1Πρόλογος

Σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα πραγματικής πίστας μεταφέρεται ο κόσμος της Formula 1. Η Suzuka είναι μία από τις καλύτερες στάσεις στο καλεντάρι, διαθέτοντας πανέμορφη χάραξη, ενώ οι οδηγοί θέλουν πάντα να επισκέπτονται το μέρος που βρίσκεται η πίστα. Η χάραξή της είναι μια πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς, με γρήγορες και δύσκολες στροφές, πράγμα που σημαίνει ότι ο αλάνθαστος γύρος είναι μια μεγάλη πρόκληση.

Μετά από δύο άσχημα Grands Prix, ο Sebastian Vettel στοχεύει μόνο στη νίκη, προκειμένου να μειώσει τη διαφορά των 34 βαθμών από την κορυφή. Ο Γερμανός έχει κερδίσει τέσσερις φορές στη Suzuka, δηλώνοντας ότι είναι η αγαπημένη του πίστα. Η SF70H αναμένεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, ενώ δε θα υπάρξει αλλαγή στο κιβώτιο, ύστερα από το περιστατικό με τον Lance Stroll στη Μαλαισία. Πληροφοριακά, η τελευταία φορά που κέρδισε η Ferrari στην Ιαπωνία ήταν το 2004.

Το προβάδισμα του Lewis Hamilton βρίσκεται στην κορύφωσή του, αλλά ο οδηγός της Mercedes ξέρει καλά ότι δε θα πρέπει να επαναπαυτεί, αφού οι Red Bull μπορούν να του κόψουν βαθμούς, ιδιαίτερα σε μια τέτοια πίστα. Ο Βρετανός έχει κερδίσει δύο φορές εδώ, αλλά δεν τα πηγαίνει πάντα ιδιαίτερα καλά, έχοντας δείξει ότι δυσκολεύεται μερικές φορές.

Από μια εξαιρετική εμφάνιση προέρχεται η Red Bull, η οποία έχει βελτιωθεί περισσότερο από κάθε άλλη κορυφαία ομάδα από την αρχή της σεζόν. Η RB13 διαθέτει έξοχο σασί, πράγμα σημαντικό για τη Suzuka. Η αυστριακή ομάδα δεν ενδιαφέρεται για τη μάχη των Hamilton και Vettel, και θα συνεχίσει να βρίσκεται στο κυνήγι της δεύτερης θέσης της βαθμολογίας, παρόλο που γνωρίζει ότι αυτό δεν είναι εύκολο.

Ο πολυνίκης εδώ είναι ο Michael Schumacher, ενώ, από την πλευρά των κατασκευαστών, η McLaren έχει γευτεί εννιά φορές τη χαρά της νίκης. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τον φετινό νικητή, καθώς αναμένουμε σκληρή μάχη για τις θέσεις του βάθρου.

Οι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν την πολύ μαλακή, τη μαλακή και τη μέση γόμα, μιας και η πίστα είναι ιδιαίτερα σκληρή με τα ελαστικά. Μία θα είναι η ζώνη για το DRS, με το σημείο ανίχνευσης να είναι 50 μέτρα πριν από τη στροφή 16 και το σημείο ενεργοποίησης 100 μέτρα πριν από τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού του γύρου, μέχρι και τα φρένα για την πρώτη στροφή.

2Τα πέντε μεγαλύτερα showdowns στη Suzuka

3Μερικά ενδιαφέρονται στατιστικά

4Το περιστατικό των Senna και Irvine, το 1993

5Η μάχη των Kubica και Massa, το 2007

6Οι λόγοι που οι οδηγοί λατρεύουν τη Suzuka

7Μια… ξενάγηση από τον Verstappen

8Λίγη από την ιστορία του Ιαπωνικού Grand Prix

  • nikos

    Προσωπικά θα παίξω φετελ στο στοίχημα αγώνας δίχως αύριο, με φόβο για το κιβώτιο μόνο

  • Anestis Genk

    Λιούις έχεις δεμένο γαϊδαράκο μαν, στο λέω ‘γω, μην ζοριστείς

  • Anestis Genk

    Λιούις έχεις δεμένο γαϊδαράκο μαν, στο λέω ‘γω, μην ζοριστείς