Ένα ανδρόγυνο από το Τέξας των ΗΠΑ πήρε αποζημίωση 42 εκατομμύρια δολάρια, μιας και τραυματίστηκαν σοβαρά, εξαιτίας επισφαλών επισκευών που έγιναν στο Honda Fit/Jazz τους.

Ο Matthew και η Marcia Seebachan, τον Δεκέμβριο του 2013, τράκαραν με έναν άλλον οδηγό. Ο Matthew παγιδεύτηκε μέσα στο Honda και υπέστη εγκαύματα τετάρτου βαθμού. Χρειάστηκε να περάσει τρία χρόνια στο νοσοκομείο προκειμένου να μπορέσει να”πατήσει στα πόδια του” και μόλις βγήκε, προσέλαβε τον δικηγόρο Todd Tracy, ο οποίος ανακάλυψε πως στο Honda του Matthew, το οποίο το αγόρασε μεταχειρισμένο, είχαν γίνει επισκευές στην οροφή του, λόγω ζημιών που προκάλεσε μια χαλαζόπτωση.

Ωστόσο, η εταιρία John Eagle Body Shop που επισκεύασε το μοντέλο, δεν έκανε καλά τη δουλειά της και δεν ακολούθησε τις οδηγίες της Honda αφού δεν συγκόλλησε την οροφή όπως έπρεπε, αλλά την κόλλησε με κόλα. Ο δικηγόρος ισχυρίστηκε πως η απόφαση αυτή ήταν καταλυτική για τον σοβαρό τραυματισμό του πελάτη του, μιας και αν η οροφή ήταν συγκολλημένη, τόσο δεν θα υποχωρούσε και δεν θα εγκλώβιζε τον Matthew στο εσωτερικό της καμπίνας, ο οποίος υπέστη τα σοβαρά εγκαύματα λόγω της πυρκαγιάς που προκλήθηκε από το σπάσιμο της δεξαμενής καυσίμου.

  • SAMURAI-66

    Αλητεια μεγιστου βαθμου να πουλησουν ουσιαστικα τον ταφο του ατυχου ανθρωπου….μετα τα εγκαυματα δεν πιστευω με τιποτα να επιστρεψει η κανονικοτητα της καθημερινοτητας του στα προ ατυχηματος επιπεδα….και να βρισκονται εξω οι υπευθυνοι.
    Φυλακη πολλων ετων τους αξιζει με μηδενικα ελαφρυντικα για την πραξη τους.
    Το ποσο αν και μεγαλο δεν πιστευω οτι ουτε στο ελαχιστο ικανοποιει την τραγικη κατασταση που περασε ο οδηγος τοσους μηνες στο νοσοκομειο.
    Ηθικη και οικονομικη δικαιωση μα το κακο εγινε και αλλαξε σιγουρα δραματικα την ζωη του!

  • autofn

    Αυτοι ενταξει, αποζημιωθηκαν, αλλα ποσα θυματα υπαρχουν και θα υπαρξουν
    απο τα ψευτικα ιαπωνεζικα υλικα της kobe steel που παιζει να μη μαθευτουν ποτε.
    https://www.autoblog.gr/2017/10/10/neo-skandalo-typou-takata-sthn-iapwnia-me-prwtagwnisth-etairia-kataskeuhs-metallwn/

    • Nikolas Karampelas

      Το πλαίσιο δεν είναι χάλυβας στα περισσότερα οχήματα;
      οπότε η αντοχή του αλουμινίου δεν λέει κάτι πιστεύω για την ασφάλεια.

    • autofn

      Χρησιμοποιουνται αλουμινενια τμηματα στο πλαισιο, αλλα ακομη και
      να βγαλουμε απο την εξισωση το πλαισιο, γινεται χρηση αλουμινενιων εξαρτηματων σε αλλα μερη του αυτοκινητου οπως
      της αναρτησης και των συστηματων διευθυνσης και πεδησης, και ολοι ξερουμε οτι αν σπασει κατι απο αυτα μπορει να προκαλεσει
      ευκολα θανατηφορο τροχαιο.

  • Nikolas Karampelas

    Μου θύμισε αυτό το βίντεο που ένας τύπος έκανε crash test ένα ύποπτα φθηνό ford focus με ένα με πιο νορμάλ τιμή.
    Εν συντομία το ύποπτα φθηνό έφτασε ο κινητήρας στην καρότσα, γιατί είχε ξανατρακάρει μετωπική στο παρελθόν και είχε γίνει μια απλή επιδιόρθωση του πλαισίου με ηλεκτροσυγκόλληση…

    Το θέμα είναι ότι παίζει πολύ τέτοια λαμογιά και στην Ελλάδα, εν ολίγοις την πατήσαμε και εμείς όταν αγοράζαμε το atos (ήταν στην οικογένεια πριν το πάρω εγώ) και μας το πούλησαν ατρακάριστο ενώ έχει τρακάρει στο παρελθόν από πίσω και έχει στραβώσει ελαφρός ο άξονας (τίποτα φοβερό, αλλά φεύγει λίγο αριστερά το αμάξι).

    https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FSpotmechanic%2Fvideos%2F1568387863420872%2F

  • Mika

    Ενδιαφερον…..Υποθετω η ασφαλιστικη του body shop θα δωσει τα λεφτα αυτα, μια και δεν φανταζομαι ενα συνεργειο,εκτος αν ειναι σε κανα Dubai, να εχει τοσο ρευστο να δωσει….

    • mixalhs7

      Μένει να δούμε αν το body shop θα στραφεί εναντίων της ασφαλιστικής που αποζημίωνε την αντικατασταση του πάνελ οροφής με τις λιγότερες εργατοώρες δηλ με κόλλα κι όχι με ηλεκτροποντα.
      Φυσικά ο δικηγόρος πάτησε στη νομική ερμηνεία του untested όχι του ότι απαγορεύεται να κολληθεί ένα πάνελ με κόλλα που είναι κάτι το σύνηθες στην αυτοκινητοβιομηχανια.
      Εφόσον είχε πιάσει φωτιά ένας λόγος παραπάνω να λιώσει η κόλλα και να φύγει πιο ευκολα το πάνελ οροφής απ τη θέση του!

      Για μένα το δίδαγμα είναι πως ο πελάτης πρέπει να συζητά με το συνεργείο όλες τις δυνατότητες επισκευής που υπάρχουν πριν συμφωνήσει στο οτιδήποτε. Οι ασφαλιστικές σε όλο το κοσμο, κοιτάνε να πληρώνουν όσα λιγότερα μπορούν οχι να γίνονται σωστές επισκευές. Ειδικά στα συμβεβλημένα με τις ασφαλιστικές εταιρείες συνεργία αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο.

  • ντικ

    τι κάνουμε εδώ ; γιατί δεν πάμε όλοι στην Αμερική ;