Με περίπου 15.000 πωλήσεις μέσα στο 2017, το e-Golf αναμένεται να βρεθεί στην πέμπτη θέση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την αγορά της Ευρώπης, με τη Volkswagen να διπλασιάζει την παραγωγή του εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης για αυτό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γερμανική εταιρία θα προσθέσει μια βάρδια στο εργοστάσιο της στην Δρέσδη, ώστε από τα 35 αυτοκίνητα ημερησίως να παράγονται 70. Ανάγοντας αυτό το νούμερο σε μηνιαία βάση, σημαίνει ότι πλέον θα παράγονται 2.100 αυτοκίνητα, από τα 1.050, με την αύξηση της παραγωγής να γίνεται σταδιακά και να ξεκινά από τον Μάρτιο του 2018.

Το ηλεκτρικό Golf φορά μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 35,8 kWh, με αυτονομία 200 χλμ, ενώ στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (NEDC) η αυτονομία του φτάνει στα 300 χλμ. Η φόρτιση τους γίνεται μέσω 7,2 kW φορτιστή, που χρειάζεται λιγότερο από έξι ώρες για την πλήρη φόρτιση, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία γεμίζει κατά 80% μέσα σε 45 λεπτά.

Ο ηλεκτροκινητήρας από τα 115 άλογα και τα 290 Nm ροπής, πλέον αποδίδει 134 άλογα με 290 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ενέργειας διατηρείται στις 12,7kWh/100km, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Eco+). Στην Ελλάδα η τιμή του ξεκινάει από τα €38.800.

  • οι υποδομες στην ελλαδα σε συνδιασμο με την τιμη του……το κανουν απλα να δειχνει αστειο !!!!!
    στην ευρωπη λογικο να πουλαει !!

    • overlord821 .

      Η αλήθεια είναι ότι υποδομές ούτε στην Ευρώπη υπάρχουν αυτή την στιγμή για τέτοια αυτοκίνητα. Απλά καμία εταιρία που κοιτά το αύριο, δεν μπορεί να μείνει εκτός του συγκεκριμένου τομέα. Ήδη οι πολιτικές που ακολουθεί η ΕΕ αλλά και μεμονωμένες χώρες της Ευρώπης, αναγκάζουν τις εταιρίες να προσανατολιστούν στην ηλεκτροκίνηση αν και πιθανόν τα χρονικά όρια που βάζουν να είναι πολύ φιλόδοξα.