα, όπως και ο Palmer. Κανένας οδηγός στην πίστα, κάτι που θα άλλαζε άρδην στην συνέχεια. Μόνο οι Raikkonen και Verstappen βγήκαν από τα μονοθέσιά τους· όλοι οι υπόλοιποι πιλότοι έβαλαν νέα ελαστικά και βγήκαν για νέους ταχύτερους γύρους.

Τόσο ο Hamilton όσο και ο Bottas θέλησαν να κινηθούν γρήγορα. Ο Φινλανδός είδε το όνομά του στην κορυφή, όμως ο Βρετανός παρέμεινε στην τέταρτη θέση, βελτιώνοντας ελαφρώς τον χρόνο του. Ο Ocon πήρε την έβδομη θέση από τον Hulkenberg και οι δύο McLaren βρισκόταν στην δεκάδα, κάτι που αποτελούσε στόχο για τους Βρετανούς.

Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Massa, Palmer, Stroll, Sainz και Gasly.

4Q3

Hamilton, Raikkonen και Bottas ήταν από τους πρώτους που βγήκαν, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν γρήγορα, αν και ο Hulkenberg επέλεγε να παραμείνει λίγο ακόμα στο γαλλικό γκαράζ. Ο Hamilton ήταν με διαφορά ταχύτερος, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:30.0, μια εκπληκτική επίδοση. Ο Raikkonen ήταν κάτι περισσότερο από δύο δέκατα πιο αργός και ο Ricciardo ήταν αδύνατο να απειλήσει τον Βρετανό.

Ο Bottas βρισκόταν στην πέμπτη θέση, εννιά δέκατα μακριά από την κορυφή. Perez και Ocon ακολουθούσαν, μπροστά από τις δύο McLaren, τη στιγμή που ο Hulkenberg δεν είχε γράψει γύρο. Όλοι στα pits για να βάλουν φρέσκα ελαστικά και να τα δώσουν όλα για την τελευταία τους προσπάθεια.

Στα δύο λεπτά πριν το τέλος, και τα δέκα μονοθέσια γυρνούσαν. Ο Hamilton δεν βελτίωσε την επίδοσή του, εν αντιθέσει με τον Raikkonen, αλλά ο Φινλανδός δεν κατάφερε για πολύ λίγο να κλέψει την pole από τον Βρετανό. Ο Verstappen πήρε την τρίτη θέση, μπροστά από τον Ricciardo, με τον Bottas να είναι σημαντικά πιο αργός και να ξεκινάει πέμπτος.

Εξαιρετικοί οι Ocon και Vandoorne που θα ξεκινήσουν μπροστά από τους team-mates τους. Hulkenberg, Perez και Alonso συμπληρώνουν την δεκάδα.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ώρα Ελλάδας.

5Αποτελέσματα

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes στον “εντός έδρας” (λόγω του χορηγού της Petronas) αγώνα της πήρε ακόμα μία pole με τον Lewis και τον Bottas στην πέμπτη θέση.
    Η Ferrari προσπάθησε με τον Kimi να πάρει την pole αλλά ένα μικρό μπλοκάρισμα του Φιλανδού στην τελευταία στροφή να είναι καθοριστικό για την προσπάθειά του και τελικά να μένει δεύτερος, ενώ ο Vettel αύριο εκκινεί από το τέλος του grid και θα κάνει μεγάλη προσπάθεια για προσπεράσει αντίπαλα μονοθέσια.
    Η RBR με τους Max και Danni στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα.
    Η F.I. συνεχίζει να είναι η θετική παρουσία με διπλή παρουσία στο Q3
    Η McLaren πολύ καλά με ακόμα μία διπλή παρουσία στο Q3 και τον Βέλγο να είναι στην έβδομη θέση
    Η Renault με τον απίστευτο Nico να κρατάει ψηλά την σημαία του Enstone σε αντίθεση με τον Palmer που έμεινε εκτός από το Q2.
    Η ομάδα της STR όπως και η ομάδα της Williams αποκλείστηκαν από την συνέχεια του Q2 και φάνηκε η υστέρηση των STR12 και FW40 για την πίστα της Μαλαισίας.
    Οι Sauber και Haas συνέχισαν και στις κατατακτήριες υποτονικά, όπως ήταν και την χθεσινή ημέρα και αποκλείστηκαν από την αρχή από την συνέχεια του Q1.

    • manowar

      ελα εγω ξενερωσα,,ειμαι που ειμαι προκατλημενος με τα τελευταια γεγονοτα της f1 το γμισανε παλι ο τελευταιος αγωνας που ειδα..πολκυ βαρετο ρε φιλε οσο και να προσπαθησω να μαρεσει εχει καταντησει σουπερλιγκ επο και στημενα στρακια ..οχι οτι ειναι στημενο σαν σουπερλιγκ απλα βαρετο σαν γμω το κερατο μου.

  • kostas

    Τι υπεργκαντεμια ειναι αυτη; Αντι να χαλανε οι Μερκ για να δουμε λιγο ανταγωνισμο ολες οι γκαντεμιες σε εμας. Οσο ενδιαφερον και ανταγωνιστικο ηταν το πρωταθλημα στην αρχη τοσο βαρετο θα ειναι στο τελος μου φαινεται! Και παλι η γκαντεμια ηρθε σε πιστα που ο Φεττελ πιστευω μπορουσε pole και νικη!

  • IgNA

    70η Pole και Lap Record μεγάλε Lewis!!!

    Κρίμα για τον Vet…

  • F1fan

    Καταστροφη για τον Vettel…Αυριο θελει πολυ τυχη μαζι του κι κακια τυχη για τον Hamilton… Καλος ο Κιμι,χωρις το λαθακι στην τελευταια στροφη μπορουσε την pole.Πισω πολυ καλα η RBR,χαλια ο Bottas…Παρα πολυ καλοι οι Ocon & Vandoorne εις βαρος των teammate τους.Μετρια η Williams

  • Gestione Sportiv@

    Πληροφορίες αναφέρουν, ότι η Honda έδωσε στην McLaren ένα δοκιμαστικό spec του 2018, που θα φοράει η STR στην STR13, ενώ η Renault είχε στην STR12 τον κινητήρα που θα έχει η ομάδα του Woking στο μονοθέσιο του 2018…………. https://uploads.disquscdn.com/images/a9c5a9caa737909acc0ab85ab8fbec9e2f5a3e8ecef05a3045060720bad51fe9.jpg χαχαχαχαχα

  • Yiannis P

    Εντάξει τι να λέμε, απίστευτα κ@λόφαρδος ο Χάμιλτον. Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι δεν είναι top οδηγός, αν δεν ήταν δεν θα διεκδικούσε καν πρωτάθλημα, αλλά αυτό που έγινε στην Σιγκαπούρη και το σημερινό είναι καθαρή τύχη για τον Χάμιλτον και του δίνει απλόχερα το πρωτάθλημα. Το μόνο που μας σώζει είναι να πέσει ο Κίμι πάνω του και να τον βγάλει DNF (κάτι που είχε κάνει ο Σέννα στον Προστ για δικό του όφελως τότε), που φυσικά δεν μπορεί να γίνει. Οπότε ρεαλιστικά στρατηγική ενός pit stop για τον Σεμπ (αν γίνεται) και τάμα στην Παναγία της Τήνου για DNF του Χάμιλτον με οποιονδήποτε τρόπο…

    Υ.Γ. Γιατί η ΕΡΤ τα πρωινά GP τα δείχνει μαγνητοσκοπημένα; Λόγω χαμηλής τηλεθέασης το πρωί;

    • IgNA

      χαχαχαχα αυτά εύχεστε εε? Υπολογίζεται χωρίς τον ξενοδόχο όμως!!!

    • Yiannis P

      χαχαχ, δεν υπάρχει κάτι άλλο πλέον, μόνο βουντού για DNF… :P

    • Yiannis P

      χαχαχ, δεν υπάρχει κάτι άλλο πλέον, μόνο βουντού για DNF… :P

    • an0nymouS

      απλά πολύ τυχερή η μερσεντές.. τίποτα λιγότερο.. η τύχη δουλεύει για πάρτι της.. αλλά κάποια στιγμή θα τελειώσει κι αυτό.

    • v-bang

      Δεν ειναι ο hamilton τυχερος , η ferrari ειναι απλουστατα ανικανη τοσα χρονια τωρα . Οπως αποκαλεις το hamilton κ@λοφαρδο αλλο τοσο μπορεις να πεις και τον vettel τον καιρο που ηταν στη red bull με τις τοσες ατυχιες που συνεβησαν στους αλλους (πχ αλονσο που εχασε πρωταθληματα με 1 και 2 βαθμους με πολυ χειροτερο αμαξι , με δολοφονικες ορεξεις grosjean κτλπ) , αλλα αμα ηταν αναποδα τα πραγματα ολα θα ηταν μια χαρα. :)

    • Yiannis P

      Ισχύουν αυτά που λες, αλλά δεν αναιρούν το γεγονός ότι είναι τύχη στην πιο κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος. Δεν λέω ότι είναι κακό. Και φυσικά αν ήταν ανάποδα όλα θα ήταν μια χαρά αφού Ferrari υποστηρίζω. Δεν κρίβομαι πίσω από το δαχτυλό μου…

    • LiLBLaZeR

      Μην ξεχνάς πέρυσι πόσες ατυχίες είχε ο 44 για να πάρει το πρωτάθλημα ο νικολακης. Επίσης, το συμβάν της Σιγκαπούρης ήταν καθαρά οδηγικό λάθος του Vettel, δεν νομίζω πως είναι τύχη του hamilton…

    • Marios

      Στη Σιγκαπούρη δεν ήταν τύχη του Ham αλλά λάθος του Φέτελ!!!

    • Yiannis P

      Ναι ρε παιδιά δεν εννοώ ότι έκανε κάτι και του βγήκε, εννοώ ότι ήταν τυχερός που η Ferrari βγήκε off από την αρχή….

    • ad276

      Εισαι λάθος φιλέ μου.Δεν φταίει ο Φετελ.Ο Φετελ τους είχε πίσω του.

    • sotirisb

      Στο Μπακού έφταιγε ο Χάμιλτον όμως που έκανε brake check, ε?

    • Κούκος

      Γενικά όταν κυνηγας την πρωτιά ως δεύτερος, πιέζεις και φτάνεις στα άκρα. Λογικά θα κάνεις και λάθη αλλά και θα φέρεις και αστοχιες. Όταν είσαι πρώτος ( σε δυναμική – απόδοση) είσαι πιο χαλαρός και πιο συγκρατημενος

    • Diagrafeas

      Γιατί τα μαλακισμένα της ΕΡΤ δεν μπορούν να ξυπνήσουν…
      Εγώ το έγραψα και αν θέλετε σβήστε το…

    • bravakias

      Καλά τα λές φίλε, και εγω υπολόγιζα να πιω το καφεδακι μου και να δω τον αγώνα. Που να ψαχνω παλι αν υπαρχει κάπου live streaming. Τωρα που το εφερε η κουβεντα ξέρει κανείς κανα τρόπο; οχι όμως να θέλει φορμάτ το pc απο τα πολλες διαφημίσεις , ιοί κλπ 😊😀

  • Nerazzuro21

    Ωραίες κατατακτήριες. Με τον Vettel εκτός μάχης, ο εκπληκτικός, για ακόμα μία φορά τη φετινή σεζόν, Ham πήρε την pole. Το λάθος του Kimi στην τελευταία στροφή πιθανότατα του στοίχισε την πρώτη θέση. Αρκετά καλές οι δύο RBR, στο πουθενά ο Bottas. Πολύ καλός ο Ocon, αρκετά καλοί οι Hulk και Perez. Απογοήτευση η Williams. Θετικό ντεμπούτο από Gasly.

    Ευχάριστη έκπληξη με την είσοδο των δύο McLaren στο Q3. O Van απλά εκπληκτικός. Δεν περίμενα να βρεθεί πάνω από τη Renault. Είτε δεν λειτούργησαν οι αναβαθμίσεις της McLaren είτε ο Ισπανός κάνει αγγαρεία. Πάντως χωρίς βροχή δύσκολα θα είναι η Macca αύριο στους βαθμούς.

    Μακάρι η Μαλαισία να μας αποχαιρετήσει με έναν ωραίο αγώνα αύριο.

    • Mika

      Ο Βελγος πρεπει επιτελους να κανει κι ενα καλο αγωνα, δεν φτανει που νικησε τον Αλονσο….

    • LJ

      Πάει να μου κλείσει το στόμα ο No 2. Στον αγώνα ομως να τον δω.

      Όσο για τον Alo αγγαρεία κανονικα. Τι παίζει με αυτόν, εχει ανανεώσει; Αν όχι, τον βλέπω ξενερομενο και δεν βλέπω να μένει.

    • Nerazzuro21

      Επίσημα όχι. Δεν έχει ανανεώσει. Ο Ισπανός είπε ότι θα πάρει την τελική του απόφαση πριν το Όστιν. Πριν τη Σουζούκα δεν υπάρχει χρόνος για συζητήσεις.

  • Akis-F1 FAN

    Τι γκαντεμιά σε δέρνει ρε Σεμπ…έλεος. Κρίνοντας από την απόδοση του Κιμι η pole ήταν δική του χωρίς το πρόβλημα. Χαμ δυνατός αλλά ξανά πάρα πολύ τυχερός. Κιμι το πάλεψε αλλά το λάθος στην τελευταία στροφή του κόστισε, μακάρι να κάνει καλή εκκίνηση τουλάχιστον. Μποττας από το καλοκαιρινό διάλειμα και μετά σέρνεται, έχει συμβιβαστεί με το ρόλο του νο2 λογικά. Βαντουρν φοβερός και χωρίς τις αναβθμίσεις που έχει ο Αλονσο. Gasly επίσης πολύ καλός για rookie. Μακάρι αύριο να βρέξει να γίνει κάνας χαμός γιατί αλλιώς δεν υπάρχει ελπίδα.

    • Red Flag

      Γενικά μάλλον φέτος δεν υπάρχει πλέον ελπίδα.. ας το χωνέψουμε! Του χρόνου πάλι…

  • Anestis Genk

    Για μένα το πρωτάθλημα έληξε στον προηγούμενο αγώνα. Αυτή είναι η F1, χωρίς ανατροπές στο 89′.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Δυνατη μονομαχια μεταξυ Lewis-Kimi με νικητη τον πρωτο και 3ο την κινουμενη βομβα Max.
    Ατυχος ο Seb, θα ειχαμε καλη μαχη.
    Υ.Γ.Διαβαζω σχολια τυπου κωλοφαρδος Hamilton και να γινει κατι να χαλασει η Mercedes.
    Αυτο δεν ειναι ευγενης αμιλλα, ειναι κακια. Δυστυχως οι οπαδοι δεν αλλαζουν.

    • kostas

      Μα και ουδετερος φιλαθλος να εισαι αντικειμενικα ειναι ο μονος τροπος να δουμε θεαμα και μαχη για τον τιτλο.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Σε αυτο συμφωνω 100%.αν θελουμε να δουμε θεαμα και μαχες ως το τελος, αλλα αμφιβαλω αν θελουν ολοι αυτο.
      Απλα ο Seb ειναι πιο ατυχος, δεν ειναι ο Ham τυχερος.

    • Yiannis Kontopoulos

      Είναι κωλόφαρδος και πολύ μάλιστα, αλλά κάποτε τελειώνουν αυτά.

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι!

    • Mika

      Like για τη τελευταια σου παραγραφο..

    • Akis Dk

      Οντως φιλε πολυ μισος για την Mercedes…..δεν ξερω πολλα για την F1 αλλα αυτο κανει μπαμ στα σχολια !!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δεν πιστευω οτι ειναι ειδικα για την Mercedes (οχι οτι ειναι συμπαθης οπως και ο Ham), απλως αυτη ειναι τωρα στην κορυφη και η Ferrari μετα απο χρονια ειναι ακρως ανταγωνιστικη.

    • Akis Dk

      Εχεις ενα δικιο…αλλωστε το ειπες και εσυ “οι οπαδοι δεν αλλαζουν”

    • Moby Dick

      Aυτά τα λένε οι κακομαθημένοι οπαδοί της Ferrari γιατί δεν ξέρουν να χάνουν.

      Το να λές να γίνει κάτι για να χαλάσει το μονοθέσιο που σε κερδίζει, δεν είναι τίποτε άλλο απο ομολογία αποτυχίας και απο ομολογία οτι έχουν χειρότερο μονοθέσιο και χειρότερη ομάδα.

      Τα βέλη τους οι οπαδοί της Ferrari θα πρέπει να τα ρίξουν στην ίδια την Ferrari, γιατί αυτή είναι η μοναδική υπεύθυνη για την κατάντια της – τους.

      Η Μερτσέντες πάει για 4ο σερί τίτλο. Για ποια κωλοφαρδία ομιλούν; Ας κάνουν μια ανάλυση για την ίδια την Ferrari και τότε ίσουν βρούν απαντήσεις!

    • kostas

      Το οτι εχει διαλυσει τον ανταγωνισμο η Μερκ και εχει το καλυτερο αμαξι κανενας δεν το αμφισβητει, αλλα 4 χρονια σερι κυριαρχιας καταστρεφουν το σπορ και δυστυχως φετος δεν εχουμε και εμφυλιο μεταξυ των οδηγων τους να εχει και λιγο σασπενς!

    • Moby Dick

      “αλλά 4 χρόνια σερι κυριαρχιας καταστρεφουν το σπορ”

      απο που προκύπτει αυτό;

    • kostas

      Ειναι απιστευτα βαρετο να βλεπουν οι φιλαθλοι τους ιδιους και τους ιδιους να νικανε συνεχεια. Γι’αυτο πεφτει και η τηλεθεαση. Ακομα κι εγω που ειμαι Φερραρι θεωρω την περιοδο 2001-2004 απο τις πιο βαρετες γιατι ξεραμε απο την αρχη ποιος θα το παρει και κανενας δεν μπορουσε να κοντραρει τις Φερραρι.

    • Moby Dick

      Το κατάλαβα οτι είσαι Ferrari.

      Πολύ περίεργη άποψη όμως είναι αυτή που έχεις περί πρωταθλητισμού.

      Και τι να κάνει η Μερτσέντες; Να μειώσει την απόδοσή της για να μην πάρει το πρωτάθλημα 4η ή 5η φορά ώστε να το πάρει κάποιος άλλος ώστε να μην καταστραφεί το σπόρ; Εντελώς άκυρη και αντιδημοκρατική άποψη.

      Πρωταθλητισμός αυτό ακριβώς σημαίνει, ο καλύτερος στο τέλος του πρωταθλήματος και αυτός που θα έχει μαζέψει τους πιο πολλούς βαθμούς, να παίρνει και το πρωτάθλημα. Οχι 4 χρόνια, 104 αν το αξίζει!

      Η Ferrari και οι υπόλοιποι, αν θέλουν να πάρουν το πρωτάθλημα ώστε να γίνει εναλλαγή του πρωταθλητή, ας φτιάξουν καλύτερο μονοθέσιο απ’ την Μερτσέντες.

      Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και σάπια.

    • GiorisFullThrottle

      Εσυ να ξανασχολιασεις εδω οταν μπει η πορσε στην F1…….

    • Moby Dick

      Όταν έρθει η δικτατορία σου, τότε να μου δίνεις εντολές. Μέχρι τότε θα τα ακούτε και θα το φυσάτε και δεν θα κρυώνει.

    • GiorisFullThrottle

      Μιλας εσυ???Που δε βλεπεις τιποτα αλλο περα απο πορσε….Α ξεχασα υποστιριζεις κ αυτους που κερδιζουν τη FERRARI.(χαχαχαα εισαι για γελια).Τη μια μιλας για χαζοφεραρι την αλλη για χαζοιταλους κ παει λεγοντας(πολυ πικρα ρε παιδι)
      Εγω τουλαχιστον παραδεχομαι τα λαθη της ομαδας μου κ ουτε εβρισα μερκ κ χαμ…
      Η αληθεια βεβαια ειναι οτι μας εχει κακομαθει η ΟΜΑΔΑΡΑ μας με τοσες νικες πρωταθληματα κ χαρες!!!!Κ πρωταθλημα να μη παρουμε φετος παλι θα ειναι μια θετικη χρονια γιατι γινεται δουλεια.

    • Akis Dk

      Δηλαδη μολις μπει η πορσε ολοι θα ειναι απο κατω της ? Ετσι οπως το λες ειναι λες και οι υπολοιπες ομαδες μπηκαν στην F1 χθες…..

    • Moby Dick

      Ποιος είναι αυτός που θα μου πει εμένα πότε θα σχολιάζω; Φασιστάκι θα είναι. Έτσι είναι όμως οι κακομαθημένοι οπαδοί της Ferrari. Πρέπει επιτέλους κάποιος να τους βάλει στη θέση τους και να τους ξεμπροστιάσει.

    • Akis Dk

      Φαντασου αμα πεσει η Mercedes χαρες……τι να πω…..και δεν ειμαι φαν κανενος αλλα μολις βλεπω Post απο την σελιδα για την Mercedes μετα απο κατω το 99% την βριζουν…..

    • Moby Dick

      Εγώ δεν είμαι Μερτσέντες αλλά χαίρομαι που βλέπει τη σκόνη της η χαζοφερράρι και οι κακομαθημένοι οπαδοί της. Έχουν πάρει πολύ ψιλά τον αμανέ χρόνια τώρα. Μέσα στο γήπεδο όμως τον πίνουνε και γι’ αυτό έχουν σκυλιάσει. Εν το μεταξύ είναι πολλοί και όποιος πει κάτι εναντίον τους πέφτουν όλοι πάνω του να τον κατασπαράξουν, μην πουμε κάτι για την Αγια FERRARI! Κατάλαβες; Γι αυτό πρέπει να μην φοβάστε ποτέ να λέτε την αλήθεια!

    • Akis Dk

      Ο καθενας λεει την γνωμη του ετσι το βλεπω απλως κανει μπαμ το μισος για την Mercedes και τον αντιστοιχο οδηγο…..Ετσι και αλλιως οι οπαδοι ετσι ειναι θελουν να τους δειχνεις σεβασμο αλλα αμα ειναι καποιος απεναντι ειναι ‘αχρηστος’ και που παει το ‘γατακι’ κλασικα πραγματα δεν θα τα μαθουμε τωρα……!!!

    • Moby Dick

      Γενικά όλοι οι οπαδοί δεν είναι έτσι, οι της Ferrari είναι οι πιο κολλημένοι και οι πιο φανατισμένοι με τα πιο κλειστά μυαλά.
      Τους εχει κακομάθει έτσι δεκαετίες η ίδια η Ferrari και το ψευτομάρκετινγκ της Ferrari που παρουσιάζει την ίδια ως την υπέρτατη ομάδα που δεν πρέπει να της ασκεί κανένας ποτέ κριτική, λες και είναι στο απυρόβλητο! Ε δεν είναι στο απυρόβλητο πως να το κάνουμε!

    • GiorisFullThrottle

      Καλα εσυ τα δικα σου….
      Μακαρι να μπει κ η πορσε κ αν κερδισει θα ειμαι εδω για να τη συγχαρω

    • Yiannis Kontopoulos

      Δεν θα είχαμε μάχη με τον Seb. Θα ήταν πολύ μπροστά. Δυστυχώς όμως. Αυριο θα είναι ο καλύτερος αγώνας του Seb. Θα το δείτε!!! Αρκεί ο καταστροφέας (Verstapen) να κάνει αυτό που ξέρει καλά.
      Φυσικά και δεν αλλάζουν οι οπαδοί. Αυτά μένουν!!!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Ο σαμαελ σήμερα έχει αλλά σχέδια..
    Κρίμα για όλα τουλάχιστον θα έχει φρέσκο κίνητηρα σε όλα τα κομμάτια να πιεσει να δούμε προσπεράσεις..
    Κιμι άτυχος μπράβο στον χαμ το αξιζε, με μονοθέσιο πλέον που δεν είναι το διάστημοπλοιο σε σχέση με άλλα…
    Υ.Γ leclerc κοιταγε το χρόνο του κιμι με ύφος ” έρχομαι να τα μαμησω όλα”

  • an0nymouS

    και ενώ η ferrari δείχνει πιο ανταγωνιστική απο ποτέ ειδικά στους τελευταίους δύο αγώνες που πάει για καθαρή νίκη.. τέτοια γκαντεμιά δεν υπάρχει. Μια το ατύχημα και τώρα το τούρμπο..

  • gv

    συνηθισμενος τιτλος φετος..
    νικη η pole για χαμιλτον και καταστροφη για φεραρι..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Περυσι ειχαμε στουκα Nico-Seb και εγκαταλειψη Lewis απο κινητηρα.

  • Mika

    Μεγαλη ατυχια για Vettel. Μπραβο του ομως που πηγε να συγχαρει ολους τους μηχανικους για τη προσπαθεια του….Αξιος αναφορας..
    Πολυ καλη κλειστη μαχη μεταξυ Κιμι και Λουη με νικητη τον δευτερο…Ο Μποτας δεν ηταν καλος και σημερα στα προκριματικα, να δουμε αν θα ανεβει στον αγωνα…
    Το ξαναλεω, ο Μαξ ειναι τριτος…..Προσοχη σ αυτον αυριο..
    Ελπιζω να εχουμε μια καλη εκκινηση κι ενα καλο αγωνα αυριο…Ο καιρος μπορει να κανει τα τερτιπια του…

    Υ.Γ. Μας τρολλαρει η Honda, και οι δυο Mclaren στο Top 10!!!
    :p :p

  • thymios tsilimparis

    Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ένας σπασμένος κινητήρας στη Μαλαισία κρίνει τον τίτλο.
    Του χρόνου και βλέπουμε..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Περυσι ηταν ομως του Hamilton. Ακομα ο αγωνας δεν εγινε για να ξερουμε, μπορει η τυχη να γυρισει.

    • thymios tsilimparis

      Προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικά αμφίβολο. Αν ο Φεττελ βάλει αυριο σκληρή γόμα και αρχίζει να περνά κοσμάκη στους πρώτους γύρους, ελπίζοντας και σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι μπορεί να γίνει.
      Αλλά πιστεύω οτι χάθηκαν πλέον όλα.

    • Mika

      Oπως το λες, για μενα ας πουμε περσι στη Μαλαισια χαθηκε το πρωταθλημα για το Χαμιλτον,αυτος ο σπασμενος κινητηρας και οι 25 χαμενοι ποντοι του στοιχισαν πολυ,και ψυχολογικα, που θα ειχε αλλο αερα αν τους ειχε στο τσεπακι του..

  • cosacher

    Ε αντε γαμ…σου .Τι γκαντεμιά είναι αυτή… Τον Μητσοτάκη έχουν στην ομάδα;

  • Nikolaos Charisoglou

    Ποσο τυχερος ποια ο Hamilton.Hamilton ενας μετριος Οδηγός στο καλύτερο μονοθεσιο. Αλονσο μεγαλε καλύτερο μονοθέσιο να ειχες θσ τους επερνες το πρωτάθλημα

    • LiLBLaZeR

      ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ αυτά που γράφεις είναι απλά αστεία!

    • Nikolaos Charisoglou

      Οταν έτρεξε ο αλονσο στο 500 ιντιαναπολις ο μετριος Οδηγός Χάμιλτον εκανε χλευαστηκη δηλωση. Αλλα πηρε απαντηση σπο εναν οδηγο τον τονι κααναν ο οποίος ειπε πως γίνεται σε ενα πρωτάθλημα δυο μονοθέσιον να βγεις δεύτερος. Για αυτο τον λογο δεν ήθελε και τον αλονσο στην μερσεντες γιατί θα το επερνε για πλακα. Τοπ οδηγος ο Χάμιλτον που με υποδεέστερο μονοθεσιο ουτε δεκαδα

    • LiLBLaZeR

      Αμα εβλεπες εστω και λιγο φορμουλα 1 τοτε θα ηξερες πως εχασε ο χαμιλτον περυσι το πρωταθλημα… λογο εγκαταληψεων που δεν ειχε αυτος την ευθυνη. Το οτι ο αλονσο δεν πηγε στην μερσεντες, ειναι αποφαση καθαρα της μερσεντες, διοτι δεν θελει να εχει 2 κορυφαιους οδηγους να φαγωνονται μεταξυ τους. Οσο για το τελευταίο σου σχόλιο, εδώ είναι που γελάει όλο το autoblog. Ρώτα και τον πιο φανατικο οπαδό της φερραρι, όσο και να μην σας αρεσει ο μαυρος έχει αποδείξει εδω και χρόνια πως είναι κορυφαίος οδηγος, ίσως και ο κορυφαιος αυτη την στιγμη στο grid.

    • thymios tsilimparis

      Ε όχι και μέτριος ο Χαμιλτον…Και τι σχέση έχει ο Τονι Κανααν (όχι Κααναν) με την Φ1 ; Μη τα μπλέκεις. Κι ο Σουμάχερ δεν ήθελε κανέναν κορυφαίο δίπλα του γιατί ήθελε όλη την ομάδα στα πόδια του να παλέψει για τους τίτλους. Κι ήταν ο κορυφαίος της εποχής του με διαφορά, ίσως και όλων των εποχών.
      Ο Λαλόνσο έκανε τη μια κωλοτούμπα μετά την άλλη στην καριέρα του, μπλέχτηκε σε σκάνδαλα (κι ας μην κατηγορήθηκε ο ίδιος σε μια εποχή που όλοι έψαχναν τον διάδοχο του Σουμι), κατηγόρησε τους πάντες πλην του ίδιου του εαυτού του για τις αποδόσεις των μονοθεσίων και έχει να δει τίτλο 11 ολόκληρα χρόνια.
      Ο Χαμιλτον (που δεν μου είναι καθόλου συμπαθής, μπορώ να σου πω), είναι με συνέπεια στην κορυφή, τόλμησε και πήγε στην Μερκ σε μια εποχή που δεν είχε αρχίσει η παντοκρατορία της και ξεπεράσει το ρεκόρ του μυθικού Σενα.
      Εκτός όλων αυτών βέβαια αλλά και πολλών άλλων που βαριέμαι να γράψω, ο Αλόνσο βρέθηκε με τον Χαμιλτον στην ίδια ομάδα , πήγε εκεί σαν τοπ όνομα και είχε δίπλα του τον πιτσιρικα Λούη και έχασε κατά κράτος.
      Όπως και να χει, το να κρίνουμε ως μέτριο έναν πρωταθλητή Φ1 εμεις απ το πληκτρολόγιο είναι αστείο. Και ενδεικτικό ασχετοσύνης

  • Stefán Jah Jah

    Αλονσο παλι τσαγακι σε κερασε ο βαντορν??? Και με καινουριο πατωμα και αναβαθμισεις?? Ριξε μπουνια στο πατωμα …
    Μερσεντες και χαμιλτον πολυ δυνατοι. Αξιοι τιτλου.
    Φερραρι απο οτι φαινεται δεν μπορουν οι ανθρωποι. Χρονια τωρα

    • George11

      Mαλλον εσενα σε ποναει πολυ ο Ισπανος μιας και το σκορ στα προκριματικα ειναι 10-4 υπερ του Αλονσο.

    • Stefán Jah Jah

      Ο Αλόνσο γενικά μιλάει πολύ και είναι ταραχοποιός. Γι αυτό έχει πέσει θύμα των επιλογών του και έχει καταντήσει να ψάχνει για ομάδα. Βέβαια παίζει ρόλο και η μεγάλη ρήτρα του. Χαίρομαι όταν αυτοί που μιλάνε όσο καλοί και αν είναι τους έρχονται τα πράγματα μπούμερανκγ, ή αλλιώς κάρμα… Στους αγώνες λόγω εμπειρίας είναι πάντα μπροστά από βαντόρν και διεκδικεί πολύ καλύτερες θέσεις. Αυτό το αναγνωρίζω. Ομως ο μικρός είναι πιο σωστός χαρακτήρας και σε πολλές φάσεις είναι τόσο ανταγωνιστικός και χρήσιμος για την ομάδα. Επίσης κοστίζει 30 φορές λιγότερο.
      Όσο για το αν με πονάει ο Ισπανός εσένα τι σε νοιάζει. Και για να σου απαντήσω δε με πονάει καθόλου. Οσο καλός κι αν είναι δεν τον θέλω, 3 χρόνια η προσφορά του και η συμπεριφορά του δε με ικανοποίησαν. Οπως και οι περισσότεροι αν ρωτήσεις εδώ μέσα δε θα τον ήθελαν στις τις ομάδες τους. Εγώ είμαι λάτρης της χόντα και χαίρομαι που του χρόνου η τόρο ρόσο δε θα τον έχει. Δεν αξίζει άλλωστε τόσα λεφτα για μια ομάδα που δεν είναι ανταγωνιστική και να σε κράζει κιόλας από πάνω. Να τον πάρει η μερσεντές να πω οκ αλλά και αυτοί μάλλον έχουν τους λόγους τους… Προς το παρόν άλλοι πονάνε :)
      Επίσης το σηκώνει το τρολλάρισμα ο τύπος… σόρρυ κιολας

  • ad276

    Και μ@..κας και Κολ…φάρδος.Πολύ κωλοπαιδο ο Κυριάκος (εεεε συγνώμη ο Χάμιλτον ήθελα να πω.

    • Mitsos Ribopaido

      Συγκρίνουν το headrest του τύπου με το no time του φετελ.. Γελάει ο Θεός

  • greg-f1

    εμετικα κοκκινα σχολια

  • Maleas George

    Ατυχία για Vettel, κρίμα για το ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα για τους ουδέτερους. Όσοι λένε για κωλοφαρδία του Ham μην ξεχνάνε την μεγάλη του γκαντεμιά στο Μπακού. Αυτή μπορούμε να πούμε ότι εξισορροπήθηκε στη Σιγκαπούρη. Σήμερα δεν μοιράστηκαν βαθμοί, αν πχ αύριο εγκαταλείψει ο Ham και πάρει podium o Seb θα μιλάμε για τύχη Vettel…

    ΥΓ: Kimi κανόνισε να κερδίσεις τώρα που είμαι στρατό και δεν μπορώ να σε δω ρε μλκ…

  • Yiannis P

    Εντάξει ότι να ‘ναι. Τραβηξαν τον Κίμι μέσα 5 λεπτά πριν τον αγώνα, με θέμα στον κινητήρα…. Περισσότερο ανικανότητα από την πλευρά μας παρά τύχη του Χαμ, τελικά. Να δούμε αν θα τερματίζουμε καν σήμερα. Συγχαρητήρια στον Χαμ για το 4ο…