Με την τωρινή γενιά του Clio να βρίσκεται στην αγορά από το 2012, η Renault ετοιμάζει τη νέα γενιά του μοντέλου, η οποία θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το ερχόμενο φθινόπωρο και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του λίγους μήνες μετά.

Η Renault θέλει να μειώσει τα ντίζελ μοτέρ μέχρι το 2020 για αυτό και το Clio θα δανειστεί το μοτέρ του νέου Scenic που διαθέτει mild υβριδική έκδοση που χρησιμοποιεί τον 1,5 dci μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το αυτοκίνητο. Επίσης θα προσφέρεται με τον turbo 0,9-λίτρων και με τον 1,3-λίτρων turbo κινητήρα. Επιπλέον το νέο Clio θα αποκτήσει κάποια μια σειρά από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Eolab που θα το βοηθήσουν να μειώσει και άλλο τους ρύπους.

Στο εσωτερικό του νέου Clio αναμένεται να δούμε μια μεγάλη οθόνη αφής με απτική ανάδραση, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control). Σε ότι αφορά τις ημι-αυτόνομες τεχνολογίες, αυτές θα είναι επιπέδου 2 κάτι που θα δίνουν τη δυνατότητα στο μοντέλο να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει μόνο του σε συνθήκες κίνησης, αλλά θα απαιτείται από τον οδηγό να έχει επαφή με το τιμόνι.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς θα βασιστεί στο νέο Megane, το οποίο και θα θυμίζει αλλά σε ένα μικρότερο πακέτο. Το σημαντικότερο νέο είναι το εντελώς νέο και αναβαθμισμένο ταμπλό, μιας και η τωρινή γενιά έχει δεχτεί αρκετές κριτικές για την ποιότητα της. Για να κάνει την ποιοτική υπέρβαση στην νέα γενιά, η Renault θα χρησιμοποιήσει νέα και καλύτερα υλικά για να βελτιώσει την εμφάνιση και την αίσθηση της ατμόσφαιρας της καμπίνας. Ο Van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, δήλωσε σε παλαιότερη συνέντευξη του:

Οι πελάτες μας όταν βλέπουν το εξωτερικό λένε “woah” αλλά όταν βλέπουν το εσωτερικό λένε “huh?”. Θέλουμε τα νέα εσωτερικά μας να είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την εξωτερική σχεδίαση. Έχουμε πλέον πολλούς περισσότερους εργαζόμενους που δουλεύουν για τα εσωτερικά σε σχέση με παλαιότερα, για αυτό η νέα γενιά του Clio θα φέρει μια “επανάσταση” στην σχεδίαση του εσωτερικού. Συνηθίζονταν μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα να έχουν πολλές νέες τεχνολογίες, αλλά πλέον θα χρειαστούν ένα με δυο χρόνια ώστε αυτές οι τεχνολογίες να περάσουν στα μικρότερα μοντέλα. Το νέο Clio θα παρουσιαστεί μετά την είσοδο του Koleos και του Megane RS στην αγορά.

Σύμφωνα με τον Bruno Ancelin, εκτελεστικό αντιπρόσωπο σχεδιασμού προϊόντος:

Δεν υπάρχει ανάγκη για PHEV στα μικρά αυτοκίνητα καθώς η τιμή είναι υψηλή, λόγω του υψηλού κόστους της μπαταρίας. Εμείς θέλουμε να προσθέσουμε την ηλεκτροκίνηση που να είναι προσιτή. Η μείωση του βάρους στα μικρότερα αυτοκίνητα είναι φθηνότερη λύση από τα PHEV, με τα plug-in να θεωρούνται δεδομένα για τα μεγαλύτερα οχήματα και τα crossovers, ανάλογα με το πως θα κινηθούν οι μελλοντικοί κανονισμοί για τα ντίζελ οχήματα.

Θα βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της τωρινής CMF-B πλατφόρμας, με το μοντέλο να ζυγίζει λιγότερο, μιας και θα κάνει χρήση αλουμινίου, λεπτότερων γυαλιών και ενός απλοποιημένου συστήματος πέδησης.

  • a_f_a

    βασικότατος λόγος που δε κοιταξα καν το κλιό οταν πηρα αυτοκίνητο, ήταν το εσωτερικό του. μεγάλη ανοησία της ρενω. ηταν δεδομένο οτι ειναι μεγάλο το χασμα του εξω με το μέσα.

    • thymios tsilimparis

      Συμφωνώ.
      Έχω το προηγούμενο Κλιο (3). Δεν έχει βέβαια κανένα hi-tech στοιχείο, είναι σαφέστατα απλό. Αλλά δείχνει να έχει καλύτερη ποιότητα απ το 4! Στο τωρινό τα πλαστικά δείχνουν έτοιμα να σπάσουν και ειλικρινά δεν χώνεψα ποτέ την οθόνη.
      Σε αντίθεση με το όμορφο εξωτερικό, μέσα το Κλιο χάνει.

    • thymios tsilimparis

      Συμφωνώ.
      Έχω το προηγούμενο Κλιο (3). Δεν έχει βέβαια κανένα hi-tech στοιχείο, είναι σαφέστατα απλό. Αλλά δείχνει να έχει καλύτερη ποιότητα απ το 4! Στο τωρινό τα πλαστικά δείχνουν έτοιμα να σπάσουν και ειλικρινά δεν χώνεψα ποτέ την οθόνη.
      Σε αντίθεση με το όμορφο εξωτερικό, μέσα το Κλιο χάνει.

    • a_f_a

      Το προηγούμενο είχε ενα τίμιο και ειλικρινές εσωτερικό. Αυτο εχει αυτά τα χαζό πλαστικά, τη κεντρική κονσόλα που ειναι σα γκλάμουρ αυτόματος πωλητής και τη θύρα USB φάτσα καρτα στα μούτρα σου να τη βλέπεις και αν τη χαίρεσαι.
      Βασικα οταν ειδα τη θύρα εκει περα άμεσως βγήκα απο το αυτοκίνητο και έφυγα απο την αντιπροσωπεία .