Η Skoda μπαίνει και αυτή στην ηλεκτρική εποχή και επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να παράγει τα πιο σημαντικά μοντέλα της στο εργοστάσιο της στην Mlada Boleslav, στην Τσεχία. Εκεί θα συναρμολογούνται και τα ηλεκτρικά μοντέλα, με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda να βγαίνει στην αγορά το 2020, ενώ μέχρι το 2025 θα υπάρχουν 5 μοντέλα, τα οποία θα πωλούνται κανονικά με το σήμα της Skoda.

Το 2019, η τσέχικη εταιρία να ξεκινήσει την παραγωγή μερών για τα plug-in υβριδικά μοντέλα του Volkswagen Group. Ο Guido Haak, επικεφαλής διαχείρισης προϊόντων της τσεχικής εταιρίας, έχει δηλώσει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα θα βοηθήσουν στο να πιαστούν οι όλο και αυστηρότεροι στόχοι εκπομπών της Ε.Ε.

O Haak έχει πει πως τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αποδίδουν μεταξύ 140 και 300 ίππων και μερικά από αυτά θα προσφέρονται και με τετρακίνηση, ικανά να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Η αυτονομία τους θα κυμαίνεται μεταξύ 400 και 600 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν και μέσω ταχυφορτιστών.

Το 2019 η τσέχικη εταιρία θα παρουσιάσει την plug-in υβριδική του Superb, ενώ έναν χρόνο αργότερα θα δούμε στους δρόμους την έκδοση παραγωγής του Vision E concept. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα γίνει το τρίτο μοντέλο του VW Group που θα βασιστεί πάνω στην MEB πλατφόρμα, μετά τα VW I.D και ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τα σήματα της Audi.

Θα ακολουθήσει ένα coupe-SUV, το ακριβότερο μοντέλο που θα έχει κυκλοφορήσει μέχρι τότε η Skoda και θα τοποθετηθεί ανάμεσα από τα Karoq και Kodiaq. Θα μπορεί να μεταφέρει έως 5 ενήλικες, θα χρησιμοποιεί και αυτό την MEB πλατφόρμα, με τη ιπποδύναμή του να ανέρχεται σε τουλάχιστον 300 άλογα. Ίσως ονομαστεί Amiq, Eliaq ή Anuq.

Η Skoda μάλιστα ίσως αναβιώσει το όνομα Felicia, ονομάζοντας έτσι την δική της εκδοχή του VW I.D. Όπως ανέφερα, μέχρι το 2025 η Skoda θα προσφέρει στην αγορά ακόμη 2 ηλεκτρικά μοντέλα, ένα σπορ κουπέ και ένα ακόμη crossover, με το πρώτο να φημολογείται πως θα είναι ο ηλεκτρικός πνευματικός διάδοχος του 110R.