Το Volkswagen Amarok αναδείχθηκε καλύτερο pick-up για το 2018, κατακτώντας το βραβείο “International Pick-up Award 2018” (IPUA 2018) ή, σε ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά, τον τίτλο του «Pick-up της Χρονιάς». Πρόκειται για το πλέον επίζηλο βραβείο στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία στο συγκεκριμένο κλάδο, που απονέμεται κάθε δύο χρόνια από διεθνή επιτροπή αποτελούμενη από 25 δημοσιογράφους εξειδικευμένους στα επαγγελματικά οχήματα, από αντίστοιχες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στην ιστορία του θεσμού το Amarok γίνεται το πρώτο pick-up που κατακτά το βραβείο αυτό για δεύτερη φορά.

Ειδικά για την εφετινή χρονιά, ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα σκληρός. Η τελική δοκιμασία που ανέδειξε το νικητή, ήταν μία τριήμερη εκδήλωση στη Ρουμανία, στις αρχές του μήνα. Το Amarok συγκέντρωσε 56 βαθμούς, κατακτώντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση κατατάχθηκε η Mercedes X-Class με 50 βαθμούς, με το Toyota Hilux να ακολουθεί στην τρίτη θέση με 41. Τα διαγωνιζόμενα μοντέλα αξιολογήθηκαν σε τομείς όπως τα αποδοτικά και ισχυρά κινητήρια συστήματα, η ικανότητα και ευκολία φόρτωσης, η άνεση και η ασφάλεια για οδηγό και επιβάτες, το κόστος απόκτησης, χρήσης και τα γενικότερα λειτουργικά έξοδα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο Amarok κερδίζει το βραβείο ακριβώς όπως και ο προκάτοχός του, το 2010. Μάλιστα και τότε, το βραβείο είχε παραλάβει ο Δρ. Έκχαρτ Σολτς, (Eckhard Scholz), Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου για τα επαγγελματικά οχήματα της Volkswagen. Σχολιάζοντας την εφετινή βράβευση, δήλωσε:

Είμαστε ευγνώμονες για τη βράβευση αυτή, η οποία αποτελεί τιμή για όλο το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen! Με το νέο Amarok ακούσαμε και πάλι τι θέλουν οι πελάτες μας και προσθέσαμε περισσότερη ισχύ, περισσότερη ροπή, περισσότερη ευχρηστία σε κάθε έδαφος, κρατώντας τα υψηλά στάνταρντ πολυτέλειας της πρώτης γενιάς.

Αιτιολογώντας την ετυμηγορία τους, τα μέλη της επιτροπής χαρακτήρισαν το Amarok ως την επιτομή της έκφρασης “σκληρό στη δουλειά, διασκεδαστικό στον ελεύθερο χρόνο”, που αποτελεί ένα βασικό ζητούμενο σε κάθε μοντέρνο pick-up σήμερα. Και ενώ κατά την επιτροπή το Amarok είναι “κορυφαίο εργαλείο δουλειάς”, παράλληλα διαθέτει πολύ ελκυστικό design, εξαιρετική αίσθηση στο δρόμο και άψογο φινίρισμα, στοιχεία που κάποιος απαντά περισσότερο σε επιβατικά οχήματα.

Συνεχίζοντας, τα μέλη της επιτροπής χαρακτήρισαν την άνεση και τους χώρους που προσφέρει η διπλή καμπίνα με χώρο για πέντε άτομα, ως “σημείο αναφοράς στην κατηγορία”, ενώ στάθηκαν ιδιαίτερα στα καθίσματα ergoComfort για οδηγό και συνοδηγό, αναγνωρισμένα και βραβευμένα από ιατρικό σύλλογο ειδικών της Γερμανίας, γνωστό ως “German Healthy Backs Society”.

Τέλος, αναφέρθηκαν με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια στο αυτόματο κιβώτιο 8-σχέσεων και την ευρεία γκάμα κινητήρων V6 με τους οποίους εξοπλίζεται το pick-up. Ιδιαίτερα για το τελευταίο, το σχόλιο ήταν ότι “η απόδοση, το ραφινάρισμα και η ελαστικότητα του V6 κινητήρα θέτουν νέα στάνταρντ στην κατηγορία, με εξαιρετικές επιδόσεις και περίσσεια ισχύος και ροπής”.

Η δεύτερη γενιά του Amarok είναι ήδη ένα best-seller για τη γερμανική μάρκα, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, με τις συνολικές πωλήσεις σε διεθνές επίπεδο μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου να ανέρχονται σε 65.200 αυτοκίνητα, που αντιπροσωπεύουν άνοδο 13,2% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

  • panos

    κ τωρα παιζει να πεσει το γνωστο κραξιμο οτι λαδωσαν κ μπλα μπλα μπλα,
    αντιθετα με τις επευφημιες του τυπου ” κερδισε τον τιτλο με το σπαθι του ”
    οταν προκειται για νικητη ασιατικης προελευσης..

  • 3…..2……1
    κλαμα και μιρλα απο τους JDM !!!!
    οκ…..θα κρατησουν επιπεδο…..απλα θα μιλησουν για μεθοδευση και καθορισμο αποτελεσματος!!! θα θυμηθουν την ADAC !!!!

    • mixalhs7

      Λοιπόν χάζευα στο επίσημο δελτίο τύπου του θεσμού και βρήκα μια πολύ σημαντική πληροφορία σε σχέση με εκείνο το θέμα με την δήλωση ενός στελέχους της vw σχετικά με το κακό καμουφλαρισμα που έκανε η Μερσεντες στο Ναβαρα.
      ” Two associated brands Renault and Mercedes-Benz which continues to collaborate on joint car and van projects have both looked to the Nissan Navara (IPUA winner 2016) as a platform to create their own 1-tonne Pick-up. The Renault Alaskan and Mercedes-Benz X-Class have benefited from the initial development by their Japanese counterpart and spent some considerable millions of euro in tuning and turning it into their own. Alaskan is more of a sister vehicle to the Navara as it uses the same engine line and body shape. At its heart is the 2.3 litre Renault-Nissan Alliance 2.3 litre twin-turbo diesel.

      Mercedes-Benz has stretched the Navara’s body length; it’s also lower slung, a little wider too. Again, the same 2.3 litre diesel is used initially, with options on the power output at 161 or 188 hp. A 3.0 litre V6 diesel is due later. Apart from the bodywork and interior changes, the suspension settings on the X-Class have been stiffened further. Significantly both of these new Pick-ups are manufactured alongside the Navara at Nissan’s plant in Barcelona, Spain.
      Δηλ σύμφωνα με την επιτροπή η Μερσεντες όχι μόνο δεν έκανε κακό καμουφλαρισμα το αντίθετο! Η Ρενο έβγαλε πανομοιότυπο κλώνο του ναβαρα!
      Είδα επίσης πως το 2016 το Ναβάρα βγήκε πρώτο με 80 ψήφους αφήνοντας το Μιτσουμπισι δεύτερο με 46

    • shaoqing14

      Γινεσαι αρκετα εριστικος,σαν καποιον αλλον που εκτεθηκε απο μονος του με τα πολλα προφιλ,αγαπητε ξεχνας μαλλον την περιπτωση της γκολφω με την στημενη νικη για αυτοκινητο της χρονιας….
      Επισης το αμαροκ δεν υπαρχει παγκοσμιος παρα μονο στην μερκελικη ενωση,σε σχεση με τα ιαπωνεζικα που θα τα δεις απο ασια μεχρι αφρικη αμερικη(νοτια-βορεια) μεση ανατολη,ακομα και στην αλασκα,και μην ξεχνας την αντιγραφη του ταρο απο hilux….

    • μπορει να γινομαι εριστικος…μπορει καυστικος….μπορει να με θεωρεις εγκαθετο οπως καποιοι αλλοι….μπορει να μου καταλογησεις οτι εχω και 5 προφιλ…..οτι κανω συνεργασιες με αλλα προφφιλ..πες οτι θελεις !!
      παντως οτι ειπα….βλεπω πως τελικα ισχυει !!
      δεν πειραζει και του χρονου με υγεια !!

      απλα μια ερωτηση…..πες πως του χρονου βγαινει το HILUX…θα εχω εγω το δικαιωμα να μην δεχτω το αποτελεσμα ????

    • shaoqing14

      Ουτε εγκαθετο σε θεωρω διοτι δεν θα εμπαινα σε κοπο να σου απαντησω,ουτε εγραψα οτι εχεις παραπανω απο ενα προφιλ ουτρ οτι κανεις συνεργασιες!!!

    • ε τα εχουν πει αλλοι…τεσπα !!
      εστω οτι του χρονου βγαινει ενα ιαπωνικο πρωτο…και πω εγω κατι τετοιο θα το δεχτουμε ???

    • Scooby r22b

      Εγώ ναι.
      Απλός το Amarok (και ειδικά το X Class) εμφανισιακά δεν μου κάνουν για αγροτικά.
      Amarok (εκτός το μονοκάμπινο) και X Class τα θεωρώ πολύ (premium) για (αγροτικά).

    • δεν νομιζω να διαφωνει κανεις !

    • hellboy

      ου να μου χαθεις να χανεσε! τοσα χρονια και δεν με εχεις πει για τα 3-4-5-6 προφιλ σου τι εισαι εσυ….
      και κανεις και συνεργειες με δαυτα…
      επρεπε να το περιμενω..

    • mixalhs7

      Ειναι μυστικός πράκτορας της KGB σύντροφε!! Κατασκοπεύει τους λουκανικαδες και μεταφέρει τα μυστικά τους στο Κρεμλίνο προετοιμαζοντας ετσι την ανάσταση της LADA!!

  • SAMURAI-66

    Κερδισε το βραβειο απο 25 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ δημοσιογραφους ευρωπαικων χωρων και ειναι vw???
    Θα ηθελα πολυ να γνωριζω ποιοι ειναι και απο ποια περιοδικα-site-εφημεριδες.
    Εγω πιστευω ακραδαντα οτι το πηρε με το σπαθι του….περιπου.
    Δεν το πιστευω οτι θα εγινε καμια μπινια απο αυτες που συνηθιζει το group τυπου ADAC…μια και βλεπω οτι μερικοι δεν το ξεχνουν αρα κατι εχουν στο μυαλο τους…η οτι υπαρχει καποιο ειδος διαπλοκης ξεχρεωνοντας αυτοι οι κυριοι υποχρεωσεις πληρωμενες απο το dieselgate ετσι γιατι πολλα εχουμε ακουσει???
    Χαρες οι γνωστοι αγνωστοι γερμανοφιλοι που εγινε αυτο….κατουρηθηκαν κιολας με πρωτο τον γνωστο που εχει αναλαβει γραμμη υπερασπισης της αγαπημενης χωρας του!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/e14efcd0fa08c0ae76a909d99f93eb70742bb6ccebe24a7ef02c3fc219d3395f.jpg

    • panos

      επειδη στην τελευταια σου προταση στοχευεις εμενα..

      να ξερεις οτι την αυτοκινηση δεν την βλεπουν ολοι συμφεροντολογικα
      κ οπαδικα οπως εσυ, οποτε οτι αγαπαω την γερμανια ειναι αλλη μια
      φτηνη συκοφαντια προς συμφορουμιτη σου επειδη δεν ειναι ομοϊδεατης
      σου, αντιθετως αυτος που αγαπαει ξενη χωρα ( ιαπωνια ) περισσοτερο
      απο την χωρα του εισαι εσυ, αν κ συμφωνα με τα γραφομενα σου ειναι
      πιο πολλες οι πιθανοτητες χωρα σου να ειναι η ιαπωνια παρα η Ελλαδα..

    • 2 ερωτησεις….
      1ον εσυ δεν φωναζες οτι λογο dieselgate to GROUP πως φαλησρσε ???? αρα που βρηκαν χρηματα για να δωροδοκησουν τον κοσμο ?????
      2ον…..ποτε θα αποδεχτεις οτι ενα γερμανικο αυτοκινητο ειναι ανωτερο του ανταγωνισμου ???? απλα για να ξερουμε τι να πουμε στη συνεχεια !!!

    • shaoqing14

      Πουθενα δεν ειναι ανωτερο ασε που τα πλαστικα του ειναι τραγικα,τα πικ απ ειναι εργαλεια δουλειας και οχι επιδειξης,εχεις πιασει ποτε τσαπα?εχεις φορεσει ποτρ γαλοτσα νσ πας να δουλεψεις στο χωραφι κατω απο δυσκολες συνθηκες και να εχεις σχεδον ολην την μερα παρεα το αγροτικο και να παρακαλας μην παθει καμια βλαβη και χασεις κανενσ μεροκαματο?στην πιατσα μαθε οτι το ανωτερο μοντελο ειναι ιαπωνεζικο κ α ι ειναι το isuzu d max,αυτοι οι εμμισθοι υπαλληλοι-δημοσιογραφοι αναθεμα και αν εχουν πιασει μια τσαπα στην ζωη τους……κοιτα τους επαγγελματιες αγροτες σε ολο τον κοσμο τη πικ απ εχουν και σιγουρα θα δεις οτι δεν ειναι φαου βε ουτε μερκ που βγηκε δευτερο….

    • για το αν εχω πιασει τσαπα η αν εχω παει χωραφι……

      τωρα στο πιο ειναι καλυτερο θα σου ελεγα κανενα διπλοκαμπινο δεν κανει για τα χωραφια πρωτα……δευτερον οι ειδικοι θα εχουν δει κατι που δεν βλεπουμε εμεις…με το σκεπτικο σου θα επρεπε τα τελευταια χρονια να παιρνει τους διαγγωνισμους η χιουνται…… https://uploads.disquscdn.com/images/624c67748fe9e28ffa2b7356f168ff237dd4e6fcf4480fa2cc75e69422b6a92d.jpg

    • shaoqing14

      Το διπλο καμπινο κανει για ελιες τουλαχιστον,ειδικα οταν στην οικογενεια δεν υπαρχει δυνατοτητα για δευτερο αμαξι,με τους φορους που βαζουν οι κυριοι της βουλης…
      Οι ειδικοι ειναι εμμισθοι υπαλληλοι που βλεπουν το χωραφι με τα κυαλια,και ουτε μια μερα δεν εχουν δουλεψει στον αγρο…..για πες μου που ειναι καλυτερο το αμαροκ?

    • επειδη τυγχανει να εχω ελιες…….κανενα διπλοκαμπινο δεν κανει……ολοι οσοι εχουν διπλοκαμπινο εχουν και ενα παλιο μονοκαμπινο να κανουν τη δουλεια τους !!
      μην ρωτας εμενα…..τους ειδικους ρωτα…..
      αν μου πεις για αξιοπιστια…..θα σου πω οτι ο κολλητος μου σε navara tou 2009 πριν 3 μερες εβγαλε πομπα πετρελαιου σε αυτο με τα 170ps……
      τωρα αν μου πεις οτι το AMAROK χαλαει….οπως σε ειπα..ολα χαλανε……τωρα αν μου πεις οτι παει σε κλιση 30%..ενω το ΗILUX σε 32% κλαιν μαιν…….απλα παντα καποιο πρεπει να βγαινει πρωτο…καποιο αλλο θα βγει την επομενη φορα…..

    • panos

      οι συνεργειαδες κανουν παρτι με τα ραγισμενα κεφαλαρια κλπ των navara, επισης τα navara κοβονται στα δυο, δεν πειραζει ομως ειναι ” αξιοπιστα ”, οσο για το hilux αν ειχε συμπεριφερθει με τον ιδιο τροπο το amarok θα ακουγαμε τουλαχιστον 100 φορες την μερα οτι η κατασκευη της μερκελ ειναι ακρως επικινδυνη, γι’ αυτο μακρια απο αυτη για να μην θρηνησουμε θυματα κ μπλα μπλα μπλα..
      ” Nissan Navara 2ης γενιάς κόβονται στα δύο ”
      https://www.autoblog.gr/2017/02/07/nissan-navara-2hs-genias-kobontai-sta-dyo/
      https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ
      https://i2.wp.com/www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2017/02/nissan-navara-snapped-chassis.jpg?fit=1920%2C1080&ssl=1

    • για κοστολογιο θυμισε μου να σε πω απο δευτερα τριτη !!!

    • panos

      ποσο πηγε η επαναφορα της αξιοπιστιας ?

    • 2300….

    • panos

      φαντασου τωρα πως θα νιωθει καποιο αφελες κοροιδο
      που πιστεψε τους ” επαγγελματιες ” σχολιαστες του διαδικτυου οτι τα γιαπωνεζικα δεν καινε ουτε λαμπα, την στιγμη που του παιρνουν τα σωβρακα για να κανουν το ” αξιοπιστο ” γιαπωνεζικο του να μπορει να τσουλησει ξανα..
      υγ. δεν αναφερομαι στον κολλητο σου.

    • shaoqing14

      Το διπλοκαμπινο σε isuzu γινεται με ελιες με λιγη καλη θεληση..το ναβαρα εχει θεματα και στο τουρμπο…..
      σε αγροτικες εργαιες εναν μελλισοκομο εχω δει με φαου βε,το ταρο που στην πραγματικοτητα ειναι toyota…

    • panos

      τα πλαστικα στην γκολφω σου με αρμοκολλα τα φτιαχνεις ? τι ειπες, οχι? παρε τογιολεξους η νισαν να βρεις την υγεια σου :ρ
      οι φωτο ειναι απο ταμπλο lexus gx 470..
      https://www.carbuyingtips.com/pics/lexus-cracked-dash-1.jpg
      https://www.carbuyingtips.com/pics/lexus-cracked-dash-3.jpg
      https://jennstrathman.com/wp-content/uploads/2017/02/nissan-fix-my-dashboard.jpg

    • mother1russia

      Ποιοτητα Lexus

    • panos

      πχοιοτητα λετσους

    • Mika

      Like a boss, εισαι!
      Ρεσπεκτ!!!
      :p

    • SAMURAI-66

      1….Tο group δεν φαλιρισε ποτε γιατι η ευρωπαικη τραπεζα του σπρωχνει χρηματα,η αγκελα το εχει στα ωπα ωπα,δεν δινει αποζημιωσεις στα ευρω-προβατα που αγορασαν της μπουρουχες του,τα ευρω-site κανουν τελεια την δουλεια του παρεα με τους παρατρεχαμενους δημοσιογραφους,και τελος οι υποστηρικτες του τρωνε σανο μπολικο χωρις καθολου να τους ενοχλει οτι και να τους παρουσιασει.
      2….Που ειναι ανωτερα τα γερμανικα….σε ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια επιπεδο εξυπηρετησεις παγκοσμιες πωλησεις…που απο ολα?
      Γιατι οι γιαπωνεζοι τους κερνουν σε ολα αυτα δακρυα και πονο.
      3….Δεν σου κανει εντυπωση γιατι οι δημοσιογραφοι δεν εδωσαν το βραβειο στην mercedes σαν νεο μοντελο και προτιμησαν το vw?
      Aπλα αυτη τους η ενεργεια θα εδινε ψηφο εμπιστοσυνης αρα και την πρωτη θεση στην nissan αφου ειναι μια σκετη φωτοτυπια του γιαπωνεζικου navara και αυτο δεν το ηθελαν με ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ!
      Στανταρ και οπωσδηποτε πρεπει να βγει γερμανικο και κανει μπαμ το στησιμο της υποθεσης,τωρα αν εσυ δεν το βλεπεις γιατι λατρευεις τους γοτθους ειναι δικο σου θεμα!!

    • καλα εσεις δεν λετε πως το ταρο ειναι φωτοτυπια του hilux ??????

    • panos

      τι ακουμε μπαμπινο? οντως λατρευεις τους γοτθους?
      αν ειναι οντως ετσι να μας το πεις να μην σου ξαναμιλησουμε
      γτ μπορει να κατηγορηθουμε για εσχατη προδοσια :ρ

    • Πριν 14 χρονια αγόρασα ένα γερμανικό ….. Το οτι εχω αγοράσει οτι υπάρχει απο το ράφι της σονυ δεν με κάνει όμως προδότη προς τους Γότθους ;;;;
      Η πλακα ειναι οτι ξέρω πολλούς τέτοιους που σε λενε προδότη για την επιλογή που έκανες με το γερμανικό αυτοκίνητο …. Και μετα όλο χαρά ανοίγουν απο το γερμανικό ψυγείο τους και πίνουν μια σωστή γερμανική μπίρα … Και ψήνουν τα λουκάνικα φρανφουρτης τους στην εξίσου γερμανική κουζίνα τους…….

    • panos

      αμα ο αλλος εχει iq κουνουπιου δεν βρισκεις ακρη μαζι του,
      κ ενας απο τους λογους που φτασαμε εδω που φτασαμε ειναι
      οτι γυρω μας κυκλοφορουν πολλοι με iq κουνουπιου που
      ψηφιζουν κιολας, κ το τραγελαφικο της υποθεσης ειναι οτι
      κατα αυτα τα ατομα για οτι τους συμβαινει υπαιτιοι ειναι ολοι
      οι αλλοι εκτος απο τον εαυτο τους..

    • δες αρχιζω και πιστευω οτι απλα τρολαρουν και οτι αυτα που λενε τα λενε μονο ετσι για τον ”αντιλογο” !!!
      οχι οτι αυτα που λενε ειναι αντιλογος…..απλα πιστευω να καταλαβαινεις !!

    • panos

      μα οταν κανουν αντιλογο στην πραγματικοτητα σημαινει
      οτι αυτα τα ατομα ειναι εκτος πραγματικοτητας, διαφορετικα
      δεν θα υπηρχε λογος να κανουν αντιλογο, εκτος κ αν εχουν
      ελλειψεις σαν οντοτητες κ προσπαθουν να τις αναπληρωσουν
      πηγαινοντας κοντρα σε υγιη ατομα μπας κ αισθανθουν
      καλυτερα, αλλα κ ετσι να το παρουμε αυτα τα ατομα κανουν ζημια στο κοινωνικο συνολο γτ πολλα απο αυτα εκτος οτι κατεχουν σημαντικες θεσεις, ψηφιζουν, κανουν οικογενεια,
      ειναι οδηγοι, γιατροι, δασκαλοι, δικηγοροι, μηχανικοι
      δημοσιοι κ ιδιωτικοι υπαλληλοι κλπ κλπ κλπ, κ ξερεις για
      παραδειγμα ποσο επικινδυνος ειναι ενας γιατρος αν ειναι
      ταυτοχρονα κ ηλιθιος, τωρα για το πως εγινε γιατρος κ αυτο
      εξηγειται, γτ πολλοι πετυχαινουν επειδη ειναι παπαγαλοι, ενας
      παπαγαλος ομως μιλαει χωρις να ξερει τι λεει..

    • δες μπορει στο αντικειμενο τους να ειναι σωστοι και πολυ καλοι !!! δεν το γνωριζω και δεν με ενδιαφερει !!!
      τωρα εδω μεσα..απλα εχει πλακα να τους βλεπεις αναλογα με την χωρα προελευσης να αλαζουν τις αποψεις τους…αυτο και τιποτα αλλο !!!
      οποτε καταταλαβαινεις οτι εχει το γουστο του!!!δυσκολα να επιρεαστει καποιος απο ενα τετοιο ατομο……παντως σε ορισμενα θεματα που δεν εχει γερμανους και ιαπωνες..ορισμενοι λενε καμια φορα και κατι αντικειμενικο !! εχω δωσει το like μου !!!! :-D

    • panos

      σωστο αυτο, οταν δεν κανουν ” επαγγελματικο ” σχολιασμο
      τους ξεφευγει κ καμια σωστη κουβεντα :ρ

    • panos

      <>
      αρα με αυτη τη λογικη η αγκελα εχει στα οπα οπα κ την τογιοτα
      που δεν εδωσε ουτε αυτη αποζημιωσεις σε οσα ευρωπροβατα αγορασαν τις μπουρουχες/σκοτωστρες της με τα κολλημενα
      γκαζια, ενω αντιθετως εδωσε στα αμερικανακια αποζημιωσεις,
      οχι φυσικα επειδη το ηθελε, αλλα επειδη δεν ειχε αλλη επιλογη..

    • mixalhs7

      Quiz: Ο μεγαλομετοχος της Ρενο δηλ το Γαλλικο δημόσιο, απο που παίρνει χρήματα να αγοραζει κοψοχρονιά ή να διασωνει Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες?

    • πφφφφ αυτοι ειναι αλλο πραμα…τι δεν καταλαβαινετε μωρε ?????

    • George Liverpool

      Πρωην μεγαλομετοχος εχω την εντυπωση.

    • mixalhs7

      Εξακολουθεί να είναι αν και παραχώρησε μερίδιο μετοχών,έχω την εντύπωση.

    • George Liverpool

      Το golf ειχε βγει αυτοκινητο της χρονιας στην ιαπωνια το 2013,μαλιστα το πρωτο μη ιαπωνικο αυτοκινητο που κερδισε το βραβειο, στα 34 χρονια που υπαρχει.Κανω λαθος;

    • shaoqing14

      Γελανε τα τσιμεντα μαζι με τα μπετα…ολοι οι ανεξαρτητοι δημοσιογραφοι απο την μερκελικη ενωση,οπως με την περιπτωση της γκολφω,για αυτοκινητο της χρονιας και μετα την πηραν πισω…..

    • SAMURAI-66

      Ειναι καραστημενο…ξεφτιλα κυριολεκτικα για οσους εχουν λαβει μερος και το παιζουν δημοσιογραφοι του ειδικου τυπου…ποτε δεν τους πιστεψα και τωρα απλα ξεβρακωνονται μπροστα στα ματια του κοσμου.

    • mother1russia
  • Smartass

    Μιλάμε για τρελό Fabricado.
    Μπήκα στο site του INTERNATIONAL SHOW FOR ROAD &
    URBAN TRANSPORT SOLUTIONS (solutrans.eu).
    Στο φετινό SOLUTRANS 21-25 ΝΟV 2017 LYON . EYREXPO
    έκαναν συγκριτικά τεστ μεταξύ των Toyota Hilux, Volkswagen Amarok εναντίον
    δύο παράγωγων του ΝΙSAN NAVARA τα Renault Alaskan και Mercedes-Benz X-Class.
    Όταν χρήμα μιλάει γίνονται τα πάντα!!
    https://www.youtube.com/watch?v=9o0rAvZtM7w

    • panos

      οποτε χρηματιζονται κ οι κατα τα αλλα ασπιλοι γιαπωνεζοι..
      ” Το Volkswagen Golf καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ιαπωνία! ”
      https://www.autoblog.gr/2013/11/25/volkswagen-golf-named-japanese-car-of-the-year/
      https://i0.wp.com/www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/11/251113coty.jpg?fit=1179%2C786&ssl=1

    • Scooby r22b

      Αυτό κι αν είναι ΚΑΡΑinterΧΟΝΤΡΟfabricado. 😛

    • panos

      κατι δεν κολλαει, αφου οι γιαπωνεζοι ειναι διαυγεις σαν κρυσταλλινο νερο :ρ

    • Scooby r22b

      Δυστυχώς όπου μπαίνει θέμα κέρδους, δεν υπάρχουν εθνικότητες.

    • panos

      εννοειται κ συμφωνω απολυτα, να το ακουνε ομως μερικοι
      μερικοι που προσπαθουν να μας πεισουν οτι οι γιαπωνεζοι
      ειναι αδιαβλητοι..

    • Mika

      Τωρα αυτα γιατι τους τα βαζεις, και παρτους κατω λιποθυμους?????
      :p :p
      Mηπως η VW πληρωνει ΚΑΙ τους Γιαπωνεζους??
      :p

    • o καταναλωτης μπορεινα ξεχασει…ο συμμαχος ποτε!!!!! :-)
      https://uploads.disquscdn.com/images/4a77457a1c80a3061a423d048c838fdaf08fd7b7c248b18aee2dee687937f9b3.jpg

    • panos

      like 15 μερες μετα, ποτε δεν ειναι αργα :ρ

    • panos

      για το υστερογραφο σου που κολλησες εκ των υστερων.
      1ον δεν σε ρωτησε κανεις κ 2ον σαν εγκαθετος συμπεριφερεσαι, χαλαρωσε..

    • shaoqing14

      επειδη σε βλεπω και εχεις λυσαξει απο το κακο σου,και αρχικα ελεγα να μην ασχοληθω με εσενα,μιας και καλυτερα ηταν να σε αφησω να εκτεθεις οπως ο φιλος σου με τα πολλα ψευτικα προφιλ,ειπα να σου απαντησω,για πες μας μιας και εχεις καταπιει τα χιλιομετρα στο χωμα και περιξ των αγρων??που ειναι ανωτερο το φαου βε σε σχεση με τα γιαπωνεζικα?απεδειξε μου πως ειναι καλυτερο απο την υποτιθεμενη εμπειρια σου στους αγρους????
      με επιχειρηματα παρακαλω

    • panos

      εχω <> ? μαθε πρωτα
      shaoging αλτερ εγκο samurai να συμπεριφερεσαι σαν ανθρωπος κ μετα μιλαμε, επισης μ’ αρεσει που σε αλλα σχολια μιλαγες για ελληναρες με κακη συμπεριφορα, δασκαλε που διδασκες. Μερικοι η τρολαρετε η δεν εισαστε καλα, δεν εξηγηται αλλιως..

    • shaoqing14

      τι εγραψα δηλαδη?εδω ο φιλος σου μας εβριζε..και σε πειραξε αυτο?αν θυμαμε καλα εσυ ησουν που ειχες ενα βιντεο ψεμα απο το βαις για την ιαπωνια,νομιζοντας πως κανενας απο εμας δεν εχει γνωση για το τι συμβαινει στην πραγματικοτητα σε αυτην την χωρα αλλα ατυχησες…
      και μην ξεφευγεις απο το θεμα εχεις επιχειρηματα???
      εχεις δουλεψει σε αγρο για να καταλβεις την αξια ενος πικ απ σε ρεαλιστηκες συνθηκες? και οχι σε γραφεια με εμμισθους υπαλληλους που βλεπουν τον αγρο με τα κυαλια…επιχειρηματα παρακαλω

    • panos

      καταρχας δεν ειναι φιλος μου, αλλα κ ετσι να το παμε, δλδ
      επειδη με εχει βρισει ο φιλος σου ο σαμουραι τοτε μπορω
      να σε βριζω κ εγω ? τι λογικη ειναι αυτη? αν κ δεν αντιμετωπιζω πρωτη φορα αυτου του ειδους την λογικη,
      γεγονος που εξηγει πολλα, αλλα χωρις απτες αποδειξεις..

      δευτερον, με την ιδια λογικη μπορω να σου πω κ εγω οτι
      ειναι ψεματα αυτα που ανεβαζετε για να κραξετε οτι εχει
      σχεση με γερμανια..

      θελεις λοιπον κ επιχειρηματα, το διαδικτυο βριθει για τα ναβαρα που κοβονται στα δυο, κ για να σου αντιστρεψω το ερωτημα, εσυ που κραζεις το golf, το εχεις τεσταρει σε καμια πιστα κ ειχε αλλοκοτη συμπεριφορα ? αν λοιπον θελεις πολιτισμενη συζητηση μαζι μου αλλαξε πρωτα το υφακι σου
      κ εδω ειμαι, αν κ δεν νομιζω να εχεις προθεση να συμπεριφερθεις σαν πολιτισμενος ανθρωπος απεναντι μου,
      γτ πολυ απλα δεν αντιπαθω τα γερμανικα οπως εσυ, αρα
      με θεωρεις αντιπαλο..
      υγ. καλο ειναι να μην εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου,
      γτ αμα παμε κοντρα με δυο ιδια αυτοκινητα στο χωμα παιζει
      να ψαχνεις εσυ το κυαλι..
      υγ2. μερικοι με την αυταρχικη συμπεριφορα σας κ με οτι
      συνεπαγεται εξαιτιας της, εχετε διωξει πολλους αξιολογους/χρησιμους σχολιαστες απο το autoblog, αν συνεχισετε ετσι θα τους διωξετε ολους κ θα συζητατε μονοι σας εδω μεσα, πραγμα που νομιζω οτι ουτε εσεις το θελετε..

    • shaoqing14

      Οτι να ναι ουτε εσυ ο ιδιος δεν μπορεις να πεισεις τον ευατο σου οτι το αμαροκ ειναι το καλυτερο πικ απ,διοτι πολυ απλα δεν εχεις καμια εμπειρια απο αγρο και περιοριζεσαι σε αρθρα απο το διαδικτυο.Επισης προσπαθεις να να πας την συζητηση αλλου με ψεμματα και συκοφαντιες για εμενα αποφευγοντας να μας παραθεσεις τα επιχειρηματα σου για το αν ειναι το αμαροκ το καλυτερο
      Ασε τους διαχειριστες του autoblog να κρινουν αν η συμπεριφορα μου παραβιαζει τους ορους χρησης του σαιτ και κοιτα εσυ να μην εχεις επιλεκτικη ευαισθητοποιηση στο θεμα της συμπεριφορας διοτι οι φιλοι σου μανο και mother germany μαζι με τα ψευτικα προφιλ εχουν ξεφυγει προπολου.Δεν εχει νοημα να ασχοληθω αλλο μαζι σου,ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχεις ιδεα απο αγρο και πικ απ,λες πολλα αλλα στην ουσια δεν εχεις ιδεα απο αγρο
      Σε αφηνω να εχεις τελευταιος τον λογο

    • panos

      καταρχας σε ευχαριστω που μου με αφηνεις να εχω τον τελευταιο λογο. 1) Για τους διαχειριστες. Οταν μου απηυθυνες
      τον λογο γνωριζα πολυ καλα οτι ειχα να κανω με καποιον
      που χρειαζεται επιβλεψη επειδη δεν μπορει να συμπεριφερθει πολιτισμενα, ειχα ομως μια μικρη αμφιβολια που ομως απεδειξες οτι ηταν λαθος. 2) Συκοφαντιες κ ψεμματα ειναι αγνωστες λεξεις για εμενα, αντιθετως εκφραζουν απολυτα
      ατομο με κακιστη συμπεριφορα που του την επιβραβευεις
      με like για να το ενθαρρυνεις να συνεχιζει, κ οπως πολυ
      σοφα λενε δειξε μου τον φιλο σου να σου πω ποιος εισαι,
      αρα αυτος που λεει ψεματα κ συκοφαντει εισαι εσυ, κ για
      να τελειωνουμε απο την στιγμη που εισαι φανατισμενος
      κ επειδη εγω μιλαω λογικα κ πανω απ’ ολα καλοπροαιρετα
      αδυνατω να συζητησω μαζι σου, αντε λοιπον για να δειξεις αλλη μια φορα τι ρολο παιζεις, κανε like στο φιλο σου που συκοφαντησε εμενα κ την οικογενεια μου σαν προδοτες της πατριδας μας επειδη το φτωχο του το μυαλο δεν μπορει να
      καταλαβει οτι οποιος γουσταρει τα γερμανικα αυτοκινητα δεν
      ειναι απαραιτητα κ γερμανοτσολιας..

    • SAMURAI-66

      Πως να μην λυσσαξει αφου κανεις λογο για την αγαπημενη του πατριδα και την λατρεμενοι φιρμα vw του αδολφου….αυτους που εχει θεους και υπητερει πιστα οικογενειακως 70-80 χρονια τωρα….ξερει αυτος!
      Ασε τον τρελο στην τρελα του!

    • panos

      καταρχας σαν λυσσασμενος που του πηραν το ψωμι
      κανεις εσυ, κ ξερεις γτ? γτ ειναι πολυ πιθανο να
      επωφελεισαι οταν οι πωλησεις των γιαπωνεζικων
      ανεβαινουν κ προφανως οταν μειωνονται των γερμανικων,
      ενω εγω δεν σχολιαζω σαν αντιπροσωπος, πωλητης, διαφημιστης, εκπροσωπος κλπ αλλα επειδη γουασταρω
      τα αυτοκινητα. Αλλη μια αποδειξη οτι πας να σκασεις απο
      το κακο σου θρασυδειλε του πληκρολογιου ειναι που εβαλες στο στομα σου την οικογενεια μου, κ επειδη ανεφερες οικογενειες, ολοι ξερουν οτι συνηθως για την κακιστη
      συμπεριφορα ενος ανθρωπου σαν την δικη σου πρωταρχικο
      ρολο παιζει ο τροπος που τον μεγαλωσε η οικογενεια του..
      για το <> πιστευω να
      ξερεις οτι οι αληθινοι τρελοι εχουν την εσφαλμενη εντυπωση
      οτι ολοι γυρω τους ειναι τρελοι..

    • mother1russia

      Μιλας για το νισσαν ναβαρα το χειροτερο αγροτικο στην ιστορια των pick-up??? Με το σασι βουτυρο , οκ

  • freedoom1013

    Γελάει ο κόσμος.

  • Scooby r22b

    Δεν θα το αγόραζα ποτέ.
    Αν χρειαζόμουν (αγροτικό) θα κοιτούσα:
    1) FORD Ranger
    2) TOYOTA Hilux
    3) NISSAN Navara
    Σε περίπτωση που είχα πολύ χρήμα μόνο εισαγωγή από Αμέρικα. . . https://media.caranddriver.com/images/15q1/654924/2017-ford-f-150-raptor-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-654990-s-450×274.jpg

    • shaoqing14

      Απο αγροτικο φιλε μου και εννοω εργαλειο δουλειας isuzu d max
      Ενας τετρατροχος αθανατος σκυλος

    • Scooby r22b

      Δεν διαφωνώ, έχουν δείξει καλή διαγωγή.
      Δεν το έβαλα στην λίστα γιατί πιστεύω ότι τα 1900cc (τελευταίο μοντέλο) είναι λίγα για αυτά τα οχήματα.

    • mother1russia

      Μονο που διαβασα για ναβαρα καταλαβα οτι εισαι ασχετος

    • Scooby r22b

      Γίνε πιο συγκεκριμένος διαβολικέ αφέντη!

    • mother1russia
    • Scooby r22b

      1)Δεν γράφω για αυτό το μοντέλο, η ψηφοφορία αφορά τα νέα μοντέλα των εταιρειών, γιαυτο δεν βάζω στην λίστα το Isuzu όπως γράφω και στον shaoqing14 .

      2)Επειδή δεν είμαι αγρότης-κτηνοτρόφος κ.τ.λ. τα κριτήρια δεν είναι το φόρτωμα του οχήματος.

    • Scooby r22b

      1)Δεν γράφω για αυτό το μοντέλο, η ψηφοφορία αφορά τα νέα μοντέλα των εταιρειών, γιαυτο δεν βάζω στην λίστα το Isuzu όπως γράφω και στον shaoqing14 .

      2)Επειδή δεν είμαι αγρότης-κτηνοτρόφος κ.τ.λ. τα κριτήρια δεν είναι το φόρτωμα του οχήματος.