Υπάρχει νέος τετράπορτος βασιλιάς στο Nurburgring, μιας και η Jaguar XE SV Project 8 κατάφερε να σημειώσει 7:21.23, χρόνος που είναι κατά 11 δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτόν (7:32) που έχει σημειώσει η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, η οποία παραμένει το ταχύτερο τετράθυρο σεντάν στο ‘Ring κανονικής παραγωγής.

Η Jaguar XE SV Project 8 είναι μια ειδική έκδοση της XE η οποία θα κατασκευαστεί από το τμήμα SVO (Special Vehicle Operations) σε περιορισμένο αριθμό μόλις 300 μονάδων. Κάτω από το καπό κρύβεται ο κομπρεσοράτος V8 5,0-λίτρων κινητήρας απόδοσης 600 ίππων με 700 Nm ροπής, που καθιστούν το σεντάν το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της Jaguar όλων των εποχών. Το τετρακίνητο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 322 χλμ/ώρα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με το 8-τάχυτο Quickshift κιβώτιο.

Με βελτιωμένο σύστημα ψύξης, το αυτοκίνητο μπορεί να εφοδιαστεί και με το Track πακέτο που όπως καταλαβαίνεις απευθύνεται για εκείνους που τους αρέσουν τα track days. Κανονικά υπάρχουν τέσσερα καθίσματα, αλλά με το Track πακέτο τα πίσω αφαιρούνται για χάρη του roll cage, ενώ τα μπροστά δίνουν τη θέση τους σε αγωνιστικά bucket με ζώνες τεσσάρων σημείων.

Έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από έδαφος κατά 15 mm, Dynamics έξυπνο σύστημα μετάδοσης, ηλεκτρονικό ενεργό διαφορικό, σύστημα ψύξης λαδιού, carbon κεραμικά φρένα, προφυλακτήρες από carbon, καπό από carbon, μεγάλο διαχύτη, επίπεδο πάτωμα, με τα μετατρόχια να αυξάνονται κατά 19 mm μπροστά και κατά 55 mm πίσω. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 20″ με την πίσω αεροτομή να έχει δύο διαφορετικές ρυθμίσεις, ενώ και το μπροστά splitter είναι ρυθμιζόμενο. Η Jaguar υποστηρίζει πως όλες οι αεροδυναμικές τροποποιήσεις που έχει κάνει στο σώμα του αυτοκινήτου, το κάνουν να παράγει 122 κιλά κάθετης δύναμης στα 300 χλμ/ώρα.

  • mixalhs7

    Θεωρητικά αν φορούσε trofeo R που είναι πιο ”γρήγορα” απ τα cup2 θα έκανε χρόνο κάτω από 7:20.
    Ανούσιο μεν,ενδεικτικό δε του πόσο στα σοβαρά έχει πάρει η νέα ιδιοκτησία την ανάσταση της εταιρειας. well done!

    • Mika

      Περιμενω αναλυσεις απο πικραμενους σχετικα με το threadwear τους και το ρολο που επαιξε στην επιτευξη του ρεκορ, ριχνωντας απο τη πρωτη θεση την Ιουλια, καθως επισης και τα ποσα δευτερολεπτα στοιχισαν το ρολλ μπαρ και τα πισω καθισματα που μαλλον δεν φοραγε…
      Κουβεντα να γινεται!!!
      :p :p
      Oπως και να εχει, οπως λες κι εσυ, δεν μπορεις να μη πεις μπραβο σ αυτη την εταιρια!

    • mixalhs7

      cup2 απ οτι ειδα στο σάιτ της.
      Όπως και να’χει ειναι ενθαρρυντικό να ξαναβλέπουμε ”ζωντανές” εταιρείες σαν την Τζαγκ και την Αλφα Ρομεο έστω και στην αρένα του Νιρμπουργκρινγκομαρκετινγκ!

    • Mika

      Noμιζω εχεις δικιο, το ειδα κι εγω

  • DimitrisBXL

    Πωωωωωωω πως ουρλιαζει ο 5.0 V8.

    http://www.liveblogspot.com/wp-content/uploads/2017/05/popcorn.jpg

  • mb190rules

    Το XE είναι τάβλα.

  • MPAMPIS

    μπράβο στην Jaguar XE SV Project 8 για το νέο ρεκόρ !!!βέβαια η διαφορά με την giulia qv είναι οτι το ενα ειναι μοντέλο παράγωγης και το αλλο όπως το λεει και το όνομά του Project ! οι Γερμανοί και πάλι απόν …αχαχχχχ

  • MPAMPIS

    μπράβο στην Jaguar XE SV Project 8 για το νέο ρεκόρ !!!βέβαια η διαφορά με την giulia qv είναι ότι το ένα είναι μοντέλο παράγωγης και το ρεκόρ το έκανε ένας τύπος με κοντομάνικο και τσιγάρο στο χέρι με προστασία μόνο ένα κράνος χωρίς ροολ μπαγκ και τέτοια !ενώ η Jaguar είναι ειδικό μοντέλο project όπως λεει και το όνομα του!!! απο την άλλη βλέπω πολύ χαρά από το @autoblog στον τίτλο ! ΑΑΑ πηρε και ένα βραβείο σαν αυτοκίνητο της χρονιάς από το motor trend η giulia !!!

    • διάβασε το κείμενο…”η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, η οποία παραμένει το ταχύτερο τετράθυρο σεντάν στο ‘Ring κανονικής παραγωγής.”
      μην κυνηγάς φαντάσματα λέμε…
      ο τίτλος είναι απόλυτα σωστός…κανονική ή μη, παραγωγή η Jaguar θα κυκλοφορήσει και έκανε εκπληκτικό χρόνο!

    • Mika

      Δεν εισαι αντικειμενικος παντως, γιατι ξεχασες να αναφερεις τι μαρκα τσιγαρα καπνιζε ο τυπος στο χρονο της Giulia, κι αν φοραγε thong αντι για boxerακι, για μειωση του βαρους, και κατα συνεπεια βελτιωση του χρονου…Σε ανακαλω στην ταξη!
      :p

    • MPAMPIS

      Δεν είπα κάτι φίλε μου απλά ο τίτλος ήταν κάπως

    • αυτο το SUBARU σε ποια κατηγορια sedan το βαζουμε ??
      https://www.autoblog.gr/2017/08/04/des-to-subaru-wrx-sti-type-ra-nbr-special-na-ginetai-to-taxytero-sedan-sto-nurburgring/

    • στα αγωνιστικά sedan…αν είναι λίγο άκυρος ο χρόνος της Jag, αυτό της Subaru είναι μόνο marketing και για εσωτερική κατανάλωση!
      κανένας δεν θα το βάλει στο τραπέζι σε μια συζήτηση…

    • μαζι σου !!!!!απλα γιατι ολοι φωναζουν πως εχουν το πιο γρηγορο sedan !!!!

    • mixalhs7

      Αλλη μια Χομοπροφητεια επαληθευετε. Η κατα 220 κιλα ΒΑΡΥΤΕΡΗ τζαγκουαρ διελυσε το ρεκορ της υπεριουλιας στο εξοχικο διοτι το βαρυτερο ειναι και το γρηγοροτερο!!!! :P

    • φαντασου δηλαδη να ειχε και καθισματα !!!!! μαλλον τα εβγαλαν για να μην τους που πως κλεβουν !!!! :-D

    • hellboy

      κατι κανεις λαθος?
      τι τσιγαρο στο χερι.. και τι ρολ κειτζ δεν ειχε???? πιστευεις ακομα οτι δεν ηταν οχημα στημενο για να παει στο ρινγκ? πιστευεις οτι θα το πηγεναν yolo με ενα οχημα οχι στημενο για μαρκετινιστικο λογο?
      απο ποτε πρεπει να χαρει καποιος για καποιο οχημα που κανει εναν Α χρονο στο ρινγκ? και τι μας διχνει το ρινγκ? απολυτος τιποτα……. συνεπως καποιοι ψαχνεστε για φασαριες χωρις λογο..
      ελα good night…..

    • MPAMPIS

      Αν έχεις πληροφορίες από μέσα που δεν το νομίζω μπορεί να ισχύουν αυτά που λες! Και η γιαγιά μου αν είχε ππαα θα ήταν παππούς

    • hellboy

      η προοπτικη να τρως μασημενο φαι….. ισχυει παντος.
      γιατι τα παραξενα τα ειπες εσυ οχι εγω..
      επισης να σου πως οτι οταν ενα οχημα παει για γρηγορο γυρο δεν παει οπως θα βγει στην παραγωγη. και εχει φανει με το 80% των εταιριων να το πραττουν.
      στην τελικη ενα διαφημηστικο stunt ειναιγια τις εταιριες..
      οχι κατι σπουδαιο…. μια ανοησια που φεραν τα περιοδικα να κανει ουαου ο καθε ασχετος και να τα πιστευει σαν κατι σοβαρο.++ να πουλανε φυλλα.

    • hellboy

      and one more thing…………. οποία θα κατασκευαστεί από το τμήμα SVO (Special Vehicle Operations) σε περιορισμένο αριθμό μόλις 300 μονάδων…..
      Διαβαζουμε και το αθρο ετσι.. δεν μενουμε στον τιτλο.

    • Mika

      Το ροολ μπαγκ ειναι σακουλα για τα ψωνια??Λυσε μου την απορια σε παρακαλω!

  • PAO

    Μπραβο στην γατα , τα ρεκορ εξ αλλου ειναι για να σπανε.

  • cosacher

    Γουσταρω jaguar αλλά φτάνει πια με το Nurburgring. Εχω βαρεθεί πια

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Κανενα ρεκορ δεν εσπασε,μη συγκρινουμε παλι ανομοια πραματα.
    Το ενα ειναι δρομου και το αλλο κατασκευαστηκε για τις εντυπωσεις!!