Οι αναφορές βγήκαν πέρα για πέρα αληθινές και ο Sergio Marchionne ανακοίνωσε σήμερα πως η Ferrari σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα SUV. Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari και της FCA δήλωσε πως η τελική απόφαση για το αν το SUV θα περάσει στη παραγωγή θα παρθεί σε 2,5 χρόνια από τώρα, με τον Marchionne να χαρακτηρίζει το μοντέλο ως FUV που θα μπορούσε να προέρχονται από τα αρχικά των λέξεων Ferrari Utility Vehicle ή Fast Utility Vehicle.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Marchionne είχε δηλώσει παλαιότερα πως η Ferrari θα κατασκευάσει ένα SUV μόνο πάνω από το πτώμα του. Οι καιροί ωστόσο αλλάζουν και οι αναφορές θέλουν το crossover της Ferrari να βασίζεται στην πλατφόρμα της GTC4 Lusso, να είναι τετρακίνητο, ενώ θα υπάρχει και μια υβριδική επιλογή κινητήρα. Το SUV θα μπορούσε να κάνει 2.000 με 3.000 πωλήσεις ετησίως, ενώ θα διπλασίαζε τα κέρδη της ιταλικής εταιρίας μέχρι το 2022, μιας και η Ferrari με αυτό, θα φτάσει στο ανώτατο όριο ετήσιας παραγωγής, που έχει οριστεί στις 10.000 μονάδες.

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το FUV με κωδική ονομασία F16X, θα παρουσιαστεί το 2021, με την εταιρία να προσπαθήσει να το προμοτάρει ως μια νέα κατηγορία της αγοράς, και όχι ως ένα άλλο high-end SUV. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι σχεδιαστές μελετούν τρόπους να εξασφαλίσουν ότι έχει την εμφάνιση που θα πρέπει να έχει μια Ferrari, με τις πίσω πόρτες να μην εμφανείς, καθώς θα διαθέτουν έναν ειδικό έξυπνο κρυφό μηχανισμό.

Αν ποτέ το FUV δει το πράσινο φως της παραγωγής, θα είναι πιο ακριβό από την GTC4Lusso και θα τεθεί απέναντι στα Lamborghini Urus, Rolls-Royce Cullinan και Aston Martin DBX.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Marchionne τόνισε πως δεν υπάρχει πιθανότητα η FCA να πουλήσει την Jeep.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πουλοβεράκια σκοτώνεις-χαλάς την ιστορία της Ferrari! Τι να το κάνει ρε το SUV, που ποτέ δεν έφτιαξε και δεν της χρειαζόταν ποτέ; Έλεος με αυτή τη μόδα, όλοι οι φαν της εταιρείας δε θα συμφωνούν και δε θα τους αρέσει καθόλου αυτό, ούτε και σε μένα, αφού πάντα έφτιαχνε μόνο supercars. Μετά την Porsche και τη Lamborghini, μας τα αλλάζει ο κύριος και θέλει να τους μπει στο μάτι. Πολύ σταθερός στην απόφασή του μπράβο, αλλά καλύτερα να μη γίνει ποτέ.

  • an0nymouS

    Ferrari σημαίνει super-cars ..άσε τις μλκιες λοιπόν για τις άλλες εταιρίες και κοίτα να φτιάξετε εκεί κάνα μονοθέσιο γιατί ξεχάσαμε πότε είδαμε πρωτάθλημα. Άντε μπράβο!

    • manowar

      Η Ferrari ειναι φεραρρι.. Εχει στο γκρουπο αλλες φιρμες οπως αλφα και φιατ που ειναι στο επίπεδο της vw της τουοτα κτλ να βγαζει σουβ εκεί αλλά όχι και suv Ferrari

    • a_f_a

      ξεπουλάνε τα αλφα και τια φιατ σουβ… οχι οτι η φιατ δε θα μπορούσε…

    • πριν την χρυση 5ετια με τον Σουμι στο τιμονι……ποσο καιρο ειχε να δει ενας τιφοζι πρωταθλημα ???

    • an0nymouS

      Να σου πω την αλήθεια αν έμεναν στους ατμοσφαιρικούς πιστεύω φέτος η Ferrari θα ήταν άπιαστη. Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο αεροδυναμικό κομμάτι και όχι μόνο.. αλλά είναι πίσω στο θέμα κινητήρα που και σ’αυτό έκαναν μεγάλη πρόοδο τα τελευταία 2 χρόνια αλλά ορίστε τα θέματα αξιοπιστίας που έκαναν την εμφάνισή τους.

    • με τα ΑΝ δεν παιρνεις ομως πρωταθληματα και νικες…….
      ετσι θα πεταχτει τωρα κανας μακλαρενικος..και θαπ ει…αμα δεν τους εκοβαν τα φτερα μετο βηρυλλιο(?) πως ακομα θα επαιρναν τα πρωταθληματα !!!! καταλαβαινεις τι θελω να πω…..
      εξαιρετικη η προσπαθεια τους δενλεω……αλλα εφτασαν και παλι κοντα στην πηγη …αλλα νερο δεν ηπιαν……

      υ.γ προ σουμι ποσα χρονια ειχαν να παρουν πρωταθλημα??

    • an0nymouS

      σίγουρα με τα “αν” πρωτάθλημα δεν παίρνεις.. εγώ τουλάχιστον θέλω να πάρουν κατασκευαστώ πρωτάθλημα αν δεν μπορούν οδηγών.

      προ Σούμι το τελευταίο πρωτάθλημα οδηγών ήταν το 79′. Εκείνη τη δεκαετία είχαν πάρει το 75′, 77′, 79′.

      Κατασκευαστών πήραν και πιο μετά.. 82′, 83′, 99′, και μετά είναι το σερί 5ετίας 00-04 που ξέρουμε.. και 2007 και 2008.

      Σχεδόν 10ετίας ρε φίλε χωρίς πρωτάθλημα κατασκευαστώ.. είναι πολλά!!

    • αυτο θελω να σε πω…πως η ιστορια επαναλαμβανεται !!! 20+ χρονια για το καλο το πρωταθλημα που ο γερος ελεγε…..
      οποτε περιμενε !!! εχει ακομα !!! :-P

    • an0nymouS

      δεν αντέχεται άλλο.. :PP

    • σκεψου υπαρχουν και χειροτερα….εσυ τουλαχιστον δεν χτυπας πρωταθλημα….αλλα σχεδον παντα πρωταγνσιτες!!!!αλλα δεν περναν ουτε στο Q2 !!! :-P

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αλλαγη πλευσης προς ολοταχως
    Μπροστα στα κερδη τα λογια γινονται αερας.
    Δεν τον παρεξηγω μιας και κοιταει να κανει πιο επικερδη τη Ferrari.
    Η Porsche βγηκε απο το οικονομικο αδιεξοδο με την Cayenne.

    • manowar

      Και ειναι τωρα το καγιεν και το παναμερα πορσε;; οοοοσσσοοο καλα και υπεροχα και αν είναι δεν ειναι ξεφτίλα για την πορσε; που στο όνομα της σου ερχεται στο νου το RR απόλυτο σύστημα σε ενα σκαφος καμια σχεση με τ άλλα;;που στριβεις και σου φεύγουν τα σφραγισματα απο τα πλαινα g; αλλα και που τα λεω θ μ πεις εγω δεν τ ακουω; χεστηκαν για την γνώμη των οπαδων της αυτοκίνησης θα γεμίσουμε εκτρώματα και θα βγαλουν λεφτά… 2 αληθειες.. Η μακλαρεν πως επιζεί αλήθεια;;

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αν δεν ηταν το Cayenne παιζει η Porsche να ειχε πτωχευσει. Καλα τα 911 και Boxter/Cayman αλλα δυστυχως τα Panamera/Cayenne/Macan φερνουν περισσοτερα χρηματα στα ταμεια της εταιρειας.

    • manowar

      Aυτο ακριβώς δυστυχώς.

    • mixalhs7

      Οι 4θεσιες κατασκευές σε αυτού του είδους τις εταιρείες έχουν δυο αποστολές 1) Να κρατήσουν το υπάρχον πελατολόγιο σε περίπτωση που χρειαστεί 4θεσιο αντί για 2θεσιο
      2) να φέρουν νέους πελάτες που δεν θέλουν 2θεσια σπορ αυτοκίνητα αλλα τους αρέσει το brand.

      Πραγματικά πιστεύω πως στη Φεραρι ΔΕΝ ήθελαν να φτιάξουν 4θεσιο αυτής της κατηγορίας γι’αυτο επέλεξαν να λανσάρουν την 2+2 καλιφορνια και την FF. Υποθέτω πως στο Μαρανελο δεν έχουν μείνει ευχαριστημενοι με την πορεία αυτών των δυο μοντέλων,έτσι τα ανανέωσαν και στα επόμενα δυο χρόνια βλέποντας πως θα πάνε θα προσαρμόσουν την στρατηγική τους ανάλογα.

      Θα διαφωνήσω μαζι σου στο εξής.
      Η Φεραρι -απ οτι λένε- πάει καλά οικονομικά αρα δεν χρειάζεται αυτά τα +2000 SUV το χρόνο να την σώσουν.
      Κάτι άλλο βλέπουν που εμείς δεν το βλέπουμε.
      Δεν θα βαρεθω να το γραφω. Η Καγιεν δεν έσωσε τη πορσε. Η Μποξτερ την έκανε να ξανασταθει στα ποδια της. Η Καγιεν την έκανε να ανοίξει πιο πολύ το βημα της σαν εταιρεία!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι για την Boxter εχεις δικιο, εγω μπερδευτηκα.
      Σιγουρα παει πολυ καλα η Ferrari, απλως πιστευω οτι ειδαν και αυτοι οτι ο κοσμος λαχταραει premium suv και θελουν και αυτοι μεριδιο απο την πιτα. Οσο περισσοτερο χρημα τοσο καλυτερα.
      Τα συγκεκριμενα δεν πηγαν καλα γιατι κατα κυριο λογω ηταν ασχημα (καλιφορνια με τις πανω/κατω εξατμισεις) και η FF σαν στεσιον εμοιαζε. Δεν νομιζω καποιος να θελει να δωσει 300 χιλιαδες + ευρω για να παρει shooting brake και να μην θαυμαζουν το αυτοκινητο του.
      4πορτες μονο για τους Αραβες.

    • mixalhs7

      Αν η φήμη που θέλει τη Μαζερατι να μην πηγαίνει όσο καλά υπολόγιζαν στην αγορά των ΗΠΑ είναι αληθινή, τότε ένας λόγος παραπάνω να προετοιμασουν το έδαφος για το δυνατό τους χαρτί. Επιμένω πως κάτι παραπάνω βλέπουν στον ορίζοντα που εμείς δεν το βλέπουμε!

  • Bon Viveur

    Τσιπρας Νο2, επική κωλοτούμπα

    • ουνα φατσα ουνα ρατσα !!!!!!

    • Bon Viveur

      χαχαχα ακριβώς!!

  • georgekaras

    https://ritorno2015.files.wordpress.com/2016/01/iparxi-kai-filotimo-01.jpg?w=620&h=362 και μετα θελουμε πρωταθλημα στο Μαρανελο

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ferrari SUV; Ρε ουστ!

  • Paranoikos Son II

    Άντε με το καλό και αγροτικό…

  • Mitsos Ribopaido

    Φτιάξε και τρακτέρ παππού…

  • Giannisk

    Εφτιαξέ η Porsche, έφτιαξε η Lambo, έφτιαξε η Bentley, ήρθε και η ώρα της Ferrari. Δεν μας αρέσει αλλά τα περίπτερα σε τροχούς φέρνουν ζεστό χρήμα στις εταιρείες που στην τελική δεν ειναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

  • Mika

    Δωστε του ενα τραμπολινο, να κανει πιο ωραιες τις κωλοτουμπες του!!!

  • Nikolas Karampelas

    Να βγάλει και τρακτέρ πείτε του :P

  • xtra

    τα κολλυβα ετοιμαστε !

  • Antonis Daggas

    Θα ‘ναι μεγάλη βλακεία αν το κάνει η Ferrari. Προδίδει το κοινό της και την ιστορία της στο χώρο της αυτοκίνησης που την θέλουν μια εταιρία εξαιρετικών super car. Μόνο ζημία πιστεύω θα προκαλέσει και όχι το κέρδος που ευελπιστεί η διοίκηση.

  • thymios tsilimparis

    Αν είναι να δω ένα μοντέλο της Φερράρι εκτός της παραδοσιακής της γκάμας, οι αντοχές μου φτάνουν οριακά μέχρι ένα τετράθυρο σεντάν. SUV όχι. Με τίποτα.
    Αντιλαμβάνομαι οτι εκεί βλέπουν ζεστό χρήμα, οτι ενδεχομένως το πρότζεκτ της Μαζεράτι, αλλά στην τελική η Φερραρί για μένα ούτε ήταν ούτε θα είναι ποτέ επιλογές αγοράς. Θα είναι πάντα υλικό ονείρων. Και στα όνειρά μου δε γουστάρω να βάλω μια ογκώδη Ιταλίδα ανταγωνιστρια της Χ6

  • ad276

    Θα τρίζουν τα κόκκαλα του “γέρου”. Σαν τιφοζι είμαι κάθετα αντίθετος.Δεν θέλω ουτε για αστείο να δω suv.Η ferrari και το όνομα της είναι συνυφασμένα με τα supercar.Θα μου πείτε και η Πόρσε έβγαλε την Καγιέν και χεστηκε στο ταληρο.Σύμφωνοι μονο που εδώ μιλάμε την FERRARI.Για αυτη την κατηγορία νομιζω υπάρχει η Maserati Levante και η Alfa Stelvio.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τσίπρας Νο2. Παραιτήσου…

  • a_f_a

    δεν εχω κανενα πρόβλημα πια να βγάζει η καθε εταιρία ότι θέλει.
    προβλημα έχω με τις κωλοτούμπες.
    πουλόβερ έχει. φρύδια δεν έχει.