Με τον ρυθμό που κινούνται οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη, το 2017 αναμένεται να σπάσει το όριο των 700.000 μονάδων, όταν πέρσι πουλήθηκαν 500.000. Μόνο τον περασμένο Σεπτέμβριο, η αύξηση στις καταχωρήσεις άγγιξε το 80% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2016, με την ένωση κατασκευαστών αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM) να αναφέρει ότι πουλήθηκαν 77.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητο τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου. Συνολικά τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους έχουν πουληθεί 398.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.


Το 2018 οι αναλυτές πιστεύουν πως οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων θα ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο, ενώ έως το 2020 θα είναι άνω των 3 εκατομμυρίων.

Η σημασία της κινεζικής αγοράς για τους κατασκευαστές επισημάνθηκε πρόσφατα από την Tesla, ανακοινώνοντας ότι θα τροποποιήσει τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλεί στη χώρα για να συνεργαστεί με το στάνταρ δίκτυο φορτιστών της Κίνας, με τα παλαιά Tesla να μετασκευάζονται εγκαίρως.

Τα μοντέλα της Tesla προηγουμένως ήταν συμβατά μόνο με τους Superchargers της εταιρείας, με την αμερικάνικη εταιρία να έχει στοχεύει να έχει πάνω από 1.000 τέτοιους σταθμούς στην Κίνα, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Με το νέο βύσμα, όμως, θα επιτρέψει πλέον στα μοντέλα της Tesla να χρησιμοποιούν σχεδόν οποιοδήποτε σημείο φόρτισης στην Κίνα.

Μέχρι και τον Σεπτέμβριο, έχουν πουληθεί 17,15 εκατ. νέα αυτοκίνητα στην Κίνα, μια αύξηση της τάξεως του 2,4% σε σχέση με πέρσι.