Η BMW θέλει μέχρι το 2025 να προσφέρει 25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα και όπως ανακοίνωσε ετοιμάζει νέα τεχνολογία που θα προσφέρει στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αυτονομία έως 700 χλμ, ενώ παράλληλα ετοιμάζει και plug-in υβριδική τεχνολογία που θα μπορεί να παρέχει έως 100 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.


Η BMW θα προχωρήσει σε εξοικονόμηση ύψους 2 δισ. ευρώ στο κόστος των ανταλλακτικών και των εξαρτημάτων μετάδοσης, προκειμένου να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, έχοντας βάλει ως στόχο την ανάπτυξη τουλάχιστον 12 ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025, η BMW επιδιώκει να περιορίσει το 5% περίπου από τις δαπάνες για τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, η οποία ανέρχεται σήμερα σε περίπου 40 δισ. δολάρια ετησίως.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για περικοπές κόστους για να αντισταθμίσουν τα μικρότερα περιθώρια κέρδους που αναμένουν να έχουν από τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα. Η στρατηγική της BMW περιλαμβάνει τη μείωση του εύρους επιλογών και την ενίσχυση του ανταγωνισμού, μεταξύ των κατασκευαστών εξαρτημάτων. Η γερμανική εταιρεία αναμένεται να στηριχθεί λιγότερο στην αγορά εξαρτημάτων από μία και μόνο εταιρεία και θα μειώσει τον αριθμό των προμηθευτών που έχουν μονοπωλιακή θέση.

Η BMW πιστεύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βγάλει στην αγορά θα μπορούσαν να κατέχουν περισσότερο από το 25% των συνολικών ετήσιων πωλήσεών της μέχρι το 2025.

  • και καπως ετσι θα αρχισει να πεφτει η μετοχη της TESLA !!! ;-)