H Renault έχει στην γκάμα της για τις αγορές της Ινδίας, της Ινδονησίας και της Βραζιλίας, το Kwid, με τον CEO της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, να επιβεβαιώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι θα υπάρξει και μια ηλεκτρική έκδοση του αυτοκινήτου, τονίζοντας:

Στην Κίνα, δεν μπορούμε να πουλήσουμε το Leaf. Είναι υπερβολικά ακριβό και πολύ εξελιγμένο. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε το Renault Fluence. Είναι Πολύ ακριβό. Τι πουλιέται στην Κίνα; Χαμηλού κόστους ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Γι’αυτό μηχανικοί από τη συμμαχία αναπτύσσουν ένα χαμηλού κόστους Kwid EV για την Κίνα. Μόλις οδήγησα το αυτοκίνητο στην Κίνα. Θα είναι ένα πολύ καλά κατασκευασμένο αυτοκίνητο με πολύ χαμηλό κόστος.

Ο Ghosn δεν ανέφερε το παραμικρό για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, την τιμή του και το πότε θα κυκλοφορήσει, αλλά είπε:

Από την στιγμή που πάει καλά στην Κίνα, δεν θα υπάρχει λόγος να μην το εξάγουμε στην Ινδία, στην Βραζιλία και την Μέση Ανατολή.

Ο Carlos Ghosn πρόσθεσε ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα των εταιριών της συμμαχίας θα μοιράζονται πολλά μέρη, λέγοντας:

Στην αρχή, η Renault ήταν μόνη της, και δεν ξέραμε που ακριβώς πηγαίναμε. Το Nissan Leaf είχε τη δική του τεχνολογία, το Renault Zoe έχει τη δική του τεχνολογία. Η Mitsubishi ξεκίνησε με την δικιά της τεχνολογία. Αλλά τώρα λέμε: μία πλατφόρμα, ένα set μπαταριών, ένα set κινητήρων.

  • ”Ο Carlos Ghosn πρόσθεσε ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα των εταιριών της συμμαχίας θα μοιράζονται πολλά μέρη, λέγοντας:

    Στην αρχή, η Renault ήταν μόνη της, και δεν ξέραμε που ακριβώς πηγαίναμε. Το Nissan Leaf είχε τη δική του τεχνολογία, το Renault Zoe έχει τη δική του τεχνολογία. Η Mitsubishi ξεκίνησε με την δικιά της τεχνολογία. Αλλά τώρα λέμε: μία πλατφόρμα, ένα set μπαταριών, ένα set κινητήρων.”

    ωχ….σιγα σιγα καποιοι θα αλλαξουν ”στρατοπεδο” τωρα γιατι δεν τους αρεσουν οι φωτοτυπιες…..η μηπως οχι ???
    https://uploads.disquscdn.com/images/d053291e730894bd8d5f4e60b6021f78600c8504a7e65ee5f9d63b61584aaa2e.gif

    • xtra

      Τα μηχανικα πασπαρτου δεν νομιζω να ενοχλουσαν καποιον :-) .
      Ειδικα εκεινος ο φανταστικος 1.8Τ του γκρουπ , αλλα και ο 1.6 /1.4 / 1.2 λατρευτηκαν απο πολλους (αν και μερικους τους ενοχλουσε , ο ιδιος κινητηρας να μπαινει απο tt μεχρι octavia ) !!

      Στην σχεδιαση ειναι συνηθως το θεμα..και βεβαια στην πλατφορμα οταν τα σασι μοιαζουν πολυ !

    • https://uploads.disquscdn.com/images/46681184a6640cf09d9ca5ac136f1d0473c09572dcd61eb8ee0d78d89a66978d.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/8db692e31fb069c57d765f483f28eeaf8b2117f7a66c0d0f5de33d208f333f6b.jpg
      δεν αντιλεγω γιαυτο που λες για τους κινηητες…….αλλα εχει χρονια που και το copy paste εχει αρχισει και σε αλλους…….η μηπως ειμαι εγκαθετος ???
      υ.γ για μενα δεν υπαρχει καπτι μεμπτο…..απλα θελω να πω οτι οι καυστικοι και πολεμιοι των ”φωτοτυπιων” επειδη το βλεπουν να ερχεται……δεν μιλαν οπως μιλουσαν…..

    • xtra

      μαλλον ο ορος “φωτοτυπια” , εχει να κανει με την παρομοια σχεδιαση σε ολη την γκαμα της *ιδιας* εταιριας (πχ audi a1-a3-a4-a5-a6) , κατι βεβαια που κανει και η renault μετα την επιτυχια του clio.

      το ιδιο σασι με αλλο αμαξωμα (πχ νεο clio και νεο micra , polo-fabia , golf-octavia , saxo-106-clio κτλ κτλ ) ειναι αρκετα αποδεκτο , αν υπαρχει διαφοροποιηση στα πανελ :-)

    • ειδες ολο δικαιολογιες……εγω σου λεω οτι υπαρχουν…και σιγα σιγα αυξανοντε !!! και θα ερθουν και αλλα !!!
      δεν ειναι κακο για μενα…..κακο ειναι να κατηγορεις τους ”αλους” αλλα να μην βλεπεις την αμπουρα σου !!

    • xtra

      φυσικα !
      Μονο λιγες εταιριες το προσπαθουν , να προσφερουν διαφοροποιηση για τις μαζες , σε ολη την γκαμα τους (οκ εταιρικα στοιχεια παντα θα υπαρχουν) ..
      Οχι οτι ειναι αυτο το ζητουμενο για τον περισσοτερο κοσμο.
      Σε πολλους , τους ταιριαζει η λογικη του “εταιρικου leasing” (οταν βγαζω περισσοτερα , παιρνω το αμεσως μεγαλυτερο παρομοιο μοντελο)

    • xtra

      ω , ναι ! τα rebadged ειναι μαστιγα !
      Αντε , να την συγχωρησουμε στα φορτηγα(κια) , αλλα τα υπολοιπα , στην πυρα !!!

    • Smartass

      Είναι κακό να έχει κανείς επιλεκτική μνήμη.
      Merc Citan Van 1.5lit dCi ο τρίτος κλώνος.
      https://uploads.disquscdn.com/images/ca56332b03b640786a80d5d4e77f624ed9fd7af421f0ac5db18e57ee9c636882.jpg

    • Εγώ μίλησα για τον όμιλο !!!
      Ασφαλώς και υπάρχει και αυτο !!! Τώρα να σε δω να κράζεις τις φωτοτυπίες !!!!

    • Smartass

      E για όνομα, όλοι θέλουν συνεργασία με την συμμαχία;;;;;
      Renault Trafic, Nissan NV300, Opel Vivaro, Fiat Talento, Vauxhall Vivaro.

    • λογικο το βρησκω αφου η ρενω δηλ το γαλλικο δημοσιο δανειζεται λεφτα απ την ΕΚΤ δηλ τις Γερμανικες για να αγοραζει χρεωκοπημενες ιαπωνικες, να δινουν σαν ανταλλαγμα κανενα ετοιμο επαγγελματικο στους Γερμανους!! Δεν προλαβαινουν να τα φτιαξουν ολα μονοι τους!!

    • Smartass

      Δεν νομίζω να πιστεύετε ότι είστε λάτρεις της αυτοκίνησης.
      Γιατί αν ήσασταν θα γνωρίζατε ότι η μετοχική συμμετοχή του γαλλικού κράτους στην Renault είναι μόνο 15%.

      ΥΓ. Η ημιμάθεια είναι το ήμισυ της αμάθειας. Δυστυχώς διακρίνω μόνο αμάθεια.
      https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-11-02/france-cuts-stake-in-renault-to-15-in-1-4-billion-share-sale

    • Η κυβέρνηση της Γαλλίας, που είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault, αναμένεται να διπλασιάσει το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου της τον Απρίλιο βάσει του νόμου που ψήφισε πρόσφατα το γαλλικό κοινοβούλιο.
      πηγη autoblog
      https://www.autoblog.gr/2015/12/03/h-nissan-thelei-h-gallikh-kybernhsh-na-mhn-epembainei-sth-synergasia-me-thn-renault/
      Ποιος ηταν λοιπον μεγαλομετοχος της ρενω οταν αυτη αγορασε ιαπωνικες εταιρειες? Το Γαλλικο δημοσιο!!
      Να διαβαζουμε και κανα αθρο στο ΑΒ!!!

      γιατι καλη η παπαγαλια και το τωρα…..αλλα να εχουμε και λιγο κριτικη σκεψη !!!! ;-)

    • Smartass

      Αγαπητό πανταχού παρόν + εγκάθετο ψευδώνυμο προτιμώ τον πλουραλισμό.
      Πως είναι δυνατόν να αμφισβητείς άρθρο της 2 Νοεμβρίου 2017 του Βloomberg
      με αναδημοσίευση άρθρου του Reuters DECEMBER 2, 2015 / 2:44 PM / 2 YEARS AGO
      από το Autoblog;
      Προφανώς δεν ξέρεις τι είναι ο πλουραλισμός για αυτό μου προτείνεις
      μονιστική πληροφόρηση.
      ΥΓ. Ίσως δεν με καταλαβαίνεις γιατί γράφω ελληνικά. Είμαι σίγουρος ότι αν έγραφα γερμανικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
      YΓ1. ban και με ξεφορτώνεστε μια και καλή!!
      :D

    • Smartass

      Αγαπητό πανταχού παρόν + εγκάθετο ψευδώνυμο προτιμώ τον πλουραλισμό.
      Πως είναι δυνατόν να αμφισβητείς άρθρο της 2 Νοεμβρίου 2017 του Βloomberg με αναδημοσίευση άρθρου του Reuters DECEMBER 2, 2015 / 2:44 PM / 2 YEARS AGO από το Autoblog;
      Προφανώς δεν ξέρεις τι είναι ο πλουραλισμός για αυτό μου προτείνεις
      μονιστική πληροφόρηση.

      ΥΓ. Ίσως δεν με καταλαβαίνεις διότι γράφω ελληνικά. Είμαι σίγουρος ότι αν έγραφα γερμανικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

      YΓ1. ban και με ξεφορτώνεστε μια και καλή!!
      :D

    • επι της ουσιας θα μας πεις τιποτα ??? δες δεν ειναι κακο νακανεις λαθος….κακο ειναι να μην το παραδεχεσαι…τωρα μπορεις να πεταξεις την μπαλα στην κερκιδα..και να μιλησεις για γερμανικα και οτι αλλο θελεις !!!

      υ.γ πιο ΠΛΟΥΡΑΡΙΣΜΟ απο το ΑΒ δεν εχει…το ζητημα ειναι στο ειπα και χθες…να μπορεις να κατανοηεις την πληροφορια…….https://www.autoblog.gr/2017/11/06/h-renault-agorazei-to-10-twn-metoxwn-ths-pou-katexei-h-gallikh-kybernhsh/
      υ.γ οταν θα βγαλεις τις ιαπωνικες παρωπιδες σου θα καταλαβεις τι λεει το αρθρο…….εκτος και αν τα ματακια σου ειναι τοσο σχιστα που δεν μπορεις να διαβασεις ενα αρθρο στα ελληνικα…..
      υ.γ ΒΑΝ ??? κανεις πλακα??? γιατι επειδη κανουμε διαολογο καιστην προκειμενη περιπτωση σου δειχνω πως κανεις μεγαλο λαθος ??? παντως μαρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι …..στην πρωτη φαση θα με ειχες μπαναρει…..σαν φασιστας !!! :-D

  • mixalhs7

    Πως γίνεται το γκρουπ Ρενω να είναι σε θέση να πουλάει χαμηλού κόστους ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν την ίδια στιγμή πχ Φιατ & Τεσλα δηλώνουν πως χάνουν λεφτά ανά όχημα?

  • Φωτόνιον

    Παρακαλώ φέρτε το κι Ελλάδα… Φέρτε το ως Dacia Kwid ή όπως θέλετε, αρκεί να έχουμε ένα φθηνό ηλεκτρικό, επιτέλους. Πειράζει που θέλω διαζύγιο απ ‘τον βενζινά;;;