Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η ομάδα που χρησιμοποίησε τα περισσότερα εξαρτήματα των power units ήταν η McLaren. Ο κινητήρας της Honda στέρησε ανταγωνιστικότητα και βαθμούς στους Βρετανούς, οι οποίοι επέλεξαν να ανοίξουν πολλούς κινητήρες, προκειμένου να έχουν νέα μέρη στους τελευταίους αγώνες, εκεί όπου γίνονται κάποιες δοκιμές εξαρτημάτων για το 2018.

Μετά από ένα καλό Grand Prix στο Μεξικό, η McLaren είχε θετικό αγώνα και στη Βραζιλία. Ο Stoffel Vandoorne βγήκε εκτός στον πρώτο γύρο, όμως ο Fernando Alonso κατάφερε να πάρει την όγδοη θέση, κάτι που αφήνει ικανοποιημένο τον επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier.

Προφανώς και πήραμε πολλές ποινές, προτού προσπαθήσουμε να προστατευθούμε για τη Βραζιλία και το Abu Dhabi. Έχουμε χρησιμοποιήσει πολλούς κινητήρες προηγουμένως, για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε φρέσκα κομμάτια εδώ. Θα πρέπει να δοκιμάσεις κάτι, και αποφασίσαμε να προστατεύσουμε κάποια χιλιόμετρα. Στο Μεξικό, ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί απ’ ό,τι περιμέναμε, κι εδώ είχαμε έναν καλό αγώνα, επίσης. Οπότε, είναι ωραίο να έχουμε ένα 3ήμερο χωρίς προβλήματα.

Ο Γάλλος επαινεί την έξυπνη οδήγηση του Ισπανού την Κυριακή, καθώς ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπαθούσε να χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια ως αντιστάθμισμα από την χασούρα του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ευθεία.

Διαχειρίστηκε πολύ καλά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσε την ενέργεια του μονοθεσίου, κόβοντας στα αχρείαστα κομμάτια της πίστας, χρησιμοποιώντας περισσότερο στην ευθεία. Προσπάθησε να το διαχειριστεί πολύ, κι έκανε πολύ καλή δουλειά. Στόχος ήταν να μείνει στο DRS του Massa, για να προστατευτεί, αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος. Δεν μπόρεσε να κάνει πολλά στις μάχες, κι ελπίζουμε ότι του χρόνου θα μπορεί να το κάνει σε κάθε αγώνα.