Η BMW Αγγλίας δημιούργησε μια διαφήμιση για τη νέα M5, δείχνοντας μας πως παρότι είναι τετρακίνητη, ο οδηγός μπορεί να παίξει με το πίσω μέρος, όποτε το θελήσει μιας και το σύστημα Μ xDrive, επιτρέπει την M5 να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού.

By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 10,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 241 γρ/χλμ CO2. Στην Ελλάδα ξεκινά από τις €174.900. Αναλυτικές λεπτομέρειες για τη νέα M5 μπορείς να διαβάσεις εδώ.