Η Infiniti στην έκθεση του Λος Άντζελες θα παρουσιάσει το QX50 MY2019, με το μοντέλο να γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της που θα φορέσει τον ολοκαίνουργιο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0-λίτρων με μεταβλητή τεχνολογία συμπίεσης.

Ο κινητήρας αποδίδει 272 άλογα και 390 Nm ροπής και επιτρέπει στο QX50 να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα γρηγορότερα από οποιονδήποτε 2,0-λιτρο ανταγωνιστή του μοντέλου. Παράλληλα καταναλώνει 27% λιγότερο βενζίνη από τον 3,7-λίτρων V6 κινητήρα της εταιρίας, απόδοσης 325 ίππων με 361 Nm ροπής.

Ο κινητήρας που αλλάζει τον λόγο της συμπίεσης από 8:1 σε 14:1, συνδυάζεται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτόν, αλλά και για το πως λειτουργεί η μεταβλητή συμπίεση μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • SAMURAI-66

    Για αποδοση τεχνολογια επιδοσεις και καταναλωση….. https://uploads.disquscdn.com/images/38b3db6b2356c82b210086a59e1dd2cc16f2c30207a67313e80ca9252a60ed8e.jpg

  • Anestis Genk

    Μπράβο, τεράστιο άλμα στην τεχνολογία των ΜΕΚ. Στην ουσία δουλεύει και σαν ατμοσφαιρικός και σαν υπερτροφοδοτούμενος.

    • DJ_D

      Όλοι οι υπόλοιποι κινητήρε με turbo, δεν έχουν σημεία που λειτουργούν σαν ατμοσφαιρικοί;

    • Anestis Genk

      Ναι αλλά όχι:P
      ναι λειτουργούν με ατμοσφαιρική πίεση
      αλλά όχι δεν λειτουργούν σαν ατμοσφαιρικοί γιατί ο ατμοσφαιρικός “πρέπει” να έχει έχει υψηλή σχέση συμπίεσης.

    • DJ_D

      Σίγουρα, αλλά νούμερα μεταξύ 10:1-12,5:1 δεν είναι σπάνια σε turbo κινητήρες. Και τέτοια νούμερα είναι τα κυρίαρχα σε ατμοσφαιρικούς. Από την άλλη, 14:1 υπάρχει σε 4ς μόλις ατμοσφαιρικούς κινητήρες

  • panos

    αν ειχαν αληθινη ευαισθησια για την οικονομια κ το περιβαλλον λογικα αυτος
    ο κινητηρας θα επρεπε να εφαρμοστει σε ενα ελαφρυ χαμηλο κ αεροδυναμικο
    οχημα, οχι σε αυτη την κουμουτσα που ερχεται μια η αλλη..