Το τρίτο τρίμηνο του 2017 ήταν πετυχημένο για την Fiat Chrysler, σε αντίθεση με την GM, η οποία παρουσίασε ζημιές. Συγκεκριμένα, η GM που είδε σήμερα την μετοχή της να αυξάνεται κατά 3%, ανακοίνωσε πως οι ζημιές για το τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 2,98 δισ. δολάρια ή 2,03 δολάρια ανά μετοχή, σε σχέση με τα κέρδη των 2,77 δισ. δολαρίων ή 1,76 δολαρίων ανά μετοχή στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Η πώληση της Opel στην Peugeot, ήταν η αιτία που η GM κατέγραψε ζημιές το τρίτο τρίμηνο του 2017. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,32 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 1,11 δολάρια. Τα έσοδα υποχώρησαν στα 33,62 δισ. δολάρια από τα 38,89 δισ. δολάρια πέρυσι, αλλά υψηλότερα από τα 32,18 δισ. δολάρια που ήταν οι εκτιμήσεις. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο όγκος χονδρικής πώλησης υποχώρησε 265 στα 268.000 οχήματα εξαιτίας της προγραμματισμένης περικοπής των δραστηριοτήτων της Βόρειας Αμερικής.

Η FCA από την μεριά της ξεπέρασε τις προβλέψεις κατά το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με τα οικονομικά της αποτελέσματα η Fiat Chrysler Automobiles (FCA), είδε τα καθαρά κέρδη του τρίτου τριμήνου της να σημειώνουν μεγαλύτερη από το αναμενόμενο αύξηση της τάξης του 50%, με αποτέλεσμα οι μετοχές της να κινηθούν ανοδικά 3%.

Η εταιρεία που αποτελεί την έβδομη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ανακοίνωσε χαμηλότερο χρέος από ότι προέβλεπαν αναλυτές. Τα κέρδη της για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου έφτασαν τα 910 εκατ. ευρώ, από 606 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για την περίοδο αυξήθηκαν κατά 17%, ενώ τα έσοδα μειώθηκαν κατά 2% στα 26,4 δισ. ευρώ.

  • τωρα ο πουλοβερακιας που σας εκλεισε την λαντσια γιαυτον το λογο…ειναι καλος η οχι ?????

    • Mika

      Ρητορικη ερωτηση??Η μηπως οχι???
      Ο Μαρκιονε “βοηθησε” και καλα την Λαντσια να κανει μια προσπαθεια βαζοντας re-badged μοντελα Chrysler με αλκανταρα και ομορφα υλικα…Κι ο κοσμος που δεν ειναι ηλιθιος, του γυρισε τη πλατη..
      Απο την αλλη, ολα τα κονδυλια πηγαν στην ΑΡ απο επιλογη του…Οταν εχεις λοιπον 1 δις δολαρια πες να μοιρασεις σε δυο εταιριες για να τις κανεις μεγαλες και τρανες, και δινεις 10 μυρια στην μια για να αλλαξουν οι πρεσσες τα σηματακια, και ΟΛΑ τα υπολοιπα στην αλλη, μαντεψε ποιος θα κερδισει!
      :p :p

    • εγω παντως εδω ειμαι με τον πουλοβερακια !!! για μενα καλα εκανε και εκλεισετην Lancia…και αποσο βλεπω η δικαιωση ειναι κοντα !!
      οσο και να μην αρεσει αυτο σε πολλους…..

    • Mika

      Ποια δικαιωση και σε ποιον τομεα?? Η ολη ιστορια ειναι ενα μεγαλο, τι θα γινοταν αν….
      Αν ειχαν ισες ευκαιριες Lancia κι Αlfa Romeo, αν ειχαν παρομοια κονδυλια εξελιξης και πιστωσης χρονου κλπ..Απο τη στιγμη που δεν εγινε αυτο και στη μια εβγαλες rebadged μοντελα, και στην αλλη 8 (??) νεα οταν επιτελους τελειωσει το 5ο πενταετες πλανο, δεν υπαρχει απλα καμια συγκριση…

    • μα θυσιασε την μια για το καλο της αλλης που σιγουρα εχει μεγαλυτερο κοινο..και αν ολα πανε καλα……θα την βγαλει απο τον παγο !!!
      για μενα οχι μονο καλα εκανε…..αλλα πολυ καλα εκανε!!!

  • Smartass

    Πως γίνεται με εκατοντάδες χιλιάδες ανακλήσεις η FCA να παρουσιάζει κέρδη, μόνο ο Σέρτζιο ξέρει.
    Εκτός και είναι μουσαντέ μπας και βρει κορόιδο να την σπρώξει.
    Έτσι ώστε να μπορεί να ασκεί απρόσκοπτα τα καθήκοντα του προέδρου + διευθύνοντα σύμβουλου της Ferrari.
    Είναι μεγάλη κουφάλα ο Σέρτζιο!!