Μαζί με τη νέα Toyota Supra, στο Nurburgring συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης και της νέας BMW Z4, με τα δύο μοντέλα να μοιράζονται πλαίσιο και κινητήρες, αλλά θα είναι εντελώς διαφορετικά σε ότι αφορά τον σχεδιασμό και την οδηγική συμπεριφορά.


Το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται στη BMW Z4 concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο. Η νέα Z4 θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, ηλεκτροϋδραυλικά αναδιπλούμενη, η οποία θα φυλάγεται πίσω από τους επιβάτες.

Το ελαφρύτερο καμουφλάζ αποκαλύπτει αρκετά από τα στοιχεία του εμπρός μέρους, όπου τα “νεφρά” της μάσκας είναι αρκετά πλατιά, με τα φωτιστικά σώματα να έχουν εξοστρακιστεί στα άκρα του εμπρός μέρους. Ακόμα διακρίνονται οι αεραγωγοί του εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος δείχνει αρκετά επιθετικός, όντας κατά πάσα πιθανότητα του Μ αισθητικού πακέτου.

Με το πολύ λιγότερο καμουφλάζ, μπορούν να παρατηρηθούν λεπτομέρειες και για το πίσω μέρος, όπου τα φώτα είναι σαφώς ορατά, και βρίσκονται αρκετά ψηλά. Διακρίνεται, επίσης, το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, το οποίο φαίνεται επίπεδο και σχεδόν οριζόντιο, έχοντας στην άκρη του μια μικρή αεροτομή.

Στο προφίλ φαίνεται η κυματιστή γραμμή των παραθύρων, με τα φτερά να είναι ελαφρώς εκτεθειμένα, με το ελαφρύ καμουφλάζ να κάνει ορατές τις εξατμίσεις και τα βράγχια πίσω από τα μπροστινά φτερά. Συνολικά φαίνεται ότι για την νέα Ζ4 η BMW αποφάσισε να αφήσει το εκφραστικό design της προηγούμενης γενιάς, για μια πιο κλασική εμφάνιση στο νέο μοντέλο.

Η έκδοση παραγωγής έχει εσωτερική κωδική ονομασία G29 και θα κατασκευάζεται μαζί με την Supra στο ίδιο εργοστάσιο στην Αυστρία. Αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2018 και κίνηση θα παίρνει από 2,0-λιτρους και 3,0-λιτρους κινητήρες βενζίνης που θα συνδυάζονται τόσο με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι 2,0-λιτροι τετρακύλινδροι κινητήρες θα είναι απόδοσης 180 και 250 ίππων, ενώ οι 3,0-λιτροι 335 και 385 ίππων. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν αναφορές που να θέλουν την BMW να ετοιμάζει την Z4 M.

  • manowar

    Φημολογειται πολυ ικανη καροτσα περα απο τα σημερινα ορια της συγκεκριμενης κατηγοριας λογο πολυ χαμηλου σε πρωτόγνωρα επιπεδα πολυ χαμηλου βαρους και του πλαισιου αλλα και των μηχανικων συνολων με κορυφαιο αυτο τωνπεριπου 500 ιππων με 8αρι σασμαν που θα υπαρχουν και στην ιαπωνικη εκδοχη με το σουπρα..