Η PSA παρουσίασε το EU-LIVE (Efficient Urban Light Vehicle), ένα πρωτότυπο που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και αποτελεί μέρος του σχεδίου Push-to-Pass της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας για την παροχή νέων λύσεων κινητικότητας μεταξύ των δύο και των τεσσάρων τροχών.


Το πρωτότυπο έχει πλάτος 2,4 μέτρα, πλάτος 0,85 μέτρα και στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις. Σύμφωνα με την PSA, το όχημα, παρότι μοιάζει για σκούτερ, μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου, διαθέτει μηχανισμό κλίσης και υδραυλική ανάρτηση.

Κίνηση παίρνει από έναν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν μονοκύλινδρο βενζινοκινητήρα 42 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες που αναπτύχθηκαν από την Elaphe και την Brembo. Αυτοί αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 48 V της Samsung SDI που προσφέρει αυτονομία 300 χλμ, με τα 70 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ/ώρα.

  • TO ΛΑΤΡΕΨΑ !!!!!!
    ρε ποιο σμαρτ πλεον !!!!ρε ποιο Τ ΜΑΧ !!!!!!
    αλλα το κοβω για πανω απο 13000 χαλαρα !!!!!

    • MIchael K

      Πάντως πολύ πιο όμορφο από το Twizy!

    • σιγουρα!!! αλλα για να ειμαστε δικαιοι….
      το ενα εχει μερικα χρονια στην πλατη του….και μπορει να κινηθει στο δρομο νομιμα με οτι αυτο σημαινει στο κομματι του σχεδιασμου !!!!

  • SAMURAI-66

    Οτι πρεπει για την πολη να ξεφυγεις απο το κυκλοφοριακο κομφουζιο με μικρες διαστασεις και αυτονομια ικανοποιητικη για εξορμησεις.
    Σαν ιδεα οι γαλλοι βεβαια δειχνουν να εχουν αντιγραψει σε πολλα σημεια με επιτυχια το toyota i-road!
    …..https://youtu.be/VxsH5e4rN84

    • με αυτο να γλυτωσεις το κυκλοφοριακο κομφουζιο δυσκολο !!!! αλλα σε γενικες γραμμες συμφωνουμε !!

  • giorgos

    γαματο χρειαζοταν ενα τετοιο, απο επιδοσεις, εμφανιση, δυναμη και αυτονομια ειναι ιδανικο το θεμα για μια ακομη φορα ειναι η τιμη

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο και καλό για την πόλη! Πόσα τέτοια πρωτότυπα βγήκαν…