Ekström: Πρωτάθλημα και τέλος από το DTM;

Σχετικά άρθρα

Aυτό το Σαββατοκύριακο, στην αυλαία του DTM παραδοσιακά στην πίστα του Hockenheim, θα μάθουμε τον φετινό πρωταθλητή. Τέσσερις οδηγοί της Audi μάχονται για το στέμμα του πρωταθλητή, Ekström, Rast, Green και Rockenfeller θα τα δώσουν “όλα για όλα” για την τελική επικράτηση. Θεωρητικά, όμως, ο Σουηδός δις πρωταθλητής Ekström μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο ακόμη κι απ΄το Σάββατο, καθώς, στην περίπτωση που ο δεύτερος στη βαθμολογία Rast συγκεντρώσει το απόλυτο των βαθμών (25 βαθμοί η νίκη συν 3 της pole position), μια έκτη θέση και οι 8 βαθμοί που δίνει αυτή αρκούν στον Ekström να στεφτεί για τρίτη φορά πρωταθλητής. Θυμίζουμε ότι Ekström και Rast πηγαίνουν στο Hockenheim έχοντας συγκεντρώσει 172 και 151 βαθμούς αντίστοιχα.

Σίγουρα η προοπτική του τρίτου τίτλου είναι μεγάλο κίνητρο για τον 39-χρονο Σουηδό, αφού θα μπει στο “κλειστό club” των οδηγών που θα έχουν κατακτήσει το πρωτάθλημα του DTM τρεις ή περισσότερες φορές. Ο Ekström θα χαράξει το όνομά του δίπλα στους Klaus Ludwig (1988, 1992, 1994) και τον Bernd “Mr.DTM” Schneider (1995, 2000, 2001, 2003, 2006). Αλλά, μήπως αυτή είναι η τελευταία φορά που θα δούμε τον Ekström στο bucket ενός αγωνιστικού του DTM;

Το τρίτο πρωτάθλημα θα έρθει μετά από 10 ολόκληρα χρόνια από την κατάκτηση του τελευταίου πρωταθλήματος, αρκετά μεγάλο διάστημα για τον Σουηδό τολμώ να πω. Σε ερώτηση του γερμανικού Motorsport Magazin σχετικά με το αν θα παίξει ρόλο η κατάκτηση του τίτλου για τη συνέχεια της καριέρας του στο DTM, ο Σουηδός ήταν εμφανώς αινιγματικός:

Κάποια στιγμή, κάθε ιστορία φτάνει σε ένα τέλος. Το πότε θα έρθει το τέλος της δικής μου ιστορίας, δεν το ξέρω ακόμη.

Αλλά, τουλάχιστον, οι συζητήσεις και οι σκέψεις σχετικά με τη συνέχεια μου στο DTM είχαν ξεκινήσει εδώ και καιρό, όχι από φέτος, αλλά από πολύ νωρίτερα. Ο καθένας πρέπει να έχει έναν καλό λόγο, να βρει την κατάλληλη χρονική στιγμή για να αποφασίσει πότε θα έρθει το τέλος.

Την παρούσα στιγμή, σκέφτομαι μέχρι την Κυριακή. Έπειτα, θα έχω άπλετο χρόνο για να σκεφτώ τι θα κάνω. Ίσως προκύψει κάτι άλλο πρόσκαιρο. Είμαι σχετικά αυθόρμητος όσον αφορά το μέλλον μου.

Ωστόσο, ο Ekström, όπως γνωρίζουμε, δεν αγωνίζεται μόνο στο DTM. Πέρσι, κατάφερε με τη δική του ομάδα να κατακτήσει τον τίτλο στο World Rallycross, φέτος λαμβάνει την εργοστασιακή υποστήριξη της Audi στο εν λόγω πρωτάθλημα και η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσε να φύγει με ψηλά το κεφάλι (και με τον τίτλο εννοείται) από το DTM και να επικεντρωθεί 100% στο WRX. Είναι προσωπικό, πια, στοίχημα του Σουηδού η καταξίωση στο WRX, φέτος αναγκαστικά έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε DTM και World Rallycross  ,  και έτσι, δε θα μπορούσε να διεκδικήσει τον τίτλο και στα δύο πρωταθλήματα.

Για τον ίδιο, οι 21 βαθμοί διαφοράς από τον Rast είναι μεν πολλοί, αλλά ο έμπειρος οδηγός γνωρίζει το πόσο εύκολα μπορεί να εξανεμιστεί η διαφορά αυτή. Και στο σημείο αυτό, έρχεται η εύλογη απορία αν ο Ekström θα έχει τη βοήθεια των άλλων οδηγών της Audi ή θα είναι μια ενδοοικογενειακή μάχη μέχρις εσχάτων. Δύσκολα, πιστεύω, θα έχει κάποια βοήθεια, αφού θεωρητικά οι τρεις υπόλοιποι οδηγοί του Ιngolstadt έχουν ελπίδες για τον τίτλο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...