Η Toyota ανακοίνωσε τα οικονομικά της στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του έτους, όπου είδε σημαντική άνοδο της τάξεως του +17% στα καθαρά κέρδη της, καθώς το ασθενέστερο γεν έναντι του δολαρίου αντιστάθμισε τις δυσκολίες στην αγορά των ΗΠΑ.
Ειδικότερα, η κερδοφορία της ιαπωνικής εταιρείας διαμορφώθηκε στα 4,2 δισ. δολάρια έναντι 3,58 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2016, την ίδια στιγμή που τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά +10% στα 4,56 δισ. δολάρια.
Στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου η Toyota πούλησε 672.000 οχήματα στη Βόρεια Αμερική, από 684.000 πέρυσι, ενώ στην Ιαπωνία οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,2% στα 543.000 οχήματα, όμως στην Ασία οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,3% στα 382.000 οχήματα. Η Toyota το ίδιο διάστημα είχε τζίρο 58 δισ. δολαρίων (+9,9%), και εξαιρουμένων των επιπτώσεων του ασθενέστερου γεν, η Toyota δήλωσε ότι θα είχε καταγράψει τη δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση της στα λειτουργικά της κέρδη. Να σημειωθεί πως η ισοτιμία κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους της Toyota ανερχόταν κατά μέσο όρο στα 111 γεν ανά δολάριο, έναντι 105 γεν έναν χρόνο νωρίτερα.
Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία αύξησε επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις της για την κερδοφορία ολόκληρου του οικονομικού της έτους που ολοκληρώνεται τον Μάρτιο, αναμένοντας καθαρά κέρδη ύψους 17 δισ. δολαρίων έναντι 15 δισ. δολαρίων των αρχικών εκτιμήσεων, ενώ οι προβλέψεις για τα λειτουργικά κέρδη ανέρχονται στα 17,54 δισ. δολαρία έναντι 16,1 δισ. δολαρίων προηγουμένως.
Επιπλέον, η Toyota δήλωσε ότι έχει προγραμματίσει την επαναγορά μετοχών της ύψους 2,18 δισ. δολαρίων από τις 14 Νοεμβρίου 2017 έως τις 30 Μαρτίου 2018.
Παράλληλα ανακοίνωσε πως κατάφερε να εξοικονομήσει 100 δισ. γιεν (879 εκατ. δολάρια), ποσό που θα χρησιμοποιηθεί στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης. Η Toyota κατάφερε να πετύχει αυτή τη σημαντική εξοικονόμηση βελτιώνοντας τη διαδικασία παραγωγής των μοντέλων της, κάτι που σημαίνει πως κάθε λεπτό κατά τους προηγούμενους έξι μήνες, εξοικονομούσε 3.300 δολάρια. Στόχος της Toyota είναι να δαπανήσει 9,3 δισ. δολάρια στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, προκειμένου να αναπτύξει ηλεκτροκινητήρες και αυτόνομη τεχνολογία.