Στα τέλη καλοκαιριού, η Formula 1 είχε ανακοινώσει ότι από το Σεπτέμβριο έως τον Νοέμβριο θα διεξαχθεί ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα videogame, το Formula 1 eSports Series. Η νέα σειρά eSports είναι μια συνεργασία της Formula One, της Codemasters και τους ειδικούς των εκδηλώσεων και των διαγωνισμών Gfinity.

Κατά τη σύνοδο κορυφής του Σαββάτου, έγινε γνωστό ότι η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή εξετάζει το ενδεχόμενο να συμπεριλάβει esports στους μελλοντικούς Ολυμπιακούς Αγώνες, με την διοίκηση της ΔΟΕ να δηλώνει:

Τα esports μπορούν να αποτελέσουν μια πλατφόρμα για την εμπλοκή του Ολυμπιακού κινήματος. Ωστόσο, για να συμπεριληφθούν σε επίσημους Ολυμπιακούς Αγώνες, το περιεχόμενο δεν πρέπει να παραβιάζει τις ολυμπιακές αξίες.

Η ΔΟΕ συμφώνησε ότι τα esports δείχνουν έντονη ανάπτυξη, ιδίως στο νεανικό κοινό, σε διάφορες χώρες. Τον Αύγουστο, η επιτροπή της ανάληψης των Αγώνων του 20124, που θα γίνουν στο Παρίσι, δήλωσε ότι επιθυμεί να συζητήσει με τη ΔΟΕ την εισαγωγή των esports. Το πρόγραμμα του 2024 θα αρχίσει να διαμορφώνεται το 2019, και η απόφαση για το ποια αθλήματα πρόκειται να προστεθούν στο Παρίσι θα ληφθεί μετά τους Αγώνες του 2020, στο Τόκιο.

Τα έσοδα των videogames το 2016 έφτασαν τα €453 εκατ., έχουν περίπου 320 εκατομμύρια κοινό παγκοσμίως, και θα συμπεριληφθούν στους Ασιατικούς Αγώνες του 2022. Τα ανταγωνιστικά esports θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως αθλητική δραστηριότητα, και ότι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα μπορούσαν να συγκριθούν με τους αθλητές των παραδοσιακών αθλημάτων, καθώς και οι πρώτοι προετοιμάζονται και εκπαιδεύονται με ένταση.

Μια περαιτέρω απαίτηση για το ενδεχόμενο να συμπεριληφθούν στο μέλλον στους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα ήταν η συμμόρφωση με τους κανόνες και τους κανονισμούς της ΔΟΕ σε τομείς όπως του αντι-ντόπινγκ, του στοιχήματος, και του καθορισμού αποτελέσματος.