Η Honda ανέφερε σήμερα ότι θα χρησιμοποιήσει το εργαλείο προσαρμοσμένης αναζήτησης του Facebook για να βρει κατόχους αυτοκινήτων της, τα οποία είναι εφοδιασμένα με ελαττωματικούς αερόσακους της Takata. Το εργαλείο, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να “φανούν” σε ένα στοχευμένο κοινό, θα αντιστοιχεί τα emails που σχετίζονται με τον αριθμό πινακίδων των ανακληθέντων οχημάτων με τους χρήστες του Facebook.

Η Honda ήταν η αυτοκινητοβιομηχανία που επλήγη περισσότερο από τους προβληματικούς αερόσακους της Takata. Έτσι η ιαπωνική εταιρία αναγκάστηκε να πληρώσει 605 εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να επιλύσει τις όποιες οικονομικές ζημιές δημιουργήθηκαν στους καταναλωτές της στις ΗΠΑ που έχουν/είχαν στην ιδιοκτησία τους κάποιο από τα 16,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα της που επηρεάζονται από τους προβληματικούς αερόσακους της Takata.

Τον Αύγουστο, η Nissan είχε ανακοινώσει πως για τον ίδιο λόγο θα πληρώσει 97,7 εκατ. δολάρια, ενώ BMW, Mazda, Subaru και Toyota, πλήρωσαν το ποσό των 553 εκατομμυρίων δολαρίων στους ιδιοκτήτες των 15,8 εκατ. αυτοκινήτων τους που εξοπλίζονται με τους αερόσακους της Takata.

Μέχρι σήμερα έχουν επιβεβαιωθεί 18 θάνατοι από τους αερόσακους της ιαπωνικής εταιρίας η οποία κήρυξε πτώχευση και εξαγοράστηκε από την Key Safety Systems (KSS). Να θυμίσω πως στα τέλη Δεκέμβρη του 2016, η Takata και οι αρχές των ΗΠΑ συμφώνησαν ώστε η ιαπωνική εταιρία να πληρώσει πρόστιμο 1 δισ. δολαρίων λόγω του σκανδάλου με τους ελαττωματικούς αερόσακους της. Από το 1 δισ, τα 25 εκατ. δολάρια θα χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή ποινικών προστίμων, τα 125 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση των θυμάτων, ενώ τα υπόλοιπα 850 εκατ. δολάρια θα δοθούν ως αποζημιώσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν υποστεί ζημιές από τις μαζικές ανακλήσεις.

  • SAMURAI-66

    Το γιατι απο την πρωτη στιγμη που εσκασε το σκανδαλο takata στο συνολο τους οι κατασκευαστες δεν εκαναν αυτη την τοσο ευκολη κινηση που θα ειχε αμεση και χωρις καμια διακοπη ενημερωση στους οδηγους μεσα απο την κοινωνικη ιστοσελιδα ειναι αποριας αξιον.
    Ισως ηταν ο καλυτερος τροπος αμεσα να γνωριζει ο κατοχος την κατασταση που επικρατει με το οχημα του και το πλεον σημαντικο θα ειχαν σωσει ζωες αθωων ισως απο την ημερα ανακοινωσης του προβληματος.

  • mother1russia

    Οτι να ναι